Świeże pomysły 87009 265

O temacie

Autor

Zaczęty 25.06.2010 roku

Wyświetleń 87009

Odpowiedzi 265

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Świeże pomysły
2010-06-25, 21:34(Ostatnia zmiana: 2010-06-25, 21:36)
Na początek zapraszam do przeczytania najnowszego newsa na: http://www.youtube.com/user/themodders

Otóż możecie nam zasugerować wszelkie pomysły i usprawnienia jakie Wam przyjdą do głowy. Krótko mówiąc wszystko to czego Wam w gothicu brakowało, co było wykonane źle a co należałoby poprawić. Nie ograniczajcie się rzekomymi barierami gry, gdyż główną ideą tematu jest pisanie o najbardziej innowacyjnych i wydawać by się mogło nierealnych do wykonania pomysłach. Wszystko rozpatrzymy.
 

FraseR
  • Gość
Nie wiem czy zostało to wprowadzone do moda czy też nie. Ale czy moglibyście wprowadzić procentowy system walki? Oraz jakieś inne bajery, np. bonusy do broni itepe.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Mi tam w Gothicu zawsze brakowało chociazby zamykanie bram obozów na noc ;)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Świeże pomysły
#3 2010-06-25, 22:27(Ostatnia zmiana: 2010-06-25, 23:07)
Nowe elementy interface'u, choćby okno statystyk, ale interaktywne, z kontrolkami jak w ustawieniach, pozwalające na modyfikowanie atrybutów bez pomocy nauczycieli ;)  Odpowiednie kontrolki istnieją (o ile pamiętam jest nawet kursor) tylko normalnie nie działają ; p. O ile pamiętam na WoG był nawet skrypt pozwalający przy pomocy Ikarusa, MENU_ITEM_CURSOR (chyba) i backWorld'a umieścić w menu funkcjonujący kursor :lol2:

System tworzenia/modyfikowania czarów w trakcie gry, połączony ze specjalnym interfacem.

Zastąpienie systemu run księgą czarów analogiczną jak w g3.

"Współczucie" ze strony npc - wiem że nie o takie pomysły wam raczej chodzi, ale pewnym niedorobieniem jest to, że kiedy jakiś npc sam z siebie zaatakuje gracza, npc go nie bronią (a w odwrotnej sytuacji od razu sięgają po broń).

Ciekawe byłoby skryptowe automatyczne aktywowanie skryptem cheatów ZHIGHQUALITYRENDER i ZFOGZONE :lol2:

Fajny byłby podobny system kowalstwa co w Sacred - itemy miałyby "sloty" w które można by wkładać ulepszacze - jednak dla wygodnego użycia tu także potrzebne byłyby specjalne okienka (takich funkcji nawet Ikarusem się nie osiągnie).

Zaklęcie teleportacji do wskazanego kursorem miejsca.

Wygodniejsze okno ekwipunku, ale z ograniczoną pojemnością.

System alchemii z możliwością mieszania dowolnych składników, i efektami obliczanymi na bieżąco (nie predefiniowanymi)

Mam też kilka innych ciekawych pomysłów, ale jeszcze by się wam udało je zrobić i miałbym mniej nowości w NT :lol2:

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
zmusić kompozytora do dalszej wzmożonej pracy, jeśli już nie nagrywa nowych tracków. muzyka w cz co prawda jest ładnie rozwinięta, ale czemu by nie rozwijać się dalej? zaprawdę powiadam wam: różnorodność porządnie wykonanych utworów BARDZO poprawia przyjemność gry, przynajmniej w moim odczuciu.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Mi tam w Gothicu zawsze brakowało chociazby zamykanie bram obozów na noc ;)

nie dotyczy
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Może coś z mechaniki, sterowania?
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
nie wiem czy pod to podpadają animacje, ale można spróbować nieco urozmaicić walki, tzn. dodać na przykład trzy różne animacje bloku i gra podczas blokowania wybierałaby je losowo. podobnie z combo. jeśli osoba za to odpowiedzialna jest w stanie stworzyć animacje nieodbiegające jakością od animacji z podstawki, byłoby całkiem ciekawie.
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Własny dom, z zamykanymi drzwiami, gdzie można składować wszelkie przedmioty, z ryzykiem okradzenia (im lepszy zamek, tym mniejsze ryzyko) + Ograniczenie ekwipunku.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu

orcwarrior
Moderator działu

Świeże pomysły
#9 2010-06-25, 23:06(Ostatnia zmiana: 2010-06-25, 23:06)
Nowe elementy interface#msgote author=Avallach link=topic=10568.msg100468#msg100468 date=1277499992]Nowe elementy interfaceu, choćby okno statystyk, ale interaktywne, z kontrolkami jak w ustawieniach, pozwalające na modyfikowanie atrybutów bez pomocy nauczycieli :roll:  Odpowiednie kontrolki istnieją (o ile pamiętam jest nawet kursor) tylko normalnie nie działają ; p. O ile pamiętam na WoG był nawet skrypt pozwalający przy pomocy Ikarusa, MENU_ITEM_CURSOR (chyba) i backWorld#msgote author=Avallach link=topic=10568.msg100468#msg100468 date=1277499992]Nowe elementy interfacea umieścić w menu funkcjonujący kursor :)
Tak, ale nie działało, taka zmiana atrybutów/umiejętnosci byłaby raczej nie poządana, obecnie często jest nawet odnaleść nauczyciela który nauczy konkretnego skilla, a nie które skille powinny być fabularnie zablokowane do pewnego momentu (miecz runiczny, duale) a wiec pomysł dobry, ale może nie na tę modyfikacje.

Cytuj
System tworzenia/modyfikowania czarów w trakcie gry, połączony ze specjalnym interfacem.
Zastąpienie systemu run księgą czarów analogiczną jak w g3.
Dobry pomysł, chyba nawet do zrobienia (mógłby być problem z archiwizacja danych, limitami) ale ogromna ilość roboty do zrobienia (jezeli mialo by to miec ręce i nogi) no a runy zawsze bardziej mi odpowiadaly niz ksiega zaklec w g3.



Cytuj
"Współczucie" ze strony npc - wiem że nie o takie pomysły wam raczej chodzi, ale pewnym niedorobieniem jest to, że kiedy jakiś npc sam z siebie zaatakuje gracza, npc go nie bronią (a w odwrotnej sytuacji od razu sięgają po broń).
Członkowie party chyba juz nawet takie coś mają ;)

Cytuj
Ciekawe byłoby skryptowe automatyczne aktywowanie skryptem cheatów
ZHIGHQUALITYRENDER i ZFOGZONE :)
Fogzone da się uzyskać w spacerze ustawiaja odpowienia wielkość, highquality render to kwestia LODa który jest zapisany w .ini i do którego można miec dostep w grze.

Cytuj
Fajny byłby podobny system kowalstwa co w Sacred - itemy miałyby "sloty" w które można by wkładać ulepszacze - jednak dla wygodnego użycia tu także potrzebne byłyby specjalne okienka (takich funkcji nawet Ikarusem się nie osiągnie).
Ten pomysł jest b. dobry, i nie potrzeba ogromu czasu by coś takiego wprowadzić ;)  Powinno się sprawować.


Cytat: Ogrodnik\'
zmusić kompozytora do dalszej wzmożonej pracy, jeśli już nie nagrywa nowych tracków. muzyka w cz co prawda jest ładnie rozwinięta, ale czemu by nie rozwijać się dalej? zaprawdę powiadam wam: różnorodność porządnie wykonanych utworów BARDZO poprawia przyjemność gry, przynajmniej w moim odczuciu.
PODBIJAM :D
 



KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cytuj
"Współczucie" ze strony npc - wiem że nie o takie pomysły wam raczej chodzi, ale pewnym niedorobieniem jest to, że kiedy jakiś npc sam z siebie zaatakuje gracza, npc go nie bronią (a w odwrotnej sytuacji od razu sięgają po broń).

Może trzeba było Bloodwynowi zapłacić?  :roll:

Cytuj
Nie ograniczajcie się rzekomymi barierami gry, gdyż główną ideą tematu jest pisanie o najbardziej innowacyjnych i wydawać by się mogło nierealnych do wykonania pomysłach. Wszystko rozpatrzymy.

Bump mapy do tekstur.

IceSad

IceSad

Użytkownicy
posty10
Propsy5
  • Użytkownicy
Dodać jak mamy w broni dwuręcznej na adepcie "rozbrojenie" dzięki czemu możemy zniszczyć broń nieprzyjaciela. Coś podobnego jest w Wiedźminie
 

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please

Harris

Świeże pomysły
#12 2010-06-26, 09:25(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 09:28)
Ulepszanie broni za pomocą różnych bajerów np. jakieś kryształy lub ładunki (dodatkowe obrażenia od żywiołów), zwierzęcy towarzysz, jakiś tryb berserku ( barbarzyński szał).

Wędrowni handlarze czyli NPC którzy przemieszczali by się po koloni, wydobywanie RUDY lub złota, tworzenie nowych zaklęć np. ze zwojów, tworzenie magicznej biżuterii, tworzenie trucizn i nakładanie ich na broń, efekt bullet time  :roll:  czyli spowolnienie czasu. Możliwość niesienia jednocześnie broni jednoręcznej i dwuręcznej.


Jak jeszcze coś wymyślę to napiszę :)

EDIT: więcej cech postaci nie tylko zręczność i siła, można dodać inteligencję,kondycję,charyzmę,roztropność.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Animowane palce u ludzi i orków.
Odpadające części ciała (dwumetrowym mieczem w człeka, a z niego tylko krew leci?)
Sztychy, pchnięcia.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Świeże pomysły
#14 2010-06-26, 11:19(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 11:20)
Cytuj
Animowane palce u ludzi i orków.

Jak palce mają być animowane skoro ich nie ma? Dorabianie takich detali na modelach, które ogólną sylwetką są bliższe pralce frania niżeli ludzkiej anatomii mija się z celem.

Cytuj
Odpadające części ciała (dwumetrowym mieczem w człeka, a z niego tylko krew leci?)

Fajny pomysł. Ciekawe czy da się to jakoś sensownie na modelach zrobić.

Cytuj
Bump mapy do tekstur.

Raczej niemożliwe.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Świeże pomysły
#15 2010-06-26, 11:54(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 11:55)
Cytuj
Jak palce mają być animowane skoro ich nie ma? Dorabianie takich detali na modelach, które ogólną sylwetką są bliższe pralce frania niżeli ludzkiej anatomii mija się z celem.
Wśród najbardziej wkurzających graczy w Gothic rzeczy często pojawiają się klockowate dłonie. Nawet golem ma palce. Człowiek powinien mieć je tym bardziej. Hmm niektórym lokacjom przydałoby się zwiększyć liczbę polygonów. Wracając do ludków głowy też są kanciaste, bez uszu.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy

Dzikus

Świeże pomysły
#16 2010-06-26, 12:19(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 12:28)
A może tak wyrabianie łuków?i może poziom zmęczenia?gdy dlugo biegamy nasz bohater musi przysciasc odpocząć,napić sie itp...Albo najlepiej gdyby trzeba było w Gothicu jeść.To by smusiło gracza do szukania jedzenia czy polowań  :facepalm:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Świeże pomysły
#17 2010-06-26, 12:24(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 12:33)
Sztylety - jakieś dynamiczne animacje z tasmańcami, saltami i innym gawnem dla postaci z dużą wartością w zręczności;
Cienie nieruchomych obiektów, budynków, etc - jako tekstura, ewentualnie model na bazie wyciągniętej mapy (tylko jej kawałek, w przypadku nierównego terenu) z nałożoną "teksturą" cienia;
Ostrzenie i ewentualnie tępienie się broni, dziwne, że koleś paruje bronią pierdylionkilowy topór i broń nawet się nie rysuje.

@up
zrobiłem kiedyś sobie skrypt głodnienia, w zasadzie całkiem dobre to było - w grze aż tak nie przeszkadzało, jak było dobrze wyregulowane, a dawało ciekawe efekty. Z tym, że w G1 jest nieograniczona masa ekwipunku, więc to nie problem.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Ale w połączeniu z ograniczonym ekwipunkiem było by to ciekawe.Albo np po upolowaniu danego zwierza mielibyśmy np mięso z kretoszczura,mięso z ścierwojada i zależnie od zwierza inny pokarm uzupełniał by nam mniej lub wiecej życia.Albo np poprostu gnicie jedzenia w ekwipunku :facepalm:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Świeże pomysły
#19 2010-06-26, 12:37(Ostatnia zmiana: 2010-06-26, 12:37)
gothic+ograniczony ekwipunek. to by już było złe. A robienie takiego każdego innego mięcha to trochę roboty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry