41
Skrypty / Uriziel i magiczna zbroja
« dnia: 2016-03-16, 14:09 »
Spoko ;)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
//========================================Pomogło?
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Skip_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = VLK_1355_Skip;
nr = 1;
condition = DIA_Skip_HELLO2_Condition;
information = DIA_Skip_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam miecz";
};
FUNC INT DIA_Skip_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Skip_HELLO1))
|| (Npc_HasItems (other, ItMw_1H_Mace_L_01))
&& (Npc_HasItems (other, ItMw_1h_Vlk_Dagger))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Skip_HELLO2_cos_tam()
{
Info_ClearChoices (DIA_Skip_HELLO2);
Info_AddChoice (DIA_Skip_HELLO2, "(daj dobry miecz)", DIA_Skip_HELLO2_dobry);
Info_AddChoice (DIA_Skip_HELLO2, "(daj zly miecz)", DIA_Skip_HELLO2_zly);
};
FUNC VOID DIA_Skip_HELLO2_dobry()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Skip_HELLO2_dobry_15_01"); //masz
B_GiveInvItems (other, self, ItMw_1h_Vlk_Dagger, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Skip_HELLO2_dobry_03_02"); //Ale luj wygram w chuj
Info_ClearChoices (DIA_Skip_HELLO2);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Skip_HELLO2_zly()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Skip_HELLO2_zly_15_01"); //masz
B_GiveInvItems (other, self, ItMw_1H_Mace_L_01, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Skip_HELLO2_zly_03_02"); //ale luj przegram w chuj
Info_ClearChoices (DIA_Skip_HELLO2);
AI_StopProcessInfos (self);
};
func void DIA_Skip_HELLO2_zly_miecz ()
{
if (Npc_HasItems (other, ItMw_1H_Mace_L_01) >=1)
&& (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Skip_HELLO1))
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMw_1H_Mace_L_01, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Skip_HELLO2_03_04"); //o ty chuju przegram
AI_StopProcessInfos (self);
}
else if (Npc_HasItems (other, ItMw_1h_Vlk_Dagger) >=1)
&& (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Skip_HELLO1))
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMw_1h_Vlk_Dagger, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Skip_HELLO2_03_04"); //zajebiscie, teraz wygram
AI_StopProcessInfos (self);
}
else if (Npc_HasItems (other, ItMw_1h_Vlk_Dagger) >=1)
&& (Npc_HasItems (other, ItMw_1H_Mace_L_01) >=1)
&& (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Skip_HELLO1))
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Skip_HELLO2_15_01"); //Mam miecz
AI_Output (self, other ,"DIA_Skip_HELLO2_03_02"); //dawaj miecz
};
};