Warunek dialogu 2374 6

O temacie

Autor Finciakowski

Zaczęty 7.03.2016 roku

Wyświetleń 2374

Odpowiedzi 6

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jaki jest warunek żeby po 1 dniu i po dialogu DIA_Bartholo_HELLO5 dopiero można było powiedzieć? <<Dokładnie chodzi mi tylko o to że możemy powiedzieć tylko po 1 dniu a nie wcześniej>>

Post połączony: 2016-03-07, 17:23
I chyba nie potrzebne wam moje skrypty
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz zrobić zmienną, do której po zakończeniu dialogu dodasz dzień (zmienna = Wld_GetDay()), po czym zrobić warunek, który sprawdza czy zmienna jest mniejsza od dnia dzisiejszego.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ok dzięki za chęci ale mógłbyś mi podać skrypt jakiegoś krótkiego dialogu gdzie jest ten warunek? ;>
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bennet. Poszukaj u niego.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Woow, ale moduje do gothic 1 dasz skrypt? pls
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Spoiler
//*********************************************************************
//   Kannst du mir dieses Amulett reparieren?
//*********************************************************************
instance DIA_Bennet_GiveInnosEye      (C_INFO)
{
   npc           =    SLD_809_Bennet;
   nr           =    8;
   condition    =    DIA_Bennet_GiveInnosEye_Condition;
   information    =    DIA_Bennet_GiveInnosEye_Info;
   permanent    =    FALSE;
   description    =    "Oto amulet, proszę, napraw go dla mnie.";
};

func int DIA_Bennet_GiveInnosEye_Condition ()
{
   IF (Npc_HasItems (other,ItMi_InnosEye_Broken_Mis)   >=1)
   && (MIS_SCKnowsInnosEyeIsBroken  == TRUE)
   && (MIS_REscueBennet == LOG_SUCCESS)
   && (MIS_Bennet_InnosEyeRepairedSetting   != LOG_SUCCESS)
   {
      return TRUE;
   };                                                                                
};

func void DIA_Bennet_GiveInnosEye_Info ()
{
   AI_Output         (other, self, "DIA_Bennet_GiveInnosEye_15_00"); //Oto amulet, proszę, napraw go dla mnie.
   AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GiveInnosEye_06_01"); //W porządku. Do jutra zrobię nową oprawę.
   AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GiveInnosEye_06_02"); //Możesz do mnie wtedy przyjść i go odebrać.
   
   Npc_RemoveInvItems   (other,   ItMi_InnosEye_Broken_Mis,1);
   AI_PrintScreen (Print_InnoseyeGiven, -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
   
   Bennet_RepairDay = Wld_GetDay ();   
};



///////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   Kannst du mir dieses Amulett reparieren?
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Bennet_GetInnosEye      (C_INFO)
{
   npc           =    SLD_809_Bennet;
   nr           =    8;
   condition    =    DIA_Bennet_GetInnosEye_Condition;
   information    =    DIA_Bennet_GetInnosEye_Info;
   permanent    =    TRUE;
   description    =    "Czy amulet jest gotowy?";
};

func int DIA_Bennet_GetInnosEye_Condition ()
{
   IF (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bennet_GiveInnosEye)
   && (MIS_Bennet_InnosEyeRepairedSetting   != LOG_SUCCESS))
   {
      return TRUE;
   };   
};

func void DIA_Bennet_GetInnosEye_Info ()
{
   AI_Output         (other, self, "DIA_Bennet_GetInnosEye_15_00"); //Czy amulet jest gotowy?
   
   if (Bennet_RepairDay < Wld_GetDay())
   {
      AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GetInnosEye_06_01"); //Tak, proszę.
   
      TEXT_Innoseye_Setting = TEXT_Innoseye_Setting_Repaired;
      CreateInvItems (other,ItMi_InnosEye_Broken_Mis,1);
      AI_PrintScreen (Print_InnoseyeGet, -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
   
      AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GetInnosEye_06_02"); //Musiałem zrobić nową oprawę dla kamienia.
      AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GetInnosEye_06_03"); //Pracowałem przez całą noc. Wygląda jak nowy.
      
      B_LogEntry (TOPIC_INNOSEYE, "Bennet naprawił oprawę amuletu.");
      
      MIS_Bennet_InnosEyeRepairedSetting   = LOG_SUCCESS;
      
      B_GivePlayerXP (XP_InnosEyeIsRepaired);
   }
   else
   {   //Hack Mattes
      B_SayBennetLATER();
      //AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GetInnosEye_06_04"); //Nein, noch nicht. Komm später wieder.
      AI_Output         (self, other, "DIA_Bennet_GetInnosEye_06_05"); //Jeśli będziesz mi przeszkadzał, potrwa to dłużej.
      
      AI_StopProcessInfos (self);
   };   
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A takie pytanie, jak zrobić warunek    if (Bennet_RepairDay < Wld_GetDay())
Bo tak spojrzałem i chyba trzeba ten warunek zrobić w skryptach Hmmm....
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry