Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Finciakowski

Strony: 1 2 3 [4]
61
MDS i animacje / Nowe zwierze<<Model i Texture
« dnia: 2016-03-03, 16:09 »
@up Możesz jaśniej wyjaśnić?

Post połączony: 2016-03-03, 16:10
chyba wiem o co ci chodzi ale wiesz, ja szkieletu nie zmieniałem tylko trohe model i texture

62
MDS i animacje / [G2NK] Problem z podmianą animacji
« dnia: 2016-03-03, 16:01 »
Cześć, wejdź do .mds'a i znajdź np HUM_COS_TAM.ASC i zmien nazwe kodu c: i oczywiście .asc c:

63
MDS i animacje / Nowe zwierze<<Model i Texture
« dnia: 2016-03-03, 15:59 »
Cześć wam, jak co dzień mam jakiś problem  :trollface: :ok: więc tak, próbowałem sobie przerobić wilka i zrobić psa, skrypty i model działa tekstura także ale jak w grze przywołuje psa
http://imageshack.com/a/img922/555/rm0iFG.png
To wychodzi Error
http://imageshack.com/a/img922/8404/13cELU.png
Gra działa dalej ale pies jest niewidzialny
http://imageshack.com/a/img922/7640/U9swpS.png
Prosze o pomoc błagam!!!
<Kto pomoże dam model, texture i skrypt psa>

64
Skrypty / GoMan>>Wiem złe forum ale nie znalazłem
« dnia: 2016-03-02, 17:37 »
Nie działa nic to nie dało te pole co ocunełem jest puste  :angry: ;=(

Post połączony: 2016-03-02, 17:37
To jest bez nocy kruka

Post połączony: 2016-03-02, 19:07
Dzięki SiemaczyS, dobrze mi powiedziałeś ale pasek na górze trzeba przeciagnac nie na dole dzięki ci jeszcze raz
__________________________________________________________________________________________________
         TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

65
Skrypty / GoMan>>Wiem złe forum ale nie znalazłem
« dnia: 2016-03-02, 17:31 »
Cześć wam, ostatnio nie działa mi goman patrzcie
i nie moge na nic kliknąć prosze o pomoc

66
Skrypty / Rozwiązane problemy
« dnia: 2016-03-01, 20:41 »
Spacer nie chce się włączyć?
 CTRL+ALT+DEL[ETE]>>MENEDŻER ZADAŃ>>PROCESY>>SPACER>>ZAKOŃCZ PROCES>>ZAKOŃCZ PROCES
 Spacer już odpali bez problemu

67
Skrypty / Doświadczenie za misję
« dnia: 2016-03-01, 20:33 »

{
    AI_Output (other, self ,"DIA_POSTAC_HELLO1_15_01"); //JAKIS DIALOG
    AI_Output (self, other ,"DIA_POSTAC_HELLO1_03_02"); //COS TAM COS TAM
    AI_Output (self, other ,"DIA_POSTAC_HELLO1_03_03"); //I TERA EXP
    B_GivePlayerXP (ILES NP.300);
czyli
    B_GivePlayerXP (300);
};

68
Skrypty / Wygląd postaci
« dnia: 2016-03-01, 20:23 »
Polecam Gothic NPC Maker

69
MDS i animacje / Tron
« dnia: 2016-02-25, 21:50 »
Najpierw musisz Gothic Sourcerem wypakować animaje z gothica a potem w blenderze odpalić HUM_BODY_NAKED0.ASC a potem animacje np. ANIMKA.ASC i wtedy masz kości a tronu nie importujesz tylko sam musisz go stworzyć a na koniec usunąć bo on będzie się pokazywał w grze przy robieniu animacjis

70
Skrypty / Błąd w Jarkendarze
« dnia: 2016-02-25, 21:47 »
Wooooooow... dasz skrypty prosz XD ale sorry nie pomoge

71
Spacer / Tworzenie świata
« dnia: 2016-02-22, 16:44 »
Witajcie, dzisiaj chciałem zrobić nowy świat (do Gothic I...) i zrobiłem wszystko pięknie idzie aż tu nagle!!!!

Świat oczywiście nieoteksturowany (norma u mnie...) i niektórzy mają po boku teksturowanie ale ja nie mam proszę o pomoc!!


           :trollface: :ok:

72
Skrypty / Czyste skrypty do G1
« dnia: 2016-02-22, 16:34 »
Ja mam

musisz tylko założyć konto chyba że masz

PL
http://chomikuj.pl/sebolk750i/Gothic+Modding/Gothic+1+Skrypty+PL,421232881.rar(archive)
Zwykłe skrypty (ruskie chyba)
http://chomikuj.pl/Jelon1996/Gothic/Gothic+Mod+Development+Kit/Gothic+I+Mod+Tools,2643597308.exe(executable)


Post połączony: 2016-02-22, 16:34
Myśle o like c:

Post połączony: 2016-02-22, 16:34
__________________________________________________________________________________________________
                TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

73
Skrypty / Problem z programem
« dnia: 2016-02-21, 21:41 »
@Ortega The modder Hej, właśnie przeczytałem twój post i troche poprobowalem ale to nie ma najmniejszego znaczenie poprostu programy nie są jeszcze do końca skończone tak samo jak Easy Dialog Maker poprostu nie da sie tam robić zadań i zamknij temat bo rozwiązanie to takie że jak ci się spieszy to napraw ten błąd sam :)

__________________________________________________________________________________________________
                             TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

74
Skrypty / Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
« dnia: 2016-02-21, 17:01 »
ej bogdan ja zara ide , masz fb

Post połączony: 2016-02-21, 17:02
no w konsoli wpisuje |Play Ani t_Cwiczenie| a CWICZENIE.ASC do plik animacji

Post połączony: 2016-02-21, 17:05
no halo weź daj ten skrypt a potem mi podaj fb i wszystkiego mnie nauczysz

Post połączony: 2016-02-21, 17:09
ja musze iść ty wszystko napisz i podaj poprawiony skrypt cześć i dzięki ci jesteś Kox

Post połączony: 2016-02-22, 16:31
Ok dzięki wam za wszystko ale nikt mi z was nie pogł
__________________________________________________________________________________________________
                TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

75
Skrypty / Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
« dnia: 2016-02-21, 16:59 »
no t_Cwiczenie to jest ta funkcja

76
Skrypty / Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
« dnia: 2016-02-21, 16:57 »
ok nawet podziękuje jak nauczysz mnie, więc tak które to jest te t_Cwiczenie?

77
Skrypty / Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
« dnia: 2016-02-21, 16:50 »
@Bogdan Zwei Podaj może skrypt zrobiony? Prosze

78
Skrypty / Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
« dnia: 2016-02-21, 16:41 »
Zaraz prześle

Post połączony: 2016-02-21, 16:42
Postać:
instance ORG_9999_Krawler (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name =                     "Krawler";
   Npctype =                  Npctype_Main;
   guild =                     GIL_ORG;     
   level =                     4;
   
   voice =                     2;
   id =                     9999;


   //-------- abilities --------

   attribute[ATR_STRENGTH] =      20;
   attribute[ATR_DEXTERITY] =      15;
   attribute[ATR_MANA_MAX] =      0;
   attribute[ATR_MANA] =         0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] =   88;
   attribute[ATR_HITPOINTS] =      88;

   //-------- visuals --------
   //             animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Relaxed.mds");
   //            body mesh,            head mesh,            hairmesh,   face-tex,   hair-tex,   skin   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0, 1,"Hum_Head_FatBald", 39, 2, ORG_ARMOR_H);
   
   B_Scale (self);   
   Mdl_SetModelFatness (self, 0);   
   
   self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------                                   
   
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
   
   
   //-------- inventory --------   
                                    
   CreateInvItems (self, ItKeLockpick,1);      
   CreateInvItems(self, ItMiNugget, 13);
   CreateInvItems (self, ItFoRice,7);
   CreateInvItems (self, ItFoBooze, 4);
   CreateInvItems (self, ItLsTorch, 2);
   CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_01, 2);
   CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Barbknife_01);
   CreateInvItem (self, ItFoMutton);
   CreateInvItem (self, ItAt_Claws_01);
   EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_02);
   EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_01);
   CreateInvItems (self, ItAmArrow, 10);
   
   //-------------Daily Routine-------------

   daily_routine = Rtn_Start_9999;

};

FUNC VOID Rtn_Start_9999 ()
{
    TA_Sleep      (23,00,07,30,"OC_LOZKA_BANDYCI");
    TA_Cwiczenie   (07,30,23,00,"OC_KRAWLERA");
};












Post połączony: 2016-02-21, 16:42
ZS_CWICZENIE
/*******************************************
*          NSC benutzt Kochkessel          *
*******************************************/

FUNC VOID ZS_Cwiczenie ()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Cwiczenie");
   
   B_SetPerception (self);   

   if (!C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT))
   {
      AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);      // Walkmode für den Zustand
      if ((Hlp_StrCmp(Npc_GetNearestWp (self),self.wp)== 0))
      {
         AI_GotoWP      (self, self.wp);
      };
      AI_UseMob(self,"t_Cwiczenie",1);      // Benutze den Mob einmal bis zum angegebenen State
   };
};

FUNC VOID ZS_Cwiczenie_Loop()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP,"ZS_Cwiczenie_Loop"); // Da hier nur eine Ani geloopt wird reicht es diese in Begin und End zu benutzen
   var int randomizer;
    randomizer = Hlp_Random   (20);
    if (Npc_GetStateTime ( self ) >= 100 + randomizer)
    {
       B_InterruptMob ("t_Cwiczenie");
    };
   
   AI_Wait(self,1);
};

FUNC VOID ZS_Cwiczenie_End()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Cwiczenie_End");
   AI_UseMob (self,"CAULDRON",-1);      //Verlassen sie bitte ihr Mobsi
};



Post połączony: 2016-02-21, 16:43
I pierwsza linijka kodu TA.d

func void TA_Cwiczenie            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cwiczenie,            waypoint);};

79
Skrypty / Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
« dnia: 2016-02-21, 14:46 »
Witam!
Od kilku dni robie moda, zrobiłem kilka postaci ale to nie w tym temacie, więc tak, zrobiłem postać |Krawler| i animacje którą nazwałem |CWICZENIE.ASC| wrzuciłem ją do tego Anims/_compiled (czy jakoś) i w konsoli jak wpisuje |Play Ani t_Cwiczenie| to normalnie działa, bezi ją wykonuje ale teraz chce zrobić żeby ta postać tą animacje w danej godzinie wykonywała |Nowa rutyna| i zrobiłem nową rutynę i dałem ja Krawlerowi, wchodze w gre i oczywiscie nie ma błędów ;D ale postać nie wykonuje rutyny (...)      :ayfkm:   i teraz chciałbym żebyście pomogli mi prosze was bardzo |Osobie która mi pomogła moge dać animacje (Niebyła ona prosta do zrobienia)| więc prosze o pomoc


PS.Mam gothic1

80
Skrypty / Problem z dodaniem hełmu
« dnia: 2016-02-21, 14:19 »
Dzięki wam, już wszystko umiem, zapomniałem hasła do @Bogen1900 wszystko będziecie mogli znaleźć na moich postach

__________________________________________________________________________________________________
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

Strony: 1 2 3 [4]
Do góry