ok czekaj
Post połączony: 2016-03-07, 17:01
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Gawlin_EXIT(C_INFO)
{
npc = GRD_9999_Gawlin;
nr = 999;
condition = DIA_Gawlin_EXIT_Condition;
information = DIA_Gawlin_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Gawlin_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Gawlin_EXIT_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_EXIT_15_01"); //Trzymaj się!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_EXIT_03_02"); //Nawzajem chłopcze, nawzajem...
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Gawlin_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = GRD_9999_Gawlin;
nr = 1;
condition = DIA_Gawlin_HELLO1_Condition;
information = DIA_Gawlin_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tu robisz?";
};
FUNC INT DIA_Gawlin_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Gawlin_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO1_15_01"); //Co tu robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_02"); //Gomez kazał mi pilnować opuszczonej kopalni
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO1_15_03"); //Kopalnia przecież jest na dole a nie tu
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_04"); //Tak wiem, ale tutaj Gomez powiedział że będe miał lepszy widok na tych co tu się kręcą
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_05"); //Tobie też nie polecam tam wchodzić
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_06"); //Choć i tak ci się to nie uda
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Gawlin_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = GRD_9999_Gawlin;
nr = 2;
condition = DIA_Gawlin_HELLO2_Condition;
information = DIA_Gawlin_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Szukam pracy";
};
FUNC INT DIA_Gawlin_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Gawlin_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_07"); //Szukam pracy
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_08"); //Hmm...
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_09"); //Dawno nic nie jadłem
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_10"); //Zjadł bym
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_13"); //Co takiego?
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_14"); //4 Szynki ponieważ mam już jedną
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_15"); //I do tego jakiś chleb
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_16"); //Zobaczę co da się zrobić
MIS_JEDZENIE_GAWLINA = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_JEDZENIE_GAWLINA, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_JEDZENIE_GAWLINA, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_JEDZENIE_GAWLINA,"Strażnik Gawlin powiedział że zjadł by 4 szynki bo już jedną ma i chleb");
B_GiveXP (300);
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Gawlin_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = GRD_9999_Gawlin;
nr = 3;
condition = DIA_Gawlin_HELLO3_Condition;
information = DIA_Gawlin_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam dla ciebie jedzenie";
};
FUNC INT DIA_Gawlin_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_HasItems (other, ItFo_mutton_01) >=4)
&& (Npc_HasItems (other, ItFoLoaf) >=1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Gawlin_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO3_15_01"); //Mam dla ciebie jedzenie
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_02"); //Świetnie!!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_03"); //Teraz będę mógł się najeść
B_LogEntry (CH1_JEDZENIE_GAWLINA,"Strażnik Gawlin dostał swoje jedzenie");
Log_SetTopicStatus (CH1_JEDZENIE_GAWLINA, LOG_SUCCESS);
MIS_JEDZENIE_GAWLINA = LOG_SUCCESS;
B_GiveXP (300);
B_GiveInvItems (other, self, ItFoLoaf, 1);
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_mutton_01, 4);
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_04"); //Masz tu takie trofeum, zanieś je Bartholowi, i powiedz mu żeby je wysłał za bariere
AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_05"); //Po kilku dniach będzie miał dla ciebie coś w zamian
CreateInvItems (self, Szablozab_Pazury, 1);
B_GiveInvItems (self, other, Szablozab_Pazury, 1);
};
Post połączony: 2016-03-07, 17:02
I żaden dialog nie działa