Błąd z dialogami 7390 21

O temacie

Autor Finciakowski

Zaczęty 7.03.2016 roku

Wyświetleń 7390

Odpowiedzi 21

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cześć,  :trollface: :ok: zrobiłem sobie kilka dialogów i kilka NPC, nie ma błędów ale dialogi się pomijają  :pokerface: Proszę o pomoc ;<
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A skrypt to sam ma sie wyslac?  Nikt ci nie pomoze jesli nie wyslesz skryptu
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ok czekaj

Post połączony: 2016-03-07, 17:01
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Gawlin_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = GRD_9999_Gawlin;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Gawlin_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Gawlin_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Gawlin_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Gawlin_EXIT_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_EXIT_15_01"); //Trzymaj się!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_EXIT_03_02"); //Nawzajem chłopcze, nawzajem...
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Gawlin_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_9999_Gawlin;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Gawlin_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Gawlin_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Co tu robisz?";
};

FUNC INT DIA_Gawlin_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Gawlin_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO1_15_01"); //Co tu robisz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_02"); //Gomez kazał mi pilnować opuszczonej kopalni
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO1_15_03"); //Kopalnia przecież jest na dole a nie tu
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_04"); //Tak wiem, ale tutaj Gomez powiedział że będe miał lepszy widok na tych co tu się kręcą
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_05"); //Tobie też nie polecam tam wchodzić
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO1_03_06"); //Choć i tak ci się to nie uda
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Gawlin_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_9999_Gawlin;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Gawlin_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Gawlin_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Szukam pracy";
};

FUNC INT DIA_Gawlin_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Gawlin_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_07"); //Szukam pracy
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_08"); //Hmm...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_09"); //Dawno nic nie jadłem
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_10"); //Zjadł bym
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_13"); //Co takiego?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_14"); //4 Szynki ponieważ mam już jedną
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_15"); //I do tego jakiś chleb
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_16"); //Zobaczę co da się zrobić
    MIS_JEDZENIE_GAWLINA = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (CH1_JEDZENIE_GAWLINA, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_JEDZENIE_GAWLINA, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (CH1_JEDZENIE_GAWLINA,"Strażnik Gawlin powiedział że zjadł by 4 szynki bo już jedną ma i chleb");

    B_GiveXP (300);
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Gawlin_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_9999_Gawlin;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Gawlin_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Gawlin_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Mam dla ciebie jedzenie";
};

FUNC INT DIA_Gawlin_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItFo_mutton_01) >=4)
    && (Npc_HasItems (other, ItFoLoaf) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Gawlin_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO3_15_01"); //Mam dla ciebie jedzenie
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_02"); //Świetnie!!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_03"); //Teraz będę mógł się najeść
    B_LogEntry                     (CH1_JEDZENIE_GAWLINA,"Strażnik Gawlin dostał swoje jedzenie");
    Log_SetTopicStatus       (CH1_JEDZENIE_GAWLINA, LOG_SUCCESS);
    MIS_JEDZENIE_GAWLINA = LOG_SUCCESS;

    B_GiveXP (300);
    B_GiveInvItems (other, self, ItFoLoaf, 1);
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_mutton_01, 4);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_04"); //Masz tu takie trofeum, zanieś je Bartholowi, i powiedz mu żeby je wysłał za bariere
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO3_03_05"); //Po kilku dniach będzie miał dla ciebie coś w zamian
    CreateInvItems (self, Szablozab_Pazury, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, Szablozab_Pazury, 1);
};


Post połączony: 2016-03-07, 17:02
I żaden dialog nie działa
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Powinienes kazda funkcje pisac w jednej linii np

Condition = cos _cos

Zamiast

Condition =
Cos_cos

Post połączony: 2016-03-07, 17:30
W kilku miejscach zwrocilem uwage ze piszesz po enterze
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A co ja robie?! Masz zwidy?!

Post połączony: 2016-03-07, 17:32
Podasz przykład? plz


Post połączony: 2016-03-07, 17:33
I jak coś to robie przez easy dialog maker ;> i jak byś mógł możesz mnie nauczyć jak to naprawiać?
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A oprocz reparse scripts zaktualizowales dialogi?
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zresparowałem a jak zaktualizować?
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pod oknem spacera masz takie okienko i tam w tym okienku musisz wcisnac pewna ikonke nie wiem jak mam ja opisac poklikaj to sie dowiesz. Po kliknieciu tej ikonki wyskoczy ci okienko "output-units" klikasz "aktualizuj" i jak sacer przemieli klikasz "zapisz"
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mógłbyś dać mi zdjęcie tej ikony na ImageShack.com ? <<włącz to naciśnij PRINT SCREEN wpisz na necie gdzie jest ten przycisk i na paint CTRL+V i zapisz>> wrzucisz?
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Moge ale  w githic 2 moze to inaczej wygladac
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Finciakowski

Błąd z dialogami
#10 2016-03-07, 17:50(Ostatnia zmiana: 2016-03-07, 18:01)
Dobra popróbuje ale wrzuć

Post połączony: 2016-03-07, 18:01
Ok, robiłem to

Post połączony: 2016-03-07, 18:01
i nic
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
http://www106.zippyshare.com/v/SQG8Uuk3/file.html

http://www106.zippyshare.com/v/mo4tzcKj/file.html

Post połączony: 2016-03-07, 18:07
a to ze piszesz po enterze to moj fail, na telefonie mi blednie pokazywalo
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ale to mi nic nie dało
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Aidan

Błąd z dialogami
#13 2016-03-07, 18:18(Ostatnia zmiana: 2016-03-07, 18:50)
to nie wiem o co chodzi wtedy


Post połączony: 2016-03-07, 18:50
Spróbuj napisać dialog ręcznie bez programu. osobiście nigdy nie używałem easy dialog maker tylko sam pisałem i nie miałem problemów. może pójdziesz w moje ślady?
 

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Revo16pl
RaveN Studio

Błąd z dialogami
#14 2016-03-09, 01:15(Ostatnia zmiana: 2016-03-09, 01:22)
Cytuj
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_07"); //Szukam pracy
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_08"); //Hmm...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_09"); //Dawno nic nie jadłem
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_10"); //Zjadł bym
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_13"); //Co takiego?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_14"); //4 Szynki ponieważ mam już jedną
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gawlin_HELLO2_03_15"); //I do tego jakiś chleb
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gawlin_HELLO2_15_16"); //Zobaczę co da się zrobić

dlaczego w tych dialogach numery zaczynają się od 07? Swoją drogą świetnie napisane dialogi wciągające i w ogóle  :lol2:


Spróbuj zmienić wszędzie TRUE na 1 nie wiem czy to pomoże ale z tego co pamiętam w G2 liczby właśnie tak działają, ale w G1 w dialogach nie masz TRUE a 1 właśnie, sprawdź.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Używajcie Redefixa zanim zrobicie sobie krzywdę.
http://themodders.org/index.php?topic=16628.0
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Używajcie Redefixa zanim zrobicie sobie krzywdę.
http://themodders.org/index.php?topic=16628.0

Zanim zacznie się używać tak "skomplikowanych" narzędzi lepiej poznać chyba podstawę, a później się zagłębiać widać że gość dopiero zaczyna więc ja bym póki co darował sobie tego typu rzeczy, nawet jeśli to ułatwienie
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Właściwie to Redefix jest bardziej intuicyjny niżeli spacer xd mimo że jest niemiecki.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A podaj skrypt tej postaci do ktorej pisales dialog.  Moze instancja sie nie zgadza czy cos
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Co ma piernik do wiatraka? Dialog jest dobrze wystarczy użyć redefixa i w pliku gothicgame.ini zmieniasz linijkę vdfs=gothicgame.mod na vdfs=
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry