Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Finciakowski

Strony: 1 [2] 3 4
21
Skrypty / Rozwiązane problemy
« dnia: 2016-04-04, 10:55 »
Spacer nie chce się włączyć?
 CTRL+ALT+DEL[ETE]>>MENEDŻER ZADAŃ>>PROCESY>>SPACER>>ZAKOŃCZ PROCES>>ZAKOŃCZ PROCES
 Spacer już odpali bez problemu
Dzięki :D

Post połączony: 2016-04-04, 11:02
Wiele osób ma problemy z rosnącymi plikami skompilowanych dialogów (OU.bin i ten drugi). Można to łatwo naprawić. Po aktualizacji dialogów w Spacerze (jeszcze przed zapisaniem) należy kilka razy je odświeżyć (Przycisk "odśwież" lub "refesh" obok aktualizacji). Kilka powtórzeń tego zabiegu i pliki OU mają realne wartośći (w g1 jest to około 2,8 i 3MB zależnie od pliku).
Dzięki  :trollface: :ok: leci props :D

22
Skrypty / Nowy zwój/runa czaru
« dnia: 2016-03-30, 11:31 »
Siemka jak zawsze mam problem  :ayfkm: więc tak jak w temacie, jak zrobić nowy zwój/rune do Gothic I z nowym efektem (wyglądem czyli nową teksturą przy trzymaniu) i nowym efektem walnięcia w kogoś np. zamiast głowy miał czaszke   ^^

PS.Nie mam Ikarusa ani LeGo bo nie wiem jak to zainstalować

23
Spacer / Problem ze światem po jego modernizacji
« dnia: 2016-03-30, 11:22 »
Powiem ci tyle, blender to wielkie gówno zmniejszające obiekty
Spoiler
Zrób świat w blenderze i powiększ go w Wings3d

24
Spacer / Gothic 2 spacer nie działa
« dnia: 2016-03-28, 21:35 »
Reinstal gry a jak nie pomoze to format napewno pomoze ;D

25
Spacer / Wyczyszczenie swiata
« dnia: 2016-03-28, 21:17 »
Da sie ale za duzo roboty ale jak chcesz to masz tu
Spoiler
Odpal świat .zen i masz tam zakładke (chyba) materials i tam wszystkie voby/spoty itp. i wszystko usuwaj po kolei a jak nie chcesz tego bo bedzie wywalac errory wiem to usun wszystko z startup.d poprostu xd

26
Spacer / Nowy świat | Gothic I
« dnia: 2016-03-28, 21:12 »
Cześć, dzień jak co dzień mam problem  :fuckyeah: :ok: więc tak, zrobiłem świat w blenderze i nie moge go oteksturować czyli normalnie ma tekstury a jak go zapisze to już oczywiście nie   :ayfkm: Więc tak, w czym leży problem? Wiem, nie umiem narazie dobrze teksturować, jak zrobić żeby tekstury w pliku sie zapisały? w wings3d umiem to robic ale tam wiecej roboty xd

PS.Mam najnowszego blendera!

27
Skrypty / Pomoc z stworzeniem skryptu?
« dnia: 2016-03-27, 21:58 »
Cytuj
FUNC VOID Equip_Zauberstab()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_REGENERATEMANA - 1)
   };
};
FUNC VOID UnEquip_Zauberstab()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute (ATR_REGENERATEMANA - 1);
     
      if self.attribute [ATR_MANA]   >= 20
      {
         Npc_ChangeAttribute (self, ATR_REGENERATEMANA - 1);
      }
      else
      {
         self.attribute[ATR_MANA] = 0;
      };
Powiedz mi , skad ty to wziołeś?

28
Skrypty / Skrypty w Mrocznych tajemnicach
« dnia: 2016-03-27, 21:56 »
Heh... nie zauwazyłem XD

29
Skrypty / Skrypty w Mrocznych tajemnicach
« dnia: 2016-03-22, 19:17 »
Najlepiej to ty nie moduj jak masz od kogoś ściągac skrypty, a jak tak bardzo chcesz to zainstaluj Gothic I Mod Tools i wrzuc tam wszystkie pliki z mrocznych tajemnic, możesz już edytować a przy włączaniu albo zresparuj skrypty albo przy włączaniu zaznasz "Respare scriptfiles"

30
Skrypty / G2mdk nie wykrywa folderu z grą.
« dnia: 2016-03-22, 19:02 »
Jak ci nie działa to wpisz tam na końcy "\" np. zamiast "C:\Piranha Bytes\JoWood\Gothic II NK" wpisz "C:\Piranha Bytes\JoWood\Gothic II NK\"

31
Dyskusje i problemy / Problem z modami! GII
« dnia: 2016-03-22, 18:53 »
Jeżeli nie działa to zrób to co kolega +Splash i uruchom jako administrator

32
Pytania i problemy / Szukam Ekipy do Tworzenia Moda
« dnia: 2016-03-20, 16:41 »
Tak jak w temacie, szukam ekipy do tworzenia moda, potrzebne mi jest 9 osób   :fuckyeah:  Więc tak, potrafie dużo rzeczy, tworzyć skrypty, animacje, modele i edytować w spacerze

Chcesz dołączyć do grupy?
   Napisz w komentarzu TAK


Masz pytania odnośnie modyfikacji?
  Napisz w komentarzu PYTANIE [twoje pytanie]

Jak będzie się nazywać modyfikacja?
   Opowieść o bezimiennym bohaterze

Na jaką wersje będziemy robić moda?
   Na Gothic I

Na jakie wersje "będzie" modyfikacja?
   Na obie części Gothica - Gothic I, Gothic II

Jak to zrobimy?
  Wszystkie modele modele, skrypty, animacje jakie są wykorzystane będą wrzucone do paczki z modem
 [Moge jeszcze z tego zrezygnować]

33
Skrypty / Zmiana nazwy gildii POMOCY
« dnia: 2016-03-16, 18:26 »
Dzięki, temat rozwiązany

________________________________________________________________________________________
         TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

34
Skrypty / Zmiana nazwy gildii POMOCY
« dnia: 2016-03-16, 16:44 »
Cześć, szukałem w plikach ale nic nie ma, więc tak gdzie są nazwy GILDII pokazywane w GRZE ?


Chodzi o plik

35
Skrypty / Barwienie ubrań ;> Samouczek ;>
« dnia: 2016-03-16, 16:43 »
Oj sory nie zauważyłem xd

36
MDS i animacje / [G2NK] Problem z podmianą animacji
« dnia: 2016-03-16, 14:48 »
Pomogłem?

38
Hmm... kiedyś zrobiłem "chyba" nowe łóżko, i myślę że to jest to samo...


Więc tak
Spoiler
Spróbój przerobic łóżko na ten stół i potem zrób animacje a w pikach poszukaj tej animacji czyli w grze np. animacja w grze nazywa się KŁADZENIE to wyszkukaj ją w humans.mds i oczywiście skopiuj tylko zmien łóżko na te np. STÓŁ_Z_FUTREM_XD.asc i tam w grze go postaw, powinno działać, a jeżeli nie to podeślij mi te pliki z woga pomoge na 100% ;D

Post połączony: 2016-03-16, 14:49
I jeszcze polecam ci ten temat

39
Skrypty / Błąd z dialogami
« dnia: 2016-03-16, 14:35 »
Co ma piernik do wiatraka? Dialog jest dobrze wystarczy użyć redefixa i w pliku gothicgame.ini zmieniasz linijkę vdfs=gothicgame.mod na vdfs=
Racja, Co ma  piernik do wiatraka?!
Pomogło to że trzeba było wyłączyć antivirusa  :ayfkm: THX za chęci...

40
Skrypty / Barwienie ubrań ;> Samouczek ;>
« dnia: 2016-03-16, 14:30 »
Cześć, chce wam przedstawić coś, co sam wymyśliłem, Barwienie Ubrań XD tak wiem, to będzie epickie i skąd ja to potrafie, przecież nigdzie tego nie ma na necie, więc tak, sam to wymyśliłem, i będe to robił na bierząco, nie z pamięci, bo robie to pierwszy raz ;D

Robimy jakąś postać macie tu skrypty podstawowego łucznika
Spoiler
instance ORG_9998_Alex (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Alex";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_ORG;
level = 12;
voice = 12;
id = 9998;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 35;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 150;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 150;

//-------- visuals --------
//          animations
Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Militia.mds");
//         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1, 2,"Hum_Head_Thief", 3,  1, MYS_ARMOR_H);       
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_1H_LightGuardsSword_03);
EquipItem      (self, ItRw_Bow_Long_07);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_9998;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_9998 ()
{
TA_Cook (09,00,20,00,"OC1");//To jest przy głównej bramie w starym obozie
TA_Sleep (20,00,09,00,"OC1");//To także
};
Teraz pobieramy to
I wrzucamy do
Spoiler
Folder Gothica\_Work\Data\Anims\I tutaj wszystko z folderu Anims w archiwum win-rara ;>
Teraz kopiujemy np. jeżeli barwienie zbroji szkodnika to Hum_OrgL_Armor.asc do folderu armor i zmieniamy nazwe np.Zbroja_Szkodnika_Pokolorowana.asc<<Nie może byc spacji!!!>> i otwieramy to za pomocą notatnika i szukamy w tym Tekstury tej zbroji w tym przypadku Hum_OrgL_Armor_V0.tga i zmieniamy na np. MYSLIWY_L_KOLOROWANY.tga i teraz zapisujemy to i wchodzimy do Folder Gothica\_Work\Data\Scripts\Items\Armor i wyszukujemy tej zbroji co przerabialiśmy w tym przypadku ORG_ARMOR_L i kopiujemy na koniec skryptu ;> Teraz zmieniamy Instance np. KOLOROWY_ARMOR_L i nazwe i reszte jak chcecie ;> Teraz zmieniamy pilik .asc w tym skrypcie na ten co zrobiliśmy w tym przypadku Zbroja_Szkodnika_Pokolorowana.asc i możemy zamknąć ten skrypt teraz wchodzimy w GoMan'a i wyszukujemy teksture tej zbroji co przerabialiśmy i dajemy ją np. na pulpit edytujemy ją na jaką chcemy i zmieniamy nazwe na tą co zrobiliśmy w skrypcie .asc w tym przypadku MYSLIWY_L_KOLOROWANY.tga i wrzucamy do Folder Gothica\_Work\Data\TEXTURES jeżeli  nie macie tego folderu to zkompilujcie textury ;>
Teraz gdy mamy teksture w grze wchodzimy do Folder Gothica\Data\Textures.vdf zmieniamy nazwe na Textures.vdf.disabled <<MUSIMY TO ZROBIĆ BO BEDZIE ZBROJA Z KAMIENIA>> <<Chyba ze to macie już zrobione ;>>> i teraz Tworzymy dialog postaci czyli ostatni krok!!!
Tworzymy skrypt macie tu przykład
Spoiler
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Alex_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = ORG_9998_Alex;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Alex_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Alex_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Alex_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Alex_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Alex_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = ORG_9998_Alex;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Alex_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Alex_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Pokoloruj mi tą zbroje";
};

FUNC INT DIA_Alex_HELLO1_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ORG_ARMOR_L) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Alex_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Alex_HELLO1_15_01"); //Pokoloruj mi tą zbroje
    AI_Output (self, other ,"DIA_Alex_HELLO1_03_02"); //Oczywiście
    B_GiveInvItems (other, self, ORG_ARMOR_L, 1);
    CreateInvItems (self, KOLOROWY_ARMOR_L, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, KOLOROWY_ARMOR_L, 1);
    AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Alex_HELLO1_03_03"); //Prosze
    AI_Output (other, self ,"DIA_Alex_HELLO1_15_04"); //Pięknie wygląda
    AI_Output (self, other ,"DIA_Alex_HELLO1_03_05"); //Oczywiście, nie ma lepszego człowieka w kolonii odemnie co koloruje zbroje
    AI_Output (other, self ,"DIA_Alex_HELLO1_15_06"); //Może dlatego że tylko ty w całej kolonii kolorujesz zbroje
    AI_Output (self, other ,"DIA_Alex_HELLO1_03_07"); //Hmm...
};

I możemy teraz wejść do gothica i zobaczyć efekt ;D tylko nie zapomnijcie napisać pod tym " :trollface: :ok:" i podziękować ale jeszcze trzeba ten dialog wrzucić do Folder Gothica\_Work\Data\Scripts\Content\Missions
Pamiętajcie że ja, Finciakkowski  :trollface: :ok: Moduje gothic 1 do gothic 2 pewnie nic sie nie zmieni w tym kolorowaniu ale mogą być błędy



Jeżeli macie błędy piszcie w komentarzu ale nie piszcie że to jest kłamstwo  :lol2: :fuckyeah:

Strony: 1 [2] 3 4
Do góry