Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 104 105 [106] 107 108 109
2101
Skrypty / Monolog problemy
« dnia: 2015-08-29, 22:53 »
Już większość rozumiem tylko mam jeszcze prośbę. W któryym pliku znajdują się te informacje oraz gdzie napisać i wkleic  funkcję. (Oraz czy jeśli zrobię takową funkcję do będe mógł ją przypisać do ogniska ? z nowym monologiem)

2102
Skrypty / Monolog problemy
« dnia: 2015-08-29, 18:02 »
Wiem tylko teraz mam problem.  Po pewnym czasie wróciłem i zrobiłem parę innych rzeczy i teraz przydały by się monologi więc napisałem monolog i gdy podchodzę do itema (zespacerowanie) to nie ma monologu lub jego monolog jest na kowadle... Ktoś wie co może być grane?

2103
Skrypty / [Gothic 2] Efekt wizualny na mieczu
« dnia: 2015-08-28, 23:05 »
Skoro temat nie jest zamknięty to mam pytanie.  Czy jeśli chciałbym otrzymać efekt taki jak w czasie zapłaty po włożeniu runy do miecza runicznego to czy taki efekt otrzymuje się w ten sam sposób. 

2104
Skrypty / G2NK Important nie działa
« dnia: 2015-08-28, 20:45 »
Pokaż skrypt dialogu bo może nie spełniasz wymagań które ustawiłeś.

2105
Skrypty / Problem z nauczycielem.
« dnia: 2015-08-25, 20:13 »
Errora już nie wywala. A teraz mam tak że jak pogadam z npc i dam tą opcję to nic nie mówi ani nie daje umiejętności. (wkleiłem do pliku z magicznymi kręgami)

2106
Skrypty / Problem z nauczycielem.
« dnia: 2015-08-25, 19:36 »
Condition i information są zakomentowane ponieważ to w osobnym pliku i zapomniałem odkomentować.
A co do tej funkcji gdzie ją musze wpisać do jakiego pliku?

2107
Skrypty / Problem z nauczycielem.
« dnia: 2015-08-25, 14:54 »
W sensie jak ma istnieć?

2108
Skrypty / Problem z nauczycielem.
« dnia: 2015-08-25, 12:48 »
INSTANCE DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA (C_INFO)
{
   npc          = ZAB_001_TIZGAR;
   nr           = 6;
   condition    = DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Condition;
   information  = DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Możesz mnie czegoś nauczyć?";
};

FUNC INT DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_TIZGAR_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_01"); //Możesz mnie czegoś nauczyć?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_02"); //Oczywiście potrafię walczyć dwoma ostrzami...
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_03"); //To rzadka umiejętność tu na Khorinis.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_04"); //Nauczysz mnie tego?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_05"); //Oczywiście ale pamiętaj ostrza są jak przedłużenie twojej ręki.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_06"); //Nie pozwól aby wpadły w niepowołane ręce. A i pamiętaj ostrze jest jak twoja ręka.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_07"); //Potrafię walczyć mieczem...
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_08"); //W to nie wątpie ale pamiętaj. Twój drugi miecz na zawsze zostanie w twojej ręce. Nawet po pobicu czy gwałcie he he .
    AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_09"); //Rozumiem.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_10"); //A i jeszcze jedno musisz być mistrzem broni jedno lub dwuręcznej aby poznać tę sztukę.
};

//========================================
//-----------------> HELLO7
//========================================


INSTANCE DIA_TIZGAR_HELLO7 (C_INFO)
{
npc = ZAB_001_TIZGAR;
nr = 7;
//condition = DIA_TIZGAR_HELLO7_Condition;
//information = DIA_TIZGAR_HELLO7_Info;
permanent = TRUE;
description =  "Naucz mnie, walczyć w stylu asasyna! 30 LP";
};                       

FUNC INT DIA_TIZGAR_HELLO7_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_HELLO7_Info()
{
AI_Output (other ,self,"DIA_TIZGAR_HELLO7_15_00"); //Pokaż mi, jak walczyć dwoma mieczami.

if B_TeachFiremaster (self, other, 1) // tu unknown identifier  b_teach...
{
AI_Output (self ,other,"DIA_TIZGAR_HELLO7_04_01"); //Dobrze. Najpierw musisz nauczyć się odpowiednio rozłożyć ciężar swojego ciała.
AI_Output (self ,other,"DIA_TIZGAR_HELLO7_04_02"); //Gdy to uczynisz uderzaj jednym mieczem i drugim po kolei. Miecze zrobią resztę. Ruszaj się i zaskakuj przeciwnika.
AI_Output (self ,other,"DIA_TIZGAR_HELLO7_04_02"); //Wal z dwóch mieczy powoli i starannie złap wroga w kleszcze i nie pozwól mu uciec. To wszystko. Miecze musisz znaleść sam powodzenia.
};
};

2109
Skrypty / Problem z nauczycielem.
« dnia: 2015-08-24, 16:58 »
Witam. Otóż niedawno stworzyłem nową umiejętność (zamieniłem firemaster na "Walka dwoma mieczami"). Lecz teraz mam problem postępowałem zgodnie z innymi tematami ale gdy dodaje że npc mnie nauczy tej umiejętnośc to wywala error lub npc nie uczy mnie tej umiejętności. I tutaj proszę o pomoc w napisaniu właściwego if B_TeachFiremaster (self, other, 1) <---- tego (nie wiem jak to nazwać).

2110
MDS i animacje / Aktywacja ZS\'a
« dnia: 2015-08-24, 13:06 »
Zainstalowałem system packa zgodnie z instrukcją ale teraz wyskakuje mi jakiś błąd jak włączam gothica ktoś wie o co z nim chodzi?
Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000142).Kliknij przycisk OK,aby zakończyć aplikacją

Post połączony: 2015-08-24, 13:28
Zainstalowałem system packa zgodnie z instrukcją ale teraz wyskakuje mi jakiś błąd jak włączam gothica ktoś wie o co z nim chodzi?
Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000142).Kliknij przycisk OK,aby zakończyć aplikacją
Dobra już działa splash miałeś rację działa ta tarcza propsik leci. Błędem było to że nie miałem patcha 2.6 ale już mam i działa świetnie. Jeszcze raz dzięki. Można zamknąć.

2111
MDS i animacje / Aktywacja ZS'a
« dnia: 2015-08-23, 23:43 »
Właśnie Teraz kurde wiem. Przedmiot przechodzi z miejsca na rękę w mds'ie po prostu moja wina chodzi mi o aktywację item_shield a nie ze_shield ponieważ jak item_shield nie jest aktywowany to tarcza będzie niewidzialna.  Mój błąd z nazwą tematu. Z góry przepraszam i liczę na dalsze kierowanie wątku na to o co mi chodzi. 

2112
MDS i animacje / Aktywacja ZS'a
« dnia: 2015-08-23, 23:03 »
Tarcze mam aktywujaca mds ale mi chodzi o item_shield i zs_leftarm zs_shield które są widoczne po importowaniu do programu 3d hum_body_naked... Od draks'a wiem ze można to Aktywować Za pomocą Ikariusa. Wiec proszę o dalsze wypowiedzi na ten temat.

2113
MDS i animacje / Aktywacja ZS'a
« dnia: 2015-08-23, 22:15 »
Witam po raz kolejny. Otóż stworzyłem prostą animacje walki tarczą i teraz chce zrobić aby przedmiot (tarcza) nie była na zs_crossbow/zs_bow a na zs_shield. Domyślam się ze do aktywacji tego potrzebny jest Ikarius ale prosiłbym zaawansowanych modderow o pomoc z tym. Od draks'a wiem ze na wogu jest o tym tutek ale ja go nie mogę znalesc
wiec prosił bym o pomoc lub linka do tematu na wogu. (domyślam się ze to będzie trudne ale może dzięki temu nauczę się więcej o modowaniu). PS. Mds'a juz mam jak coś tylko musze aktywować ZS'a. Sorki za błędy korekta na telefonie :/

2114
MDS i animacje / Gothic 2 Problem z teksturą
« dnia: 2015-08-20, 22:11 »
Żadnej poprawy zbroja ciągle czarna :/ nie rozumiem czasem tego xD raz działa raz nie. Chyba z 5  zbrój już tak zrobiłem i bez żadnych problemów a tutaj się taki problem trafia :/

2115
MDS i animacje / Gothic 2 Problem z teksturą
« dnia: 2015-08-20, 20:14 »
Raczej literówki nie ma skopiowałem nazwę.
INSTANCE ITAR_KDF_M (C_Item)
{
   name                =   "Szata maga ognia";
   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;
   protection [PROT_EDGE]   =   60;
   protection [PROT_BLUNT] =    60;
   protection [PROT_POINT] =    60;
   protection [PROT_FIRE]    =    40;
   protection [PROT_MAGIC] =    40;
   value                =   4000;
   wear                =   WEAR_TORSO;
   visual                =   "ItAr_Kdf_l.3ds";
   visual_change          =   "Probaaaaaaaaaaaaaaaa.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;
   description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;     
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;     
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
 Raczej tu nie ma błędu. Nie mam pojęcia co może być w blenderze jak odpale ten plik to textura normalnie jest nałożona.

2116
MDS i animacje / Gothic 2 Problem z teksturą
« dnia: 2015-08-20, 14:34 »
Nie chciało mi się uploadować na inny serwer masz tu.http://chomikuj.pl/ghghghghhg354 plik ma 300kb więc bez problemu pobierzesz.

2117
MDS i animacje / Gothic 2 Problem z teksturą
« dnia: 2015-08-19, 10:24 »
Tą zbroje z paladyna dodałem mieszając w pliku ASC(mam 2 różne zbroje)
. A co do krok po kroku robiłem tak :
1.Biorę plik ASC itar_xardas i kopiuje go na pulpit.
2.Otwieram go i za pomocą Magicznych przycisków ctrl+F szukam bitmapy która jest 2x i jest to tekstura zbroi xardasa.
3.Zmieniam bitmapy na moje czyli na moja teksturę.
4. Wgrywać teksturę do textures/npc/armors.
5. Tworzę skrypt i odpalam grę. I to wszystko. Jeszcze się upewnie Czy plik jest tga. Ale raczej jest. Sorry za błędy jak jakieś są ponieważ piszę z telefonu.

2118
MDS i animacje / Gothic 2 Problem z teksturą
« dnia: 2015-08-17, 10:08 »
Tak przypisałem i wgrałem. Jeszcze jednej rzeczy zapomniałem napisać. Jak zrobiłem nową teksturę z pancerza paladyna na paladyna z Arcanii to mi działało. Może problem jest w tym że są 2 materiały Ciało i Szata.

2119
MDS i animacje / Gothic 2 Problem z teksturą
« dnia: 2015-08-16, 20:03 »
Witam. Otóż jakiś czas temu pobrałem kilka tekstur z WoG'a i przy dwóch natrafiam na problem mianowicie że gdy (za     pomocą blendera czy mieszaniu w pliku asc danej zbroji) nałożę na zbroję teksturę to działa (blender) a gdy ją przywołam w gothicu jest cała czarna. Proszę o pomoc :/

2120
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-08-15, 16:01 »
Tylko, że teraz zmarnujemy PN na naukę języków bo jakoś będzie trzeba ruszyć wątek w NK D:
Może nie zmarnujemy... jak ktoś grał w l'hvera to wie że tam też nie ma tabilc a Myxir uczy języka bez PN. Czyli za darmo. A returning pewnie bierze coś z L'hvera to będzie za darmo jęzor.

Strony: 1 ... 104 105 [106] 107 108 109
Do góry