Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 109
2081
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-07, 17:55 »
xD a co z DreamVater rozpadło się czy co bo może oni by potrafili spolszczyć tego moda albo grupa która spolszczała dark sagę (Sorry że nie pamiętam nazwy)

2082
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-07, 16:50 »
Może znajdzie się jakaś chętna grupa albo ktoś ją założy pożyjemy zobaczymy.

2083
Skrypty / Filmiki w grze
« dnia: 2015-10-07, 16:35 »
Wszystko działa jeszcze tylko jedno pytanko aby nie robić nowego tematu. Jakiej funkcji mam użyć w przedmiocie aby po jego użyciu npc teleportował się do wp zmienił czas na 7 i leżał jak pobity? wystarczy mi odpowiedz na tp i czas .

2084
Skrypty / Filmiki w grze
« dnia: 2015-10-06, 22:34 »
Witam. Otóż chciałbym dodać parę filmików podczas dialogów ale mam problem i pytanie. Myślę że temat będzie prosty więc szybko otrzymam odpowiedź.
1.Czy filmiki muszą być w formacie .bik? Jeżeli nie to w jakich mogą jeszcze być ?
2.Jeżeli tak to  znacie jakiś konwenter obrazu mp4>bik  bo na internecie nie moge znaleść.
3.Czy funkcję odpalania filmiku mogę zrobić w pliku dialogu?
Z góry dzięki za pomoc.

2085
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-06, 15:44 »
Ciekawe w ile się uporają z tymi skryptami. Ale skoro już wysłał Trazege nam skrypty i innym krajom to może znaczyć że już w tym miesiącu będzie premiera moda.

2086
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-06, 12:47 »
Czyli returning 2.0 wkońcu został wydany i teraz tylko spolszczenie czy jak to jest?

2087
MDS i animacje / Obrażenia od lewego duala
« dnia: 2015-10-04, 14:01 »
Widziałem teraz chyba zrobię tak ze duale są w parach chyba ze wkoncu uda mi się zrobić tak jak pisałem wyżej.  Żeby nie tworzyć kolejnego tematu ktoś wie jak mogę zrobić aby npc miał animacje walki tarczą? Ponieważ jak wpisałem w skrypcie npc mds tarczy to po wczytaniu gry npc ma tylko animacje wyciągania i ataku z biegu.

2088
MDS i animacje / Obrażenia od lewego duala
« dnia: 2015-10-04, 13:24 »
Teraz gdy grałem w CZ to doszłem do wniosku ze animacjia jest inaczej zrobiona niż w Ds wiec czego używa czas zapłaty (jak w ds jest miecz i kuszą to w cz jest? Tarcza i Kuszą?) byłbym wdzięczny za odpowiedz bo nie che mi się przerabiać Wszystkich mieczy z gothica 2.

2089
MDS i animacje / Stare kości na nowy model
« dnia: 2015-10-02, 19:42 »
Dzięki Johntsy i Mark w końcu mi się udało propsy lecą. Temat można zamknąć.

2090
MDS i animacje / Stare kości na nowy model
« dnia: 2015-09-30, 20:40 »
Poczytałem jak radziliście wyżej i gdy w blenderze po dopasowaniu kości z gothic'a  klikam ctrl+p i daje with automatic weights wyskakuje error bone heat weighting failed: failed to find solution fore one or more bones... ktoś wie o co z tym chodzi? I jeszcze jedno jak mogę odmalować dany obiekt podczas malowania jak np. zle zaznacze i chce to odmazać bez ctr+z.

2091
Witam. Otóż postanowiłem pobawić się spacerem i programem 3d i rodzi mi się kilka pytań.
1.Czy jak przerobie świat w programie 3d (blender) to waypointy znikną?
2.To samo pytanie ale podczas łączenia zenów.
3.Czy mógłby ktoś podesłać mi screena z ticktocka spacerowego bo zdjęcie wygasło.
To wszystko z góry dzięki za odpowiedź.

2092
MDS i animacje / Stare kości na nowy model
« dnia: 2015-09-28, 21:59 »
A czy mogę na przykład zrobić własne kości i podłączyć tą zbroję? bo jak przerobiłem gothicowe kośći to mi grę wywalało albo model był niewidzialny.

2093
MDS i animacje / Stare kości na nowy model
« dnia: 2015-09-16, 20:52 »
Witam po raz kolejny  :wstyd: . Otóż mam prośbę (do grafików) czy ktoś wie czy można podpiąć model kości z zbroi g2 do nowej zbroi? Ponieważ wyjąłem zbroje z Arcani i chciałbym ją dodać do g2 ale nie mam pojęcia jak podpiąć kości ze zbroi z g2 (np. pancerza CorAngara) oraz czy trzeba je malować. (Jeżeli zły dział a napewno taki jest to proszę o przeniesienie). (Używam blendera)

2094
MDS i animacje / Obrażenia od lewego duala
« dnia: 2015-09-16, 18:38 »
Z początku też tak myślałem ale musiałbym wszyskie miecze przerabiać :/. Ale dobra pomyślę kiedy indziej teraz zacznę kończyć nowy wątek fabularny.

2095
MDS i animacje / Obrażenia od lewego duala
« dnia: 2015-09-16, 16:50 »
Hmmm a nie dało by się takim sposobem że obrażenia z kuszy (lewy dual ) wliczane są na damage 2 miecza ?
Chodzi mi o coś takiego:
INSTANCE Miecz_asasyna (C_Item) 
{   
   name             =   "Miecz asasyna";
   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_Crossbow;   
   material          =   MAT_METAL;
   value             =   Value_Machete;
   damageTotal         =    30+ damage założonego obecnie miecza;
   damagetype         =   DAM_EDGE;     
   range             =     Range_Machete;   
   
   on_equip         =   Equip_DupaXD;
   on_unequip         =   UnEquip_DupaXD;
   
   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;  
   cond_value[2]        =    30;
   visual             =   "dual2.3DS";
   description         = name;
      TEXT[0]            = "Miecz ludu Varantu";
   TEXT[1]            = "Miecz Leworęczny";
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]            = NAME_ADDON_BONUS_1H;         COUNT[4]   = Waffenbonus_03;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
jeżeli by się tak dało to ktoś mógłby mi pomóc z ów takim skryptem?

2096
MDS i animacje / Obrażenia od lewego duala
« dnia: 2015-09-15, 16:46 »
Już wszystko wgrałem tylko mam jedną prośbę gdzie wkleić te 2 linijki?
var c_npc slf; slf = _^(attackerptr);
var c_npc oth; oth = _^(victimPtr);

2097
Aby był Nieograniczony toisisz użyć 2x kodu ale ja tego nie uważam za chaty. 
1. B Marvin B.
2.W konsoli wpisujesz Hero export. 
3.  Robisz tak b 42 b i Save robisz.
4.Wyłączają grę.
5.Wchodzisz do folderu z Savemi returninga i otwierasz plik Hero export.... (koniecznie notepadem ++ bo ci nie wyjdzie). 
6. Szukasz overlayini... Costam (napisze Ci co dokładnie jutro bo na PC mam.7. Dopisujesz tam liczbę o 1 większą od obecnej. I niżej overlayinit=humans_sprint.( tez zedytuje jutro.)
8.Zapisujesz plik i włączasz returninga. 99.B Marvin B.
10.Konsola i Hero import. 
11.B 42 b i Zapisujesz. 
I masz sprint bez limitu. Sorki za błędy korekta :/ jutro będzie to lepiej napisane.

2098
MDS i animacje / Obrażenia od lewego duala
« dnia: 2015-09-14, 22:06 »
Witam. Otóż jestem juz w końcowej fazie mojego moda i teraz mam mały problem. Otóż posiadam w modzie duale ale nie mam pomysłu jak zrobić obrażenia od lewego duala.  Byłbym wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć co i jak należy zrobić oraz co jest potrzebne.

2099
Co do listu użyj kodów na nowej grze i zdobądź ten list
 Wyrzuć go użyj edit Focus i masz już kod na niego zmień Save i gotowe. Co do sprintu jak chcesz.mieć.zbudowany nieograniczony to napisz niżej to ci wyjaśnię co i jak.

2100
@Morghar99 O sekundę mnie wyprzedziłeś z postem ale co do pytania to tak. Dopakuj z 125 czystej siły (bez biżuterii itp.) I ładuj z tablic potów gulaszy mięsiw itp. Jeśli grasz na paczu 1.3 to zapiep#######j do constantino nauczyć się eliksiru życia. Możesz w tym etapie gry docianac z 300-400 dodatkowo hp za ok 25 pn. Weź miecz asaayna i exp, później postaraj się zrobić wątek orkow. Przy dobrych wiatrach Nauczysz się wielu przydatnych rzeczy. Pójdź również do Kreola tam znajdziesz miecz Dzięki któremu uda ci się łatwo zdobyć Uriziel. Na moje oko po ukończeniu wątku orkow będziesz miał mistrza 2h. Potem z górki  ;p. Inne pytanie czy masz pierścień sprintu? Jeśli nie to go zdobądź i leć dalej tak jak ci pisałem. PS. Miecz asaayna ma 160 obr. Za 120 siły.

Strony: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 109
Do góry