Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: [1] 2 3 ... 109
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Mod Wielkanocny 2018
« dnia: 2020-12-04, 16:56 »
Czy można się spodziewać nowej wersji na przyszłe święta? W przyszłym roku chciałbym sobie ograć w święta mody podobne do tego, ale zauważyłem że zbliża się wersja 1.5 i fajnie byłoby ograć moda na najnowszej wersji :)

2
To są różne typy kontenera, musisz poszukać adresów dla wszystkich tych metod (są wirtualne).

3
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=M7VlRUQlvXo

4
Offtopic / Studia
« dnia: 2020-08-12, 15:56 »
Nie. W każdej pracy obecnie wymagają doświadczenia, jak chcesz dobrze zarabiać to musisz się znać na fachu. Bardziej interesująca jest osoba która nie ma studiów, ale ma 5 lat doświadczenia, niż student który ma papierek, ale nie zna się z nic na tej robocie.

5
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2020-08-10, 21:50 »
No nie wiem dlaczego... Może dlatego, że ten cały Compass korzysta z tych samych miejsc w pamięci co Union więc nie ma prawa działać...
Nie wiem dlaczego ludzie nie mogą zrozumieć, że te pakiety nie są i NIGDY NIE BĘDĄ KOMPATYBILNE!

7
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-07-27, 11:44 »
No to najwidoczniej muszę to dopisać do TODO :D
Niech stracę.
// Remove key on open chest:
// 0x00726500 protected: virtual void __thiscall oCMobContainer::Open(class oCNpc *)
// 0x0071A430 protected: virtual void __thiscall oCMobDoor::Open(class oCNpc *)

void __fastcall hOpen_Container(oCMobContainer*, void*, oCNpc*);
void __fastcall hOpen_Door(oCMobDoor*, void*, oCNpc*);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobContainer*, oCNpc*)> pOben_Container(0x00726500, hOpen_Container, IVK_AUTO);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobDoor*, oCNpc*)> pOpen_Door(0x0071A430, hOpen_Door, IVK_AUTO);

void __fastcall hOpen_Container(oCMobContainer* _this, void*, oCNpc* npc)
{
pOben_Container(_this, npc);
if (!_this->locked && !_this->keyInstance.IsEmpty())
if (oCItem* key = npc->IsInInv(_this->keyInstance, 1))
npc->RemoveFromInv(key, key->amount);
}

void __fastcall hOpen_Door(oCMobDoor* _this, void*, oCNpc* npc)
{
pOpen_Door(_this, npc);
if (!_this->locked && !_this->keyInstance.IsEmpty())
if (oCItem* key = npc->IsInInv(_this->keyInstance, 1))
npc->RemoveFromInv(key, key->amount);
}

8
W funkcji ZS_Dead sprawdzasz czy npct'a zabił gracz. Jeśli zabił, to sprawdzasz jego fightMode i za jego pomocą dodajesz do zmiennych odpowiednie wartości.

9
Ukończone modyfikacje / [G1] Potępieni v1.0
« dnia: 2020-06-26, 22:02 »
Trza było włączyć QuickSaves :F

10
Zainstalowales Union patch'a?

11
Skrypty / Wywołanie funkcji użyciem spella
« dnia: 2020-05-27, 20:00 »
Oczywiście. Wszystko co chcesz zrobić po rzuceniu zaklęcia umieszczasz w funkcji: SPELL_CAST_TWOJSPELL

12
Skrypty / Spirt + strzelanie z łuku
« dnia: 2020-05-24, 14:23 »
To chyba był błąd w silniku - sam kiedyś z nim walczyłem i to dość długo. Ostatecznie, chyba to wyrzuciłem.
Możesz spróbować użyć: AI_StandUpQuick(hero); Jednak nie wiem czy to pomoże.

13
A... No tak.
Kod ma zabezpieczenie, można podnosić tylko wtedy, gdy gracz ma schowaną broń :D

14
Pytania i problemy / Czas na wybór dialogu
« dnia: 2020-05-03, 00:42 »
Tick tock nie pomoże, bo nie ma jak wymusić użycia danej opcji.

15
A masz przypisany klawisz w configu?

16
Skrypty / Problem z warunkiem w obrażeniach
« dnia: 2020-04-26, 13:12 »
Sprawdzanie flagi to operacja bitowa.
Należy ja sprawdzić tak if(if.flags & (ITM_SWD | ITM_AXE))

17
Skrypty / Itemy ze skrzyni do ekwipunku npc
« dnia: 2020-04-18, 16:29 »
Bez Ikarusa / Uniona jest to chyba niemożliwe, bo nie ma funkcji która pobiera pierwszy przedmiot ze skrzynki.
Npc_GetInvItemBySlot (self, cat, 0);   // Istnieje
Mob_GetInvItemBySlot (vob, cat, 0); // Nie istnieje

18
Skrypty / G2NK Monolog się nie wyświetla
« dnia: 2020-04-17, 15:29 »
Wina braku animacji i przejścia na kolejny state.
Spróbuj nazwać funkcję: `DROGOWSKAZ_S0`, ale nie obiecuję, że zadziała.

19
Pytania i problemy / BFILE:5
« dnia: 2020-04-11, 23:29 »
Nie.

20
Offtopic / Studia
« dnia: 2020-04-09, 19:09 »
Cytuj
znajdziesz pracę po studiach
Znajdziesz, pod warunkiem, że nie idziesz na chujwiekomu potrzebny kierunek pokroju filologii, czy filozofii. Ludzie którzy idą na taki kierunek nie mają zamiaru się w tym uczyć, tylko chcą sobie przedłużyć liceum czy technikum. Chodzę na studia dzienne inżynierskie. Jest i informatyka i technika z czego w wyższych semestrach będzie rozbieżność. I co oczywiście jest? Trudno - to nie jakieś kierunki gdzie nie ma matematyki tylko tutaj jest hard matma bez której ani rusz.
Jestem dopiero na drugim semestrze i z informatyki wiem wszystko czego uczą (Tutaja sprawdza się fakt o chujowym programie nauczania), ale oprócz tego mam kursy z C# na których poziom jest o niebo lepszy, jednak wymaga wiedzy.

Stąd doskonale wiem, że po studiach nie znajdzie się pracy jest właściwe, ale dla ludzi którzy biorą kierunki które nikomu nie są potrzebne pokroju "Kulturoznawstwo", bo argumentują to tym, że : "A tam nie ma matmy"

Strony: [1] 2 3 ... 109
Do góry