Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 105 106 [107] 108 109
2121
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-08-15, 11:59 »
Z tego co czytałem na necie mają być trzy poziomy trudności
a) Łatwy (exp dwa razy większy i LP za poziom 20)
b)Normalny (15lp co poziom i exp 1,5x większy)
c)Trudny(10lp i normalny exp jak w podstawce)
Mogę się mylić co do expa ale lp jestem na 100% pewny mnoże usunęli te tabliczki dlatego że limit siły ma być ok 5000 (tak pisze nie wiem jak się to wbije u nauczycieli) Więc patrząc ile lp na normalnym się ma to nie warto płakać o tabliczki...
Te informacje mam stąd: http://druzynapl-gothic.bplaced.net/showthread.php?tid=83

2122
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-08-13, 20:18 »
Easter eggi były super xD Gwiezdne Wojny, Warcraft, Władca Pierścieni? To były dobre jajca a te poukrywanie szczawie smocze korzenie czy jagódki to dopiero się człowiek wkurzał przy podnoszeniu całej polany. Pytanie do was(nie związane z wersją 2.0) czy ktoś znalazł kamienną panterę w drugim rozdziale ;D na wersji Rebalance?  (Ta w Jarkendarze koło smoka)

2123
MDS i animacje / Gothic 2 lewa ręka
« dnia: 2015-08-12, 17:02 »
Witam otóż chciałbym się dowiedzieć jak można przypisać w MDS'e przedmiot dla drugiej ręki (aby na przykład była lewa ręka ---->Kusza ) z góry prosiłbym o pomoc i krótkie wyjaśnienie.

2124
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-08-11, 16:27 »
No nieźle ciekawe czy coś się stanie jak na kodach eksportuje postać dodam jej sprint i importuje he he man nadzieje że nic.

2125
Na kodach szybko sprawdź czy działa. Czy nie ma błędu jak jest to wyszukaj i napraw  a potem znowu od początku. Gdy nie znajdziesz błędów możesz normalnie grać.

2126
Skrypty / Monolog problemy
« dnia: 2015-08-08, 12:38 »
To jest pierwszy monolog kowalstwa (1 miecz jednoręczny) i z mojej wiedzy wychodzi to:
INSTANCE PC_ItMw_1H_Common (C_INFO) // kod dialogu
{
   npc            = PC_Hero; //Działa na beziego
   condition      = PC_ItMw_1H_Common_Condition; // to jest kondycja która jest niżej
   information      = PC_ItMw_1H_Common_Info; //Informacje też niżej
   permanent      = TRUE; // Mozna powtarzać go w nieskończoność
};
FUNC INT PC_ItMw_1H_Common_Condition() // Warunki jakie musimy spełniać
{   
   if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_SMITHWEAPON) // Bezi musi umieć kowalstwo
   && (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] == TRUE)) //Musi umieć wykuć ten miecz czyli się nauczyć
   && (Normalwaffen == TRUE) // to nie wiem co jest więc jak ktoś może mi powiedzieć byłbym wdzięczny
   {   
      return TRUE; // Powrót (nie jestem pewny)
   };
};
FUNC VOID PC_ItMw_1H_Common_Info () //I informacje co dostajemy
{
   CreateInvItems        (hero, ItMw_1H_Common_01,  1); //Dostajemy mieczyk
   Print (PRINT_SmithSuccess);// Wyskakuje napis
   
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG (); // Konczy dialog
   Normalwaffen = FALSE;// Nie wiem
};
I moje pytanie jak zrobić aby bezi stracił moje składniki a nie te co są ustawione .

Post połączony: 2015-08-08, 13:03
To jest pierwszy monolog kowalstwa (1 miecz jednoręczny) i z mojej wiedzy wychodzi to:
INSTANCE PC_ItMw_1H_Common (C_INFO) // kod dialogu
{
   npc            = PC_Hero; //Działa na beziego
   condition      = PC_ItMw_1H_Common_Condition; // to jest kondycja która jest niżej
   information      = PC_ItMw_1H_Common_Info; //Informacje też niżej
   permanent      = TRUE; // Mozna powtarzać go w nieskończoność
};
FUNC INT PC_ItMw_1H_Common_Condition() // Warunki jakie musimy spełniać
{   
   if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_SMITHWEAPON) // Bezi musi umieć kowalstwo
   && (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] == TRUE)) //Musi umieć wykuć ten miecz czyli się nauczyć
   && (Normalwaffen == TRUE) // to nie wiem co jest więc jak ktoś może mi powiedzieć byłbym wdzięczny
   {   
      return TRUE; // Powrót (nie jestem pewny)
   };
};
FUNC VOID PC_ItMw_1H_Common_Info () //I informacje co dostajemy
{
   CreateInvItems        (hero, ItMw_1H_Common_01,  1); //Dostajemy mieczyk
   Print (PRINT_SmithSuccess);// Wyskakuje napis
   
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG (); // Konczy dialog
   Normalwaffen = FALSE;// Nie wiem
};
I moje pytanie jak zrobić aby bezi stracił moje składniki a nie te co są ustawione .
Nie potrzebnie tak rozpisałem ponieważ niżej jest co trzeba zrobić aby te itemy zniknęły ale teraz nie wiem jak przypisać ten monolog do pniaka oraz żeby piły nie tracić (to chyba spacer). Myśle że to ostatnie co trzeba mi do pomocy.

2127
Skrypty / Monolog problemy
« dnia: 2015-08-07, 23:27 »
Witam otóż chciałem zacząć pisać monologi. Znalazłem poradnik ale nie moge go za bardzo zrozumieć. Mógłby mi ktoś wyjaśnić co i jak ponieważ chce zrobić monolog do cięcia drewna i nie wiem jak ustalić aby monolog był do pniaka oraz co Bezi otrzyma po tym monologu a co straci.(Warunki potrafię zrobić, ale tego co otrzyma nie mogę zrozumieć.)

2128
MDS i animacje / Problem z animacją.
« dnia: 2015-08-07, 20:50 »
Ja tego nie pojmę usuwałem pliki i zmieniałem pozycje w humans.mds i nie wychodziło teraz na forum popatrzałem i zrobiłem podobnie tylko że teraz działa normalnie :wstyd: no cóż ale wiem już na przyszłość co i jak. Propsy lecą oczywiście. Temat można zamknąć. A pytanie inne czy do tego będzie można napisać monolog? 

2129
MDS i animacje / Problem z animacją.
« dnia: 2015-08-07, 18:42 »
Witam otóż po moich zmaganiach z dualami udało mi się zakończyć pracę nad nową walką. Ale teraz chciałbym dodać do mojej paczki animacje ogniska z G3. Na WoG'u znalazłem animację. Zrobiłem wszystko po kolei  jak jest w pliku
"Read Me" i gdy wchodzę do gry idę do mojego ogniska mam mięsko surowe i kijka ale gdy chce wywołać animacje bohater ruszy się na 0.001s i wraca do swojej poprzedniej pozycji (czyli stanie) nie wywołując przy tym animacji.Prosiłbym o pomoc. Jeśli jest gdzieś podobny temat to proszę o link.

2130
MDS i animacje / Skrypt duali
« dnia: 2015-08-03, 22:13 »
@Splash to wcale nie jest wyższa szkoła jazdy, wystarczy, że zainstaluje system packa, drugiemu dualowi zamiast ITEM_CROSSBOW dam ITEM_SHIELD i dual będzie wypadał po pobiciu, czy zabiciu przeciwnika, żeby lewy dual zadawał obrażenia też wcale nie jest trudno zrobić.

@SiemaczyS Twój lewy dual lata, ponieważ ustawiłeś swój 3DS, swój model miecza, musiałbyś mieć modele z DS i go ustawić na lewy dual, albo pobrać program 3D i zmienić pozycję oręża.

1. Item shield działa tylko z ikariusem chyba.
2.Z tym nie będzie problemu bo mam blendera z kerraxem, tylko czy można przesunąć ten model miecza w 1 klatce i w reszczie będzie na tej samej pozycji? Czy muszę około 300 klatek przerabiać. Może ty znasz nazwę jakiegoś modelu z dark sagi abym mógł sobie go skopiować? (To samo mam z tarczami tarcza jest wbita w głowę i lewituje a wziąłem ją z DS.)

2131
MDS i animacje / Skrypt duali
« dnia: 2015-08-03, 20:34 »
Raczej mi chodzi tylko zrobić duale na 1 walkę a potem będzie trzeba je oddać. Ale już sobie poradziłem teraz mam problem, lewy dual lata w powietrzu czy da się to jakoś naprawić? Skrypt mogę podać.

2132
Sprzęt, oprogramowanie / Częście do dx11 i innych gier
« dnia: 2015-08-03, 17:50 »
Może się mylę albo nie ale to zły dzial... a co do tego to wujek google ci powie poczytaj komentarze/opinie klientów i sam oceń...

2133
Poczytaj na necie o tej karcie (opinie i testy) wtedy się dowiesz więcej. Sam planuję kupić taką i myślę że jak na taką cene jest to karta dobra do gothica 2 na Dx11. Nie jestem pewny ale też musiałbyś mieć jakiś w miare dobry procek aby to się kupy trzymało.

2134
Spacer / Dodawanie budynków z WoG'a
« dnia: 2015-07-28, 21:43 »
Czyli lepiej to odpuścić i znaleźć coś innego niż mieć taką kaszankę.

2135
Spacer / Dodawanie budynków z WoG'a
« dnia: 2015-07-28, 21:34 »
Mam blendera z Kerraxem al jak teraz wstawiłem to nic nie scrashowało ale statek się nie pojawił spróbuje blenderem.

2136
Spacer / Dodawanie budynków z WoG'a
« dnia: 2015-07-28, 21:08 »
SPK łap http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=64&cat=10&page=8&order=0 w 3ds jest. Nie wiem co mam dalej robić jak możesz to napisz co mam wybrać w spacerze.

2137
Spacer / Dodawanie budynków z WoG'a
« dnia: 2015-07-28, 19:42 »
Witam otóż chciałbym dodać nowy obiekt w Gothicu 2 mianowicie Statek z Woga i moje pytanie brzy jak to zrobić bo jeśli zrobie Insert oCmob i w polu visual wpisze wygląd to spacer mi crashuje.

2138
A rozumiem ok dzięki za pomoc. Myśle że można zamknąć

2139
A jak to zrobić ? Ponieważ. Questów ma być ok. 6 a niektóre postacie będą w miejscach które na początku gry są dostępne a np. Bandyci będą mieli wysokie staty jak na ten level.
A to drugie to tak respi się.

2140
A czyli muszę go zrespic w Startup'ie ponieważ zrespienie po dialogu nie zadziała.

Strony: 1 ... 105 106 [107] 108 109
Do góry