Są dwie metody szybsza i dokładniejsza.
Szybsza:
Wrzuć 3ds obu kawałków do Meshes/level/NewWorld a następnie odpal zwykłe Khorinis i skompiluj mapę z odznaczoną opcją edit mode, teraz 3ds'y świata powinny się podmienić na te przerobione przez ciebie.
Jeśli jednak coś będzie szwankować to możesz zrobić to ręcznie wykorzystując metodę drugą. W tym celu musisz wykorzystać narzędzie jakim jest Macros.
Oryginalne zeny NewWorld_Part_Forest_P01 i NewWorld_Part_Forest_P02 zapisujesz jako zen w folderze NewWorld pod inną nazwą , wybierając format Uncompiled Zen np: NewWorld_Part_Forest_P01Voby i NewWorld_Part_Forest_P02Voby
Przerobione 3ds kompilujesz i zapisujesz w formacie zen w folderze NewWorld również pod inną nazwą np: NewWorld_Part_Forest_P01Model
W spacerze odpalasz Tools/Macros i wybierasz New a następnie wklejasz taką komendę
"
reset
set error 3
Load world newworld\NewWorld_Part_Forest_P01Model.zen
Load world newworld\NewWorld_Part_Forest_P01Voby.zen
compile world outdoor
compile light high
W ten sposób finalnie powinieneś otrzymać swój kawałek świata z vobami. Zapisujesz swój świat pod oryginalną nazwą NewWorld_Part_Forest_P01.Zen i NewWorld_Part_Forest_P02.zen
Teraz pozostało Ci połączyć wszystkie kawałki w całość. Ponownie odpalasz Macrosa i wybierasz "Compile NewWorld" czekasz i twój złączony świat powinien zawierać wszystkie elementy wraz z Vobami