Zmiana koloru "mgły" rysowania świata 3514 3

O temacie

Autor Pan.L

Zaczęty 1.04.2021 roku

Wyświetleń 3514

Odpowiedzi 3

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Ostatnio postanowiłem pobawić się wyglądem nieba, zmieniłem jego kolor jednak jak widać na załączonym obrazku pozostała jeszcze niebieska poświata "mgły" która odpowiada za zasięg rysowania świata. Nie znalazłem jednak tekstury która sugerowałaby że za to odpowiada. Zatem moje pytanie brzmi: Czy jest możliwość zmiany tej poświaty, a jeżeli tak to jak mógłbym to uczynić ?
Spoiler
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Zmiana koloru "mgły" rysowania świata
#1 2021-04-01, 20:14(Ostatnia zmiana: 2021-04-01, 20:20)
 Znajdziesz to w Gothic.ini. Każdy kolor odpowiada danej porze dnia (OW jest do "OldWorld"):

[SKY_OUTDOOR]
zDayColor0=82 109 198
zDayColor1=255 255 0
zDayColor2=18 16 60
zDayColor3=134 104 125
zDayColor0_OW=90 80 80
zDayColor1_OW=90 80 80
zDayColor2_OW=90 80 80
zDayColor3_OW=90 80 80
; ... these values tune the different sky colors during different daytimes

Jednak musisz brać pod uwagę, że zmieniając bezpośrednio, zmienisz to globalnie. Jeśli chcesz, żeby było to odpalane tylko z twoją modyfikacją, to do ini swojego moda dopisz to w taki sposób:

[OVERRIDES]
SKY_OUTDOOR.zDayColor0=116 89 75
SKY_OUTDOOR.zDayColor1=80 90 80
SKY_OUTDOOR.zDayColor2=120 140 180
SKY_OUTDOOR.zDayColor3=120 140 180

Kolory są w formacie RGB.

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie za pomoc. Gdyby ktoś był zainteresowany efektem wstawiam screen
Spoiler
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty459
Propsy228
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Ładnie ci to wyszło. Props
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry