1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Velaya - Historia Wojowniczki/Velaya - Geschichte einer Kriegerin PL
« dnia: 2021-04-23, 22:31 »
Masz na myśli, że od początku nie ma NPC czy po jakimś czasie gry nie ma NPC?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
[WayNet % 0 0]
[% zCWayNet 0 21571]
waynetVersion=int:1
numWaypoints=int:52
[waypoint0 zCWaypoint 0 21572]
wpName=string:ALEWIDOK
waterDepth=int:0
underWater=bool:0
position=vec3:3859.646 555.588135 -2565.0791
direction=vec3:0.275637239 0 -0.96126163
[]
[waypoint1 zCWaypoint 0 21573]
wpName=string:BOSS
waterDepth=int:0
underWater=bool:0
position=vec3:-17217.4023 599.737488 -1132.80322
direction=vec3:0.9510566 0 0.309016943
[]
[waypoint2 zCWaypoint 0 21574]
wpName=string:CAS_SWD
waterDepth=int:0
underWater=bool:0
position=vec3:3413.85229 7440.26611 -20709.8789
direction=vec3:-0.990135491 0.0339409262 -0.135963395
[]
czyli waypoint0 łączy się z waypoint1 a ten z waypoint2 itd.? Tak strzelam, nie sprawdzałem jak są połączone w grze.
Swoją drogą mam też postulat, trochę liberalny i szokujący jak dla mnie: Znieśmy zakaz rozmowy o modach w shoutboxie. Forum umiera i naprawdę nie widzę powodu dobijać go w ten sposób. Rozumiem, by kasować pytania w stylu "Ej, gdzie znajdę rudę do Niszczyciela Demonów", ale pozostawienie możliwości luźnej rozmowy odnośnie modów jako takich, produkcji itd byłoby całkiem fajne.A czy tak nie było zawsze? Problem był tylko wtedy, gdy toczyła się dyskusja na jakiś temat, a ktoś się pytał "gdzie znajdę miecz" lub mam problem z modem. Shoutbox jest otwarty do rozmów na różne tematy, więc dyskutujcie o modach. ;)
@Splash @mgr inż. Aztek @inż. Avallach @Adanos @Mark56
var liczby : Array[0..20, 0..1000] of Integer;
2. Po wczytaniu danego wiersza od razu wypisujesz odpowiedź.
var int dayOfWeek; dayOfWeek = currentDay - ((currentDay / 7) * 7);
Wiesz o tym, że dayOfWeek będzie zawsze równe 0?var int dayOfWeek; dayOfWeek = currentDay % 7;
//Czy tutaj można dodać zmianę rutyny innego NPC, który może zastąpić Orry'ego na posterunku?Możesz dodać każdego NPC tam, by zmienił rutynę.