G2NK Przyzwane potwory i ludzie nie atakują (FILMIK) 2162 4

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 1.10.2019 roku

Wyświetleń 2162

Odpowiedzi 4

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wstawione potwory w setup.d atakują normalnie. Problem jest z cieniostworem który został przyzwany po dialogu z NPC.
Największy problem jest z NPC z filmiku. Wstawiłem rutyny, Waypointy, Freepointy i są dodani do startup.d a i tak nie atakują, gdy się do nich zbliżamy.

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=Y4x4yeFE_so

Startup.d
// Jezioro
//------------------------------------------------------------
func void STARTUP_Jezioro ()
{
//----------------------Humans----------------------------
Wld_InsertNpc (SLD_3284_Alistair, "J_GUARD_SW1");
Wld_InsertNpc (SLD_3285_Zolnierz, "J_GUARD_SW2");
Wld_InsertNpc (SLD_3286_Zolnierz, "J_GUARD_SW3");
Wld_InsertNpc (SLD_3223_Mordrag, "MORDRAG_PRAY");

Wld_InsertNpc (DMT_3506_Kaplan, "J_PATH_TEMP_SMALLTALK");
Wld_InsertNpc (DMT_3507_Lupino, "J_LUPINO_WP");
Wld_InsertNpc (BDT_3436_Bandyta, "J_PATH_TEMP_12");
Wld_InsertNpc (BDT_3437_Bandyta, "J_PATH_TEMP_12");

Wld_InsertNpc (Wolf, "J_POTWOR1");
};
func void INIT_SUB_JEZIORO ()
{
// Tu sie przypisuje wlasnosc

};


func void INIT_Jezioro ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

INIT_SUB_Jezioro();
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jaką gildię mają ci Npc? Jakie jest ustawione nastawienie wobec innych?

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bandyci mają BDT a żołnierze SLD. Zazwyczaj zawsze się tłukli, ale tu na nowej mapie nie chcą.
Oryginalnie mają ustawione aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE; ale po przekroczeniu wejścia robi się na FALSE i niby chcą nas atakować ale tylko stoją w miejscu jak na filmiku.

Jeszcze druga sprawa jak ktoś wie:
Gdzie wyłączyć, żeby NPC nie podnosili broni i nie przeszukiwali zwłok po zabiciu innego NPC? Wiem, że nap magowie wody tego nie robią więc to zależne od gildii ale nie wiem który dokładnie plik.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Gdzie wyłączyć, żeby NPC nie podnosili broni i nie przeszukiwali zwłok po zabiciu innego NPC? Wiem, że nap magowie wody tego nie robią więc to zależne od gildii ale nie wiem który dokładnie plik.
ZS_RansackBody.d
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki.

Co do 1 problemu, powoduje go triggerscript. Spróbuje się z tym jakoś pobawić. Można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry