Czy coś takiego ma prawo bytu? Na przykładzie areny w SO
func void CheckRoutine_ARENA(var int dayOfWeek)
{
if (dayOfWeek == 0)
{
//poniedziałek
B_ExchangeRoutine(VLK_530_Guy, "START");
B_ExchangeRoutine(VLK_513_Buddler, "START");
B_ExchangeRoutine(VLK_514_Buddler, "START");
B_ExchangeRoutine(VLK_515_Buddler, "START");
B_ExchangeRoutine(STT_306_Schatten, "START");
B_ExchangeRoutine(STT_316_Schatten, "START");
B_ExchangeRoutine(STT_328_Schatten, "START");
// DODAĆ GLADIATOROW
}
else if (dayOfWeek == 6)
{
//niedziela
B_ExchangeRoutine(VLK_530_Guy, "ARENA");
B_ExchangeRoutine(VLK_513_Buddler, "ARENA");
B_ExchangeRoutine(VLK_514_Buddler, "ARENA");
B_ExchangeRoutine(VLK_515_Buddler, "ARENA");
B_ExchangeRoutine(STT_306_Schatten, "ARENA");
B_ExchangeRoutine(STT_316_Schatten, "ARENA");
B_ExchangeRoutine(STT_328_Schatten, "ARENA");
// DODAĆ GLADIATOROW
};
};
I spotkania najważniejszych osób w SO. Można by to wykorzystać do jakichś dodatkowych zadań w kolejnych rozdziałach...
func void CheckRoutine_SOR(var int dayOfWeek)
{
if (dayOfWeek == 3)
{
//poniedziałek
B_ExchangeRoutine(EBR_100_Gomez, "START"); //GOMEZ
B_ExchangeRoutine(EBR_105_Raven, "START"); //KRUK
B_ExchangeRoutine(EBR_106_Bartholo, "START"); //BARTHOLO
B_ExchangeRoutine(Grd_200_Thorus, "START"); //THORUS
B_ExchangeRoutine(PC_Thief, "START"); //DIEGO
//BLIZNA
}
else if (dayOfWeek == 2)
{
//środa
B_ExchangeRoutine(EBR_100_Gomez, "RADA"); //GOMEZ
B_ExchangeRoutine(EBR_105_Raven, "RADA"); //KRUK
B_ExchangeRoutine(EBR_106_Bartholo, "RADA"); //BARTHOLO
B_ExchangeRoutine(Grd_200_Thorus, "RADA"); //THORUS
B_ExchangeRoutine(PC_Thief, "RADA"); //DIEGO
};
};
No i końcówka kodu z podziałem na grupy lub wydarzenia
CheckRoutine_GRD(dayOfWeek);
CheckRoutine_EBR(dayOfWeek);
CheckRoutine_ARENA(dayOfWeek);
CheckRoutine_SOR(dayOfWeek);
Zakładam, że wpisanie tego samego NPC do dwóch grup spowoduje wysypanie i masę błędów, ale co jeśli dni się nie będą pokrywać? To chyba nie ma różnicy gdzie wpisze się B_ExchangeRoutine(); jeśli w jednej funkcji będzie powiedzmy zmiana w 1 do 4 dnia, a w innej od 5 do 7 dnia. No i co się stanie jeśli dany NPC ma rutyny zmieniane w kolejnych rozdziałach czy po interakcji z graczem, jak Diego i zadanie z kamieniem ogniskującym, czy Kruk. Czy jak pójdę w 3 rozdziale do kanionu trolli o "złej" godzinie to przez te zmiany rutyny Diego będzie siedział w zupełnie innym miejscu?