Kilka pytań.. 3555 13

O temacie

Autor Shelly

Zaczęty 6.05.2010 roku

Wyświetleń 3555

Odpowiedzi 13

Shelly

Shelly

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy

Shelly

Kilka pytań..
2010-05-06, 17:47(Ostatnia zmiana: 2010-05-06, 19:11)
Witam, mam kilka pytań odnośnie G1 (moddingu G1).

1. Ewentualnie jak zmienić skrypty ludzi, żeby byli nieprzychylnie nastawieni i..
2. Nie dało się do "nich" przyłączyć?
3. Da się zrobić zbroję wymodelowaną na orka? A jak tak to jak?    :facepalm:  (*)
4. Jak zrobić, żeby BOHATER, kierował orkiem?


(*) - Skopiować z G2?
 

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
1. Jeśli chodzi Ci o to, żeby Cię atakowali jak Cię zobaczą to zmień NPC_TYPE na npctype NPCTYPE_AMBIENT
2. Nie wiem.
3. Da się, musisz. Musisz ją wymodelować. :lol:
4. Tutaj musisz pobawić się w 'guild' chyba, ale nie jestem pewien.
Pozdrawiam.
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace



Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Ambient to standardowy NPC tła, atakują npctype_rogue (8).
A no to przepraszam, że wprowadziłem w błąd i dzięki za uświadomienie.
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


JaszczurPotegi

JaszczurPotegi

Użytkownicy
posty55
  • Użytkownicy
Cytuj
4. Jak zrobić, żeby BOHATER, kierował orkiem?

Żeby ork szedł za bohaterem, czy aby grało się orkiem jak w Bum- shak'u?


Jeśli to pierwsze to musisz zrobić odpowiedni dialog,
a jeśli to drugie to w pliku .ini zmień player=pc_hero na player=[instance tego orka]
 
!!!!!!

Shelly

Shelly

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy

Shelly

Kilka pytań..
#5 2010-05-07, 19:44(Ostatnia zmiana: 2010-05-07, 19:45)
Rozumiem, że zmienić npctype na "rogue"? (*)

Dzięki za pomoc :)

EDIT: Mam pytanko.. Gdzie mogę znaleźć skrypt Ur-Shaka w G1? W NPC go ni mo..

(*) - Nie ma opcji "hostile"?
 

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Jest opcja szukaj :)
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Shelly

Shelly

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
Jest opcja szukaj ;)

Tzn.?

Szukałem w plikach... ;)  i ni ma   :(
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
co do 1 jak robisz w G1 żeby atakowali musisz dodać postacie do _Work\Data\Scripts\Content\Story\B\B_SetRoguesToHostile.d
ale dodawanie każdej z osobna to trochę głupie lepiej edytować nastawienie jednej gildii do drugiej robiłem nawet tutka http://themodders.org/index.php?showtopic=9291

mam nadzieje ze pomogłem

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
A ja jeszcze co do podążania za orkiem - możesz to zrobić na podstawie dialogu, tzn. zagadujesz orka, i mówisz mu "Chodź za mną!".
Nie wiesz jak to zrobić? Poszperaj w skryptach postaci, które w pewnych sytuacjach zachowywały się tak samo. Myślę, iż najlepszym przykładem jest Wrzód  :lol:  .

A co do modelu, to owszem, możesz wkleić z G2NK, rzecz w tym jednak, iż nie możesz od tak sobie wkleić pliku .mdm bo to nie zadziała (przynajmniej u mnie nie działało). Musisz go zdekompilować na .asc . Ja do tego celu używam GothicSourcer'a. Jeśli chcesz, to mogę ci nieco to objaśnić, ale myślę iż na TM z pewnością są jakieś tutki o tym.
 

Shelly

Shelly

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
A ja jeszcze co do podążania za orkiem - możesz to zrobić na podstawie dialogu, tzn. zagadujesz orka, i mówisz mu "Chodź za mną!".
Nie wiesz jak to zrobić? Poszperaj w skryptach postaci, które w pewnych sytuacjach zachowywały się tak samo. Myślę, iż najlepszym przykładem jest Wrzód  :)  .

No nie! Ja tu mówię, że NIE MOGĘ ZNALEŹĆ SKRYPTU UR-SHAKA w G1!  :lol:   :[   :/  
1. Wie koś gdzie on jest?

A z tymi zbrojami dzięki niron! Fakt - samo kopiowanie nie działa.

2. Czyli wystarczy, że zmienię gildiom "ludzkim" nastawienie HOSTILE do orków, a NPC (*) gildię Ork i będzie git?

Dzięki RafalBudzis!

----
(*) - Robimy moda "coś_jak_bumshak_tylko_w_G1" <(małe wyjaśnienie  :D  )>
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
TAK zastosuj 2 skrypt z mojego tutka i w npc już nic nie zmieniaj !!! :lol:

Shelly

Shelly

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy

Shelly

Kilka pytań..
#12 2010-05-08, 20:06(Ostatnia zmiana: 2010-05-16, 19:39)
Mój plik B_InitMonsterAttitudes.d wygląda tak:

HUMANS:

//-------- HUMAN --------
// SN: alle Menschen auf ATT_HOSTILE gegenüber allen Monstern gesetzt, um die Reaktionszeit
// nach dem Besiegen des einen und dem Bekämpfen des nächsten Monsters zu
// beschleunigen. (Npc_IsNextTargetAvailable springt bei ATT_ANGRY nicht an!)
//
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_WARAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_SLF );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_GOBBO );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_TROLL );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_SNAPPER );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_MINECRAWLER );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_MEATBUG );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_SCAVENGER );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_DEMON );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_WOLF );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_SHADOWBEAST );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_BLOODFLY );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_SWAMPSHARK );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ZOMBIE );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_UNDEADORC );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_SKELETON );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCDOG );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_MOLERAT );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_GOLEM );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_LURKER );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCWARRIOR );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );

ORCS:

//-------- ORKS --------
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN , ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCDOG );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR , ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCDOG );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT , ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCDOG );

//-------- ORK-Sklaven --------
B_SetGuildAttitude (GIL_GRD , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );
B_SetGuildAttitude (GIL_STT , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );
B_SetGuildAttitude (GIL_TPL , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );

//-------- Orks untereinander --------
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN  , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCWARRIOR  );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );

B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCWARRIOR  );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );

B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCWARRIOR  );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );

B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSLAVE , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSLAVE , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCWARRIOR  );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSLAVE , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSLAVE , ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSLAVE );
};

Dobrze zmieniłem?


PS. Robienie nowego wątku mija się z celem, więc piszę tu - Jak zrobić, by NPC z gildią ORK dało się otwierać ekwipunek?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam pomysł ale nie wiem czy wyjdzie XD i na pewno jest lepszy ale go nie znam

daj orkowi gildie człowieka a człowiekowi orka bo chodzi co i to aby ork którym sterujemy mógł zmieniać bronie tak więc może zadziała ale nie obiecuje


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry