Efekt ducha 6318 16

O temacie

Autor niron

Zaczęty 2.05.2010 roku

Wyświetleń 6318

Odpowiedzi 16

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

niron

Efekt ducha
2010-05-02, 15:25(Ostatnia zmiana: 2010-05-02, 16:48)
Tak na sam początek: sprawdzałem już, czy istnieje taki temat, szukałem, i nie znalazłem. Jeżeli więc już taki jest, to mea culpa (moja wina - translation for dummies  ;p  ).

To co w temacie i opisie. A tak ściślej - chciałbym zrobić półprzezroczystego NPC, tak jak duch (np. Rhademes, Quarhodron), tyle że przezroczyste ma być tylko jego ciało - reszta normalna.
Żeby nie było że nawet się nie starałem:
Sprawdziłem ich skrypty, i zajrzałem do ich flags'ów. Znalazłem to:
NPC_FLAG_GHOSTSzukałem więc jakiegoś skryptu gdzie mogłyby być zapisane flags'y. Nie znalazłem, zgaduję więc, iż są częścią engine'u (sorry jeśli wypisuję głupoty :)  )
Szukałem więc jakiegoś FX'a czy cuś w ten deseń - zajrzałem do pliku "VisualFxInst". Szukałem pod hasłami "ghost", "maya", itp. Zero efektu.
Spróbowałem zrobić półprzezroczystą teksturkę. Za bardzo nie wiedziałem jak się za to zabrać. Po prostu odpaliłem Photoshopa, i zmieniłem opacity, a potem skompilowałem Goman'em ( tak nawiasem: innego sposobu kompilowania na .tex nie znam, jeśli ktoś z was zna, niech napisze mi na PW, albo jeśli można, w tym temacie). Kicha.
Spróbowałem jeszcze z 3ds max'em. Zmieniłem opacity tekstury w "Material Editor". I co? I jajco. Konkretniej to nic  :D  .

Sorry że się rozpisałem  :]  
Ostatnie słówko : POMOCY!
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showtopic=7478&hl=duch

może o to ci chodzi?

Nie do końca, bo jak widać na screenach, broń oraz pancerz postaci są przezroczyste. A nie mają być.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jeśli koniecznie chcesz nieprzezroczystą zbroję, można połączyć dwa efekty, jednak wymagałoby to strasznie dużo pracy.
Otóż, można zrobić normalnego przezroczystego NPC, a zbroję wyświetlić na nim jako zestaw pfx'ów, tak jak jest to w "zbrojach z części" orcwarriora.

To co pokazał wowoz, to po prostu metoda na otrzymanie w g1 tego, co w g2nk masz gotowe.
Wartości liczbowe flagsów są w constans.d, a ich praktyczne znaczenie rzeczywiście jest zaprogramowane w engine.

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Jeśli koniecznie chcesz nieprzezroczystą zbroję, można połączyć dwa efekty, jednak wymagałoby to strasznie dużo pracy.
Otóż, można zrobić normalnego przezroczystego NPC, a zbroję wyświetlić na nim jako zestaw pfx#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94096#msg94096 date=1272812240]Jeśli koniecznie chcesz nieprzezroczystą zbroję, można połączyć dwa efekty, jednak wymagałoby to strasznie dużo pracy.
Otóż, można zrobić normalnego przezroczystego NPC, a zbroję wyświetlić na nim jako zestaw pfxów, tak jak jest to w "zbrojach z części" orcwarriora.
Ok, załapałem. Ale zgaduję, iż broń nie będzie nieprzezroczysta :)  ... Niemniej jednak, dzięki za radę.
Ale może istnieje jakiś łatwiejszy sposób? Taki, który pozwoli na zachowanie nieprzezroczystości zarówno zbroi, jak i dobytego oręża?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ok, załapałem. Ale zgaduję, iż broń nie będzie nieprzezroczysta :)  ... Niemniej jednak, dzięki za radę.
Ale może istnieje jakiś łatwiejszy sposób? Taki, który pozwoli na zachowanie nieprzezroczystości zarówno zbroi, jak i dobytego oręża?
O ile pamiętam, oręż zawsze jest nieprzezroczysty, ewentualnie jego także można zrobić jako pfx.
Prostszej metody na wybiórczą nieprzezroczystość nie ma, mógłbyś próbować kombinować z teksturami.

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
O ile pamiętam, oręż zawsze jest nieprzezroczysty,
Właśnie przed chwilą odpaliłem G2NK, i sprawdziłem. Oręż, dzierżony przez ducha, staje się przezroczysty.

ewentualnie jego także można zrobić jako pfx.
Em... tylko jak? Wiesz, przejżałem ten otwarty projekt, i cóż... trochę załapałem, ale gdy napotykałem się na "triggery", "tick_tocki" i tym podobne zwroty, móżg mi się lasował w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie - "co to u diabła jest???". Nie jestem za dobry w zaawansowanym skryptowaniu, dlategoteż nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Spróbuję nieco pogrzebać w tych plikach które dostarczył orcwarrior.
No a jeśli nie są to zaawansowane skrypty, to najwidoczniej brak mi podstawowej wiedzy. Albo jestem ułomny  :)  

Prostszej metody na wybiórczą nieprzezroczystość nie ma, mógłbyś próbować kombinować z teksturami.
Kombinowałem, i nic to nie dało. Może powinienem przed kompilowaniem zapisać obraz w jakimś innym module niż RGB (chociaż nie wiem czy to wogule coś da)? Albo może powinienem zmienić jakieś ustawienia podczas kompilowania na .tex w GoMan#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94103#msg94103 date=1272819229]O ile pamiętam, oręż zawsze jest nieprzezroczysty,[/quote]
Właśnie przed chwilą odpaliłem G2NK, i sprawdziłem. Oręż, dzierżony przez ducha, staje się przezroczysty.

ewentualnie jego także można zrobić jako pfx.
Em... tylko jak? Wiesz, przejżałem ten otwarty projekt, i cóż... trochę załapałem, ale gdy napotykałem się na "triggery", "tick_tocki" i tym podobne zwroty, móżg mi się lasował w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie - "co to u diabła jest???". Nie jestem za dobry w zaawansowanym skryptowaniu, dlategoteż nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Spróbuję nieco pogrzebać w tych plikach które dostarczył orcwarrior.
No a jeśli nie są to zaawansowane skrypty, to najwidoczniej brak mi podstawowej wiedzy. Albo jestem ułomny  :)  

Prostszej metody na wybiórczą nieprzezroczystość nie ma, mógłbyś próbować kombinować z teksturami.
Kombinowałem, i nic to nie dało. Może powinienem przed kompilowaniem zapisać obraz w jakimś innym module niż RGB (chociaż nie wiem czy to wogule coś da)? Albo może powinienem zmienić jakieś ustawienia podczas kompilowania na .tex w GoManie?
Jeśli ktoś wie, jak to zrobić z teksturą, niechaj napisze. Ja w między czasie poszperam w skryptach orca   :D  .
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Właśnie przed chwilą odpaliłem G2NK, i sprawdziłem. Oręż, dzierżony przez ducha, staje się przezroczysty.


Em... tylko jak? Wiesz, przejżałem ten otwarty projekt, i cóż... trochę załapałem, ale gdy napotykałem się na "triggery", "tick_tocki" i tym podobne zwroty, móżg mi się lasował w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie - "co to u diabła jest???". Nie jestem za dobry w zaawansowanym skryptowaniu, dlategoteż nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Spróbuję nieco pogrzebać w tych plikach które dostarczył orcwarrior.
No a jeśli nie są to zaawansowane skrypty, to najwidoczniej brak mi podstawowej wiedzy. Albo jestem ułomny  :)  


Kombinowałem, i nic to nie dało. Może powinienem przed kompilowaniem zapisać obraz w jakimś innym module niż RGB (chociaż nie wiem czy to wogule coś da)? Albo może powinienem zmienić jakieś ustawienia podczas kompilowania na .tex w GoMan#msgote author=niron link=topic=9900.msg94106#msg94106 date=1272822418]Właśnie przed chwilą odpaliłem G2NK, i sprawdziłem. Oręż, dzierżony przez ducha, staje się przezroczysty.


Em... tylko jak? Wiesz, przejżałem ten otwarty projekt, i cóż... trochę załapałem, ale gdy napotykałem się na "triggery", "tick_tocki" i tym podobne zwroty, móżg mi się lasował w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie - "co to u diabła jest???". Nie jestem za dobry w zaawansowanym skryptowaniu, dlategoteż nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Spróbuję nieco pogrzebać w tych plikach które dostarczył orcwarrior.
No a jeśli nie są to zaawansowane skrypty, to najwidoczniej brak mi podstawowej wiedzy. Albo jestem ułomny  :)  


Kombinowałem, i nic to nie dało. Może powinienem przed kompilowaniem zapisać obraz w jakimś innym module niż RGB (chociaż nie wiem czy to wogule coś da)? Albo może powinienem zmienić jakieś ustawienia podczas kompilowania na .tex w GoManie?
Jeśli ktoś wie, jak to zrobić z teksturą, niechaj napisze. Ja w między czasie poszperam w skryptach orca   :D  .
Triggery i ticktocki są potrzebne tylko jeśli robisz moda pod g1 i chcesz żeby używał tego bohater. Ponieważ w twoim przypadku nie chodzi ani o pierwsze, ani o drugie, możesz spokojnie zrobić statycznego pfx#msgote author=niron link=topic=9900.msg94106#msg94106 date=1272822418]Właśnie przed chwilą odpaliłem G2NK, i sprawdziłem. Oręż, dzierżony przez ducha, staje się przezroczysty.


Em... tylko jak? Wiesz, przejżałem ten otwarty projekt, i cóż... trochę załapałem, ale gdy napotykałem się na "triggery", "tick_tocki" i tym podobne zwroty, móżg mi się lasował w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie - "co to u diabła jest???". Nie jestem za dobry w zaawansowanym skryptowaniu, dlategoteż nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Spróbuję nieco pogrzebać w tych plikach które dostarczył orcwarrior.
No a jeśli nie są to zaawansowane skrypty, to najwidoczniej brak mi podstawowej wiedzy. Albo jestem ułomny  :)  


Kombinowałem, i nic to nie dało. Może powinienem przed kompilowaniem zapisać obraz w jakimś innym module niż RGB (chociaż nie wiem czy to wogule coś da)? Albo może powinienem zmienić jakieś ustawienia podczas kompilowania na .tex w GoMana który będzie wyświetlany raz na zawsze. Ogólnie nie musisz nawet robić żadnych itemów ani tego całego systemu wykrywania. Po prostu robisz kilka pfx#msgote author=niron link=topic=9900.msg94106#msg94106 date=1272822418]Właśnie przed chwilą odpaliłem G2NK, i sprawdziłem. Oręż, dzierżony przez ducha, staje się przezroczysty.


Em... tylko jak? Wiesz, przejżałem ten otwarty projekt, i cóż... trochę załapałem, ale gdy napotykałem się na "triggery", "tick_tocki" i tym podobne zwroty, móżg mi się lasował w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie - "co to u diabła jest???". Nie jestem za dobry w zaawansowanym skryptowaniu, dlategoteż nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Spróbuję nieco pogrzebać w tych plikach które dostarczył orcwarrior.
No a jeśli nie są to zaawansowane skrypty, to najwidoczniej brak mi podstawowej wiedzy. Albo jestem ułomny  :)  


Kombinowałem, i nic to nie dało. Może powinienem przed kompilowaniem zapisać obraz w jakimś innym module niż RGB (chociaż nie wiem czy to wogule coś da)? Albo może powinienem zmienić jakieś ustawienia podczas kompilowania na .tex w GoManów i je wyświetlasz już w skrypcie postaci przez wld_playEffect.

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Triggery i ticktocki są potrzebne tylko jeśli robisz moda pod g1 i chcesz żeby używał tego bohater. Ponieważ w twoim przypadku nie chodzi ani o pierwsze, ani o drugie, możesz spokojnie zrobić statycznego pfx#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94111#msg94111 date=1272823582]Triggery i ticktocki są potrzebne tylko jeśli robisz moda pod g1 i chcesz żeby używał tego bohater. Ponieważ w twoim przypadku nie chodzi ani o pierwsze, ani o drugie, możesz spokojnie zrobić statycznego pfxa który będzie wyświetlany raz na zawsze. Ogólnie nie musisz nawet robić żadnych itemów ani tego całego systemu wykrywania. Po prostu robisz kilka pfx#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94111#msg94111 date=1272823582]Triggery i ticktocki są potrzebne tylko jeśli robisz moda pod g1 i chcesz żeby używał tego bohater. Ponieważ w twoim przypadku nie chodzi ani o pierwsze, ani o drugie, możesz spokojnie zrobić statycznego pfxów i je wyświetlasz już w skrypcie postaci przez wld_playEffect.
No tak, ale jeżeli już zostaną wyświetlone, to muszą też jakoś zniknąć. Wtedy należy wpisać wld_stopEffect, tak? Tylko że za bardzo nie wiem gdzie to wszystko wpisać. Jak już wspominałem - u skryptach ze mną cienko. Jeśli mógłbyś mi jakoś objaśnić te ParticleFx#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94111#msg94111 date=1272823582]Triggery i ticktocki są potrzebne tylko jeśli robisz moda pod g1 i chcesz żeby używał tego bohater. Ponieważ w twoim przypadku nie chodzi ani o pierwsze, ani o drugie, możesz spokojnie zrobić statycznego pfxy i skrypty które są mi w tym przypadku potrzebne, byłbym wielce wdzięczny. Jeśli chcesz, możesz też mnie odesłać do tutoriali.
I jeszcze raz - proszę o pomoc... i dziękuję za tą już otrzymaną  :)  .
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Efekt ducha
#9 2010-05-02, 20:15(Ostatnia zmiana: 2010-05-02, 20:16)
No tak, ale jeżeli już zostaną wyświetlone, to muszą też jakoś zniknąć. Wtedy należy wpisać wld_stopEffect, tak? Tylko że za bardzo nie wiem gdzie to wszystko wpisać. Jak już wspominałem - u skryptach ze mną cienko. Jeśli mógłbyś mi jakoś objaśnić te ParticleFx#msgote author=niron link=topic=9900.msg94117#msg94117 date=1272824106]No tak, ale jeżeli już zostaną wyświetlone, to muszą też jakoś zniknąć. Wtedy należy wpisać wld_stopEffect, tak? Tylko że za bardzo nie wiem gdzie to wszystko wpisać. Jak już wspominałem - u skryptach ze mną cienko. Jeśli mógłbyś mi jakoś objaśnić te ParticleFxy i skrypty które są mi w tym przypadku potrzebne, byłbym wielce wdzięczny. Jeśli chcesz, możesz też mnie odesłać do tutoriali.
I jeszcze raz - proszę o pomoc... i dziękuję za tą już otrzymaną  :)  .
Skoro będzie tego używał npc, to nie musisz nawet tego znikać, ale skoro chcesz to tak, używa się w tym celu wld_stopeffect (w g1 nie ma tej funkcji :D ). Funkcję wld_playeffect dla każdego elementu pancerza wpisujesz bezpośrednio w skrypcie postaci.
Osobny pfx i vfx jest potrzebny dla każdego fragmentu zbroi, tylko w pfx#msgote author=niron link=topic=9900.msg94117#msg94117 date=1272824106]No tak, ale jeżeli już zostaną wyświetlone, to muszą też jakoś zniknąć. Wtedy należy wpisać wld_stopEffect, tak? Tylko że za bardzo nie wiem gdzie to wszystko wpisać. Jak już wspominałem - u skryptach ze mną cienko. Jeśli mógłbyś mi jakoś objaśnić te ParticleFxie jeśli jest parametr odpowiadający za trwałość, usuń go, a w vfx#msgote author=niron link=topic=9900.msg94117#msg94117 date=1272824106]No tak, ale jeżeli już zostaną wyświetlone, to muszą też jakoś zniknąć. Wtedy należy wpisać wld_stopEffect, tak? Tylko że za bardzo nie wiem gdzie to wszystko wpisać. Jak już wspominałem - u skryptach ze mną cienko. Jeśli mógłbyś mi jakoś objaśnić te ParticleFxie czas działania ustaw na -1.

Więcej na temat ParticleFX#msgote author=niron link=topic=9900.msg94117#msg94117 date=1272824106]No tak, ale jeżeli już zostaną wyświetlone, to muszą też jakoś zniknąć. Wtedy należy wpisać wld_stopEffect, tak? Tylko że za bardzo nie wiem gdzie to wszystko wpisać. Jak już wspominałem - u skryptach ze mną cienko. Jeśli mógłbyś mi jakoś objaśnić te ParticleFxów możesz dowiedzieć się tu.

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

niron

Efekt ducha
#10 2010-05-02, 20:32(Ostatnia zmiana: 2010-05-02, 21:38)
Skoro będzie tego używał npc, to nie musisz nawet tego znikać, ale skoro chcesz to tak, używa się w tym celu wld_stopeffect (w g1 nie ma tej funkcji :/ ). Funkcję wld_playeffect dla każdego elementu pancerza wpisujesz bezpośrednio w skrypcie postaci.
Osobny pfx i vfx jest potrzebny dla każdego fragmentu zbroi, tylko w pfx#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94118#msg94118 date=1272825132]Skoro będzie tego używał npc, to nie musisz nawet tego znikać, ale skoro chcesz to tak, używa się w tym celu wld_stopeffect (w g1 nie ma tej funkcji :/ ). Funkcję wld_playeffect dla każdego elementu pancerza wpisujesz bezpośrednio w skrypcie postaci.
Osobny pfx i vfx jest potrzebny dla każdego fragmentu zbroi, tylko w pfxie jeśli jest parametr odpowiadający za trwałość, usuń go, a w vfx#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94118#msg94118 date=1272825132]Skoro będzie tego używał npc, to nie musisz nawet tego znikać, ale skoro chcesz to tak, używa się w tym celu wld_stopeffect (w g1 nie ma tej funkcji :/ ). Funkcję wld_playeffect dla każdego elementu pancerza wpisujesz bezpośrednio w skrypcie postaci.
Osobny pfx i vfx jest potrzebny dla każdego fragmentu zbroi, tylko w pfxie czas działania ustaw na -1.

Więcej na temat ParticleFX#msgote author=Avallach link=topic=9900.msg94118#msg94118 date=1272825132]Skoro będzie tego używał npc, to nie musisz nawet tego znikać, ale skoro chcesz to tak, używa się w tym celu wld_stopeffect (w g1 nie ma tej funkcji :/ ). Funkcję wld_playeffect dla każdego elementu pancerza wpisujesz bezpośrednio w skrypcie postaci.
Osobny pfx i vfx jest potrzebny dla każdego fragmentu zbroi, tylko w pfxów możesz dowiedzieć się tu.
Ok, dzięki za udzieloną pomoc, teraz myślę iż przyszedł dla mnie czas, aby popróbować trochę samemu.
Co do tutka - dzięki, ale "ich spreche keine deutch"  :) . Niemiecki jest dla mnie językiem, który rozumiem na pozimie ledwo podstawowym. Jeżeli masz jakąś wersję po angielsku, to byłoby cudownie, gdyż angielski rozumiem bardzo dobrze. Ale jeśli nie - cóż, jakoś sobie poradzę.
Jeszcze raz serdeczne dzięki  ^_^  

Proszę jeszcze o NIE ZAMYKANIE tego tematu. Możliwe, że podczas tworzenia tych skryptów wystąpią błędy - wtedy będę potrzebował kolejnej pomocy  :]  .
---
@down
Heheh, racja :D

Tłumacz Google jest do kitu - kiepsko tłumaczy. Oczywiste jest to, iż na pewno tekst nie będzie przetłumaczony idealnie, no ale przepraszam bardzo, co to...
Cytuj
Również inny wygląd albo wygrywa konkurs piękności lub kodu źródłowego strony.
... ma być?  ;p
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Efekt ducha
#11 2010-05-02, 21:23(Ostatnia zmiana: 2010-05-02, 21:23)
Niemiecki jest dla mnie językiem, który rozumiem na pozimie ledwo podstawowym.
Niemiecki jest dla mnie językiem, który rozumiem na pozimie mniej niż podstawowym -> Google Translate :)

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Ok, sprawa na teraz wygląda tak:
PFX#msg sprawa na teraz wygląda tak:
PFXy stworzone, ale nie wiem czy działają, bo nie wiem gdzie wpisać te "Wld_PlayEffect/StopEffect". Tak tak, wiem, Avallach już napisał:

wld_playeffect dla każdego elementu pancerza wpisujesz bezpośrednio w skrypcie postaci.

Ale jak to, bezpośrednio? Czyli że mam zwyczajnie to wpisać, i tyle? Przecież musi być coś jeszcze, czyż nie?
No a oprócz tego - gdzie konkretniej mam to wpisać?

Proszę, niech ktoś poda cały skrypt postaci z wpisanymi tymi "Wld_(...)". Tak chyba będzie najlepiej  :lol:  .
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Efekt ducha
#13 2010-05-08, 18:14(Ostatnia zmiana: 2010-05-08, 18:14)
instance npc_001_ludzik (c_npc)
{
name = "ludzik";
npctype = npctype_ambient;
guild = GIL_BAU;  
level = 2;
...
Wld_PlayEffect("naramiennik",self,self,0,0,0,FALSE)
Wld_PlayEffect("pas",self,self,0,0,0,FALSE)
};

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Rozumiem, iż to "Wld" trzeba wrzucić na sam spód. A z tym znikaniem ("StopEffect") to chyba już sobie daruję  :lol:  .
Tak czy inaczej, dzięki wielkie, zbroję i hełm już mam  :[  .
Ale co z brońmi? Postać ma dwie bronie, jedną używa, a drugą nosi w "plecaku" (broń ma być do wyboru). Jak sprawić, aby były widoczne, oraz żeby można było ich używać? Czy to też da radę zrobić PFX'em?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wld_playEffect nie musi być na dole. Gdziekolwiek w skrypcie postaci.

Co do problemu z bronią - pfx tylko coś wyświetla. Nie da się wprowadzić żadnych interakcji. Drugą broń musiałbyś zrobić jako zmodyfikowaną broń dystansową.

niron

niron

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

niron

Efekt ducha
#16 2010-05-08, 19:18(Ostatnia zmiana: 2010-05-08, 19:38)
Ale broń dystansowa też jest półprzezroczysta, jeśli korzysta z niej duch  :/  .
Może zamiast się tak męczyć, usunę części ciała z tej zbroi (dłonie, szyja, stopy), a w skrypcie pozbędę NPC'a głowy? Chociaż w sumie trochę to głupio wygląda, jak ta szata i korona sobie lewitują w powietrzu  :/  .
Albo po prostu - zrobię z NPC'a ducha, i tyle?

Mniejsza z tym, coś na pewno wykombinuję. Ale z PFX'ami się jeszcze pobawię, tak żeby się poduczyć.

Dobra, myślę że można zamknąć temat.

No ale przede wszystkim chciałbym serdecznie podziękować Avallachowi, chyba nie musze tłumaczyć, czemu  :lol:   ;p  
No i Wowozowi, bo chociaż się starał :lol2:  
Jeszcze raz, serdeczne dzięki  ^_^  .


Nie ma sprawy, zamykam
Avallach
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry