Nie ma dialogu którego stworzyłem 3705 11

O temacie

Autor Robart

Zaczęty 27.03.2010 roku

Wyświetleń 3705

Odpowiedzi 11

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Witam,oto mój kolejny problem :facepalm:  

Stworzyłem swojego NPC,później zrobiłem do tego NPC dialog,wywaliło się kilka błędów ale sobie z nimi poradziłem.Wchodzę do gry,komendą insert przywołuje swojego NPC,próbuje z nim gadać,a tu co?Prócz opcji "KONIEC" nie ma żadnej opcji dialogowej.

Skrypt mojego NPC:
INSTANCE BAU_28263_Paladyn(Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Paladyn";
guild = GIL_BAU;
id = 28263;
voice = 10;
flags   = 0;
npctype = NPCTYPE_AMBIENT;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 4);


// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_ShortSword5);


// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Normal14, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds");


// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_28263;
};

FUNC VOID Rtn_Start_28263 ()
{
TA_Smalltalk (08,05,22,05,"WAYPOINT");
TA_Smalltalk (22,05,08,05,"WAYPOINT");
};

Skrypt dialogu (od razu uprzedzam,że są tam przekleństwa) :
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Paladyn_EXIT(C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 999;
condition = DIA_Paladyn_EXIT_Condition;
information = DIA_Paladyn_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Paladyn_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Paladyn_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = BAU_28263_Paladyn;
   nr = 1;
   condition = DIA_Paladyn_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Paladyn_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Paladyn_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO1_03_02"); //Chłopcem na posyłki.Kurwa,przecież widać,że jestem paladynem
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO1_15_03"); //Ale ja się pytam,jak masz na imię
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO1_03_04"); //To poufna informacja.
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO1_15_05"); //Rozumiem.

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = BAU_28263_Paladyn;
   nr = 2;
   condition = DIA_Paladyn_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Paladyn_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Jak leci?";
};

FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Paladyn_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO2_15_01"); //Jak leci?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO2_03_02"); //Normalnie.
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO2_15_03"); //Czyli...?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO2_03_04"); //Czyli,że kurwa stoje tu od roku i nic się nie dzieje.

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc = BAU_28263_Paladyn;
   nr = 3;
   condition = DIA_Paladyn_HELLO3_Condition;
   information = DIA_Paladyn_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Pohandlujemy?";
};

FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO3_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Paladyn_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO3_15_01"); //Pohandlujemy?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO3_03_02"); //Idź do jakiegoś kupca i z nim pohandluj.

};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc = BAU_28263_Paladyn;
   nr = 4;
   condition = DIA_Paladyn_HELLO4_Condition;
   information = DIA_Paladyn_HELLO4_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Gdzie mogę znaleźć taką zbroję jak twoja?";
};

FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO4_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Paladyn_HELLO4_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO4_15_01"); //Gdzie mogę znaleźć taką zbroję jak twoja?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO4_03_02"); //Zaczynasz mnie wkurzać

};

//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================

INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO5 (C_INFO)
{
   npc = BAU_28263_Paladyn;
   nr = 5;
   condition = DIA_Paladyn_HELLO5_Condition;
   information = DIA_Paladyn_HELLO5_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Umiesz walczyć?";
};

FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO5_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Paladyn_HELLO5_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO5_15_01"); //Umiesz walczyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO5_03_02"); //Poczekaj no,zaraz ci pokażę,czy umiem walczyć.
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self, other, AR_NONE,1);

};

NPC wygenerował program NPC generator a dialog zrobiłem Easy Dialog Makerem,jak by co.
Każda pomoc mile widziana
 


Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Czy reparsowałeś skrypty Spacerem?

Nie,Player Kitem.
 


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dialogi trzeba osobno załadować w Scacerze
http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw...feature=related
oglądaj od 3 min do 3min 30 sek :lol:

ale najpierw zreparsuj skrypty spacerem tak jak mówi Avallach

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
OK zaraz poradzę się waszymi wskazówkami.
 


Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Nie trzeba, po prostu reparsowanie mocno obciąża komputer i może naprawdę długo potrwać.

A ile może potrwać?68 minut temu zacząłem repasować.

EDIT:
Reparsowanie trochę krócej potrwało tylko ja nie wiedziałem,że już skończyło się reparsować.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
A ile może potrwać?68 minut temu zacząłem repasować.

zależy od procesora ja pracowałem na spacerze na dwóch prockach u mnie wyglądało to tak
AMD 1.58 GHz - od 10 do nawed 22 minut
AMD 2.73 x 3 GHz - od 70 do 120 sekund
zależy to od tego czy równocześnie miałem postawionego serwa na jednej gierce i czy muzyka była puszczona
starsze typy intela są słabsze od amd więc jak masz intela 1.5 GHz może być około 30 minut

najlepiej podaj nazwę procka to sobie zobaczę i jakoś oszacuje

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Nie,Player Kitem.

W takim razie zrób to Spacerem :lol:


Dialogi trzeba osobno załadować w Scacerze
http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw...feature=related
oglądaj od 3 min do 3min 30 sek :/

ale najpierw zreparsuj skrypty spacerem tak jak mówi Avallach

Zrobiłem tak jak mówicie i nic.

Hej,RafalBudzis mam procesor AMD 1.46 GHz
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
no to 14 min to powinna być u ciebie norma reparsowania. A jak uruchamiasz gothic którą ikone wybierasz w player kit swoja ???

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
no to 14 min to powinna być u ciebie norma reparsowania. A jak uruchamiasz gothic którą ikone wybierasz w player kit swoja ???

Wybieram zwykłą ikonę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry