Otwieranie worków 2658 9

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 25.03.2010 roku

Wyświetleń 2658

Odpowiedzi 9

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
co trzeba przekopiować aby dodać animacje otwierania worków ze złotem jakiś asc ? jeśli tak to jaki i co dać w kodzie aby ta animacja była wywołana ?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
Nie jest to tylko skrypt
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Masz na myśli takie leżące na ziemi(taki mob), czy sakiewki ze złotem(vide GII NK)?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy

Chmiel

Otwieranie worków
#3 2010-03-25, 17:26(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 17:30)
ja mam na myśli sakiewki ze złotem

a skrypt to chyba taki jest

Cytuj
FUNC VOID UsePocket ()
{
      CreateInvItems (hero, ItMi_Gold ,10);

}
chyba monolog trzeba
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
scemeName = "MAPSEALED";Do GI trzeba przenieśc z humans.mds:
-------------------------------
// Schriftrolle (versiegelt) öffnen
aniAlias ("t_MAPSEALED_Stand_2_S0" 1 "s_MAPSEALED_S0" 0.1 0.0 M. "t_MAP_Stand_2_S0" F)
aniAlias ("s_MAPSEALED_S0" 1 "s_MAPSEALED_S0" 0.0 0.0 M. "s_MAP_S0" F)
ani ("t_MAPSEALED_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "Hum_MapRead_M01.asc" R 1 24)
{
//Item wird zerstört! Neue Instanz für geöffnete Schriftrolle muß per CreateItem-Befehl ins INV gebracht werden!
*eventTag (18 "DEF_DESTROY_ITEM")
//*eventSFX (18 "Map_Unfold")
//raus, weil auch für andere Items verwendet (z.B. Vogelnester öffnen)
}
 
Spoiler


jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Otwieranie worków
#6 2010-03-25, 17:49(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 17:50)
A jak się mape otwiera :D  ?

Edit. 800  :lol2:
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Ale ja mam ostatnio logikę myślenia.  :lol:  
Pozostaje tylko przenieśc funkcję B_FindItem, ewentualnie dźwięk monet i model worka, jeżeli go nie ma.
 
Spoiler


Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy

Chmiel

Otwieranie worków
#9 2010-03-25, 20:25(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 20:25)
Ja cię też zaskoczę wiedziałem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry