Problem z kompilowaniem nowej animacji 3691 4

O temacie

Autor Shothic

Zaczęty 21.03.2010 roku

Wyświetleń 3691

Odpowiedzi 4

Shothic

Shothic

Użytkownicy
posty38
Propsy17
  • Użytkownicy
Zaczne od początku , zrobiłem nową animacje w 3d maxie  
dalej
robię wszystko tak samo jak w tym temacie http://themodders.org/index.php?showtopic=8343 ale przy compilowania mds wyskakują mi 2 błedy

Warning:texture not found 'HUM_BODy_NAKED0_TGA', using default texture
Error: Default texture 'DEfault.TGa not found

Od nowa compiluje mds tylko bez partial compation i jest ok
kopiuje wszystkie pliki z compiled i  mds
pliki z compiled do work/data/anims/compiled
mds do anims

włączam grę i przy ładowaniu zacina se i wyłącza
zauważyłem ze plik hum_body_naked0.mdm ma o 10 kb (34,0 KB)mniej niż wcześniejszy przed podmienianiem plików z _compiled

Dodam że jak wrzucę stary plik  hum_body_naked0.mdm (44,9 KB) to gra się załaduje ale nowa animka nie
A i jeszcze te textury hum_body_naked.tga i default.tga dałem do textures,folder z mdsem w gothic sourser project wogule wszędzie gdzie się dało.
Nie mam pojęcia o co chodzi.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ojej animke rzeba vyvolacz jakosz i nelapie poco sa textury przi kompilacji a tak wogule poco kompilovacz przeczesz gothic sam skompiluje vystarczi mds jakosz odstartovacz , uzycz
 


Shothic

Shothic

Użytkownicy
posty38
Propsy17
  • Użytkownicy
Dobra to daje mój mds do _Work\Data\Anims\MDS_OVERLAY

Model ("HuS")
{

MeshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)

aniEnum
{
modelTag ("DEF_HIT_LIMB" "zs_RightHand")


ani ("Shothic" 1 "Shothic2"  0.1 0.0 M. "Hum_1hSDrawT2.asc" F 1 2)
ani ("Shothic2" 1 "Shothic2"  0.0 0.0 M. Hum_1hSDrawT2.asc" F 3 3)

}
}

Identyczny początek jak HUMANS_1HST1.mds
anims.vdf.disable
włączam z reparse scripts
Wpisuje w grze play ani shothic i nic się nie dzieje ;/
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Bo nowych animek nie daje się do overlayek tylko do bazowego humans.mds.
Overlay MDS to tylko coś co modyfikuje istniejącą animację, nie da się przez to dopisać nowej, nawet gdybyś wcześniej to aktywował.

Shothic

Shothic

Użytkownicy
posty38
Propsy17
  • Użytkownicy
Dzięki teraz wszystko działa  :lol2:

Zamykam,
Avallach
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry