bronie jednoręczne które mają wykorzystywać ZS_LONGSWORD zamiast ZS_SWORD 4378 9

O temacie

Autor fifka

Zaczęty 21.03.2010 roku

Wyświetleń 4378

Odpowiedzi 9

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
jak w tytule czy jest możliwe : bronie jednoręczne które mają wykorzystywać ZS_LONGSWORD zamiast ZS_SWORD gdyż chcę wykożystać ZS_SWORD jako lewy Dual.

Proszę o pomoc i jakieś wskazówki.

chcę tym sposobem zrobić tak aby bronie 1h i 2h wykorzystywały jeden ZS
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musiała by być to w rzeczywistości broń dwuręczna która przy wyciąganiu przełącza się w tryb walki 1H. Ewentualnie, ostatnio wpadłem na pomysł żeby zrobić nową pustą animkę w humans.mds. W overlayce załączanej przy nakładaniu miecza ta animka miałaby dodane przemieszczanie obiektu z jednego zs'a do drugiego. Dodatkowo w on_equip ta animka była by jednokrotnie wywoływana.
Całość jest trochę pokrętna, jakby co mogę wyjaśnić na gg.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
nie mam GG. możesz wyjaśnić na PW ?



@down rozumiem to częściowo ale ja z hiper - zaawansowaną zabwą z MDS-ami i animkami nie miałem zbytnio
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.


maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Ja zrobiłem z dwuręcznym ze zmienionymi animacjami, to z przemienianiem zs-a nie jest zbyt ciekawe - w on_equip trzeba by to wywoływać z opóźnieniem, a w samych animacjach też wiele razy, dodatkowo chyba nie dałoby się go ściągnąć.
 
Spoiler

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
wiecie ja mam sposób by zmienić ZS - y  we wszystkich animacjach naraz.a może jest sposób na prosty sposób by broń 1H i 2H korzystały z jednego ZS - a
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
to avalach : ta metoda jest stara i piervszy postoval ju vayurax ... zrobicz animke ktora moze trvacz 1 sekunde i vtedy miecz przesuva sie i masz  i vystarczi a animke dodacz v on equip i unequip :D
vayurax uzyl tej metody na tarcze i vydacz przemiesciane
http://www.youtube.com/watch?v=UFBYl5pc20o...feature=related
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
to avalach : ta metoda jest stara i piervszy postoval ju vayurax ... zrobicz animke ktora moze trvacz 1 sekunde i vtedy miecz przesuva sie i masz  i vystarczi a animke dodacz v on equip i unequip :D
vayurax uzyl tej metody na tarcze i vydacz przemiesciane
http://www.youtube.com/watch?v=UFBYl5pc20o...feature=related
On chyba dodał eventTag przy wyciąganiu/wkładaniu. Ja piszę o tym żeby dodatkowo odpalić nową, pustą animkę zawierającą tylko eventTag przy on_equip i on_unequip ;p

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
On tak zrobił.
Wiem bo osobiście patrzałem na tego MDS-a  :D
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
@Up Nie, tego mds'a nie widziałeś ;)

Metoda z filmiku to tak jak pisał MarKk - pusta animka, która przenosi mesh z ZS_CROSSBOW na ZS_SHIELD przy założeniu/zdjęciu tarczy. Przy wyciąganiu/chowaniu też jest podobnie, ale to swoją drogą :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry