Gothic 2 Nk 8978 21

O temacie

Autor JackRzeznikk

Zaczęty 8.03.2010 roku

Wyświetleń 8978

Odpowiedzi 21

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

JackRzeznikk

Gothic 2 Nk
2010-03-08, 17:42(Ostatnia zmiana: 2010-03-08, 17:43)
Juz pisalem tutaj w tym dziale, ze szukalem pomocy jak podwoic zdobywane doswiadcznie. Dostalem odpowiedz po czym padnal mi router a za 2 godziny tematu juz nie bylo, nie wiem z jakiej przyczyny.

Czy moglbym prosic aby ktos jeszcze raz powiedzial mi dokladnie co mam edytowac i jak mam edytowac aby zdobywac podwojnie doswiadczenie


np. Zabijam wilka i dostaje 120xp zamiast 60.

W gre nie wchodza zadne kody ani nic. Prosta edycja pliku w gothicu o ile dobrze pamietam to pradopodobnie byla gdzies taka linika

"rewerdxpvictory = 10" i trzeba bylo zmienic wartosc "10" na "20" jednakze nie pamietam gdzie to bylo. Dziekuje z gory za pomoc
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic 2 Nk
#1 2010-03-08, 17:43(Ostatnia zmiana: 2010-03-08, 17:51)
Plik B_GiveXP.d
Na początku funkcji dopisz
add_xp = add_xp + add_xp
@down: Czy twoja metoda zadziała wątpię, ilość XP jest wyliczana dynamicznie, gdyby to był jakiś mnożnik to chyba by była inna nazwa zmiennej.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
W AI_Constants.d zmień:
const int XP_PER_VICTORY = 10;na
const int XP_PER_VICTORY = 20;
 
Spoiler

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Dobra, dziekuje teraz sproboje to zastosowac w zycie i poinformuje was czy dziala.



@@PROSZE NIE USUWAC TEMATU ! Gdy moj problem zostanie rozwiazany powiadomie o tym i po prosze o usuniecie
 

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
@@Double

Ani ten ani ten sposob nie dziala. Edytuje tak jak trzeba. Zapisuje, dana wartosc zostaje na miejscu. wlaczam gre, dla pewnosci daje nowa. Tworze owce, zabijam i dostaje 10xp
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A reparsujesz skrypty ?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Moja metoda musi działać nabank, jak chcesz spróbuj zrobić dwie rzeczy:

1. Na początku funkcji dodaj
Print("buu") //zobaczysz czy się wyświetli

2. Zamiast add_xp = add_xp + add_xp wpisz add_xp = add_xp + 9999

Ogólnie to podejrzewam że jednak nie zreparsowałeś skryptów, bo na 99% skopiowałeś mój kod a ja tam nie dodałem na końcu ";" więc wywaliłoby ci błąd.

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

JackRzeznikk

Gothic 2 Nk
#7 2010-03-08, 22:25(Ostatnia zmiana: 2010-03-08, 22:25)
Nie posiadam pliku "B_GiveXP.d" nigdzie tylko "B_GivePlayerXP.d" gdzie nie ma add_exp = add_exp tylko


Cytuj
Hero_Exp = Hero_Exp + Add_Exp;

i zrobilem z tego

Cytuj
Hero_Exp = Hero_Exp +Add_Exp + Add_Exp;

Nie posiadam niczego innego gdzie by byla mowa o expie postaci. Metoda z podmieniemiem wartosci z 10 na 20 nic nie dala. I wszystko robie jak nezly
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic 2 Nk
#8 2010-03-09, 09:09(Ostatnia zmiana: 2010-03-09, 09:11)
Nie posiadam pliku "B_GiveXP.d" nigdzie tylko "B_GivePlayerXP.d"
Wydaje mi się że to po prostu odpowiedniki w G1 i G2NK.

nie ma add_exp = add_exp
Bo miałeś dopisać "add_xp = add_xp + add_xp" samodzielnie, patrz mój pierwszy post.

zrobilem z tego
Hero_Exp = Hero_Exp +Add_Exp + Add_Exp;
Będziesz miał więcej punktów doświadczenia, jednak prawdopodobnie wynikną z tego różne błędy przy naliczaniu, mniej lub bardziej zauważalne, zwłaszcza przy awansie. Jeśli chcesz na prawdę dostawać za każdego potwora 2x więcej expa musisz zastosować moją metodę, piszę po raz trzeci, na początku dopisz
add_xp = add_xp + add_xp;
Aha, sprawdź jeszcze czy w nawiasie po instance funkcji jest na pewno var int add_xpJeśli po int jest inna nazwa, użyj jej zamiast mojej (wątpię żeby tak było)

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

JackRzeznikk

Gothic 2 Nk
#9 2010-03-09, 17:08(Ostatnia zmiana: 2010-03-09, 18:43)
Dopisalem to i nic, nie dziala.

Napisz mi w jaki sposob ty przepakowujesz skrypty, byc moze ja cos zle robie ale wczesniejsze moje edycje dzialaly...
 

Vuler

Vuler

Użytkownicy
posty60
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ilość punktów doświadczenia jest wyliczana następująco
self.level * XP_PER_VICTORYJak widać ilość doświadczenia które otrzymamy jest uzależniona jest od poziom postaci/potwora (self jest instancją tej postaci lub potwora) oraz wartości stałej XP_PER_VICTORY. Edytując stałą możemy globalnie zwiększyć/zmniejszyć ilość otrzymywanego doświadczenia, co może być dobrym sposobem na regulowanie stopnia trudności. Jednak na twoje potrzeby trzeba po prostu zwiększyć wartość poziomu na jakim jest wilk.
 

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Wiec wniosek z tego taki, ze mam kazdemu potworowi zwiekszyc jego poziom ?
 

Vuler

Vuler

Użytkownicy
posty60
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz osiągnąć doświadczenie dwa razy większe niż standardowe za zabicie każdego potwora/postaci to edycja stałej XP_PER_VICTORY jest wygodniejsza, ale równie dobrze mógłbyś podwoić poziom każdego potwora/postaci.
 

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Przestudiuje jeszcze raz wszystkie sposoby. Oby sie udalo ; )
 

Vuler

Vuler

Użytkownicy
posty60
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Vuler

Gothic 2 Nk
#14 2010-03-09, 19:48(Ostatnia zmiana: 2010-03-09, 19:49)
Zauważ jeszcze, że rozwiązanie polegające na podwojeniu wartości doświadczenia już w funkcji B_GivePlayerXP() jest niezbyt eleganckie, z tego względu, że będziesz jej używał także w dialogach i wtedy będziesz musiał pamiętać, że dodaje ona dwa razy więcej doświadczenia.
 

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
No i dupe nie dziala mi to, albo buguje przy pakowaniu i nie mam pojecia jak to zrobic. Widocznie nie pogram na 2x expie ; X
 

Vuler

Vuler

Użytkownicy
posty60
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ty chcesz, mieć to podwojone doświadczenie grając normalnie w gothica bez żadnego moda?
 

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Probowalem robic to wlasnie w ten sposob, ale widze, ze lipa. Chce po prostu normalnie wlaczac gothica i miec exp x2. I tyle.
 

Vuler

Vuler

Użytkownicy
posty60
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Vuler

Gothic 2 Nk
#18 2010-03-09, 21:42(Ostatnia zmiana: 2010-03-09, 21:43)
Jeśli chcesz mieć dwa razy więcej doświadczenia za zabicie postaci/potwora to zmień wartość zmiennej XP_PER_VICTORY na 20, a jeśli chcesz dostawać dwa razy więcej doświadczenia za wszystko to zrób tak jak pisał Avallach - dodaj na początku funkcji B_GivePlayerXP() lnijkę
add_xp = add_xp + add_xpZreparsuj skrypty i nie twórz żadnej paczki z modem tylko uruchom normalnie gothica. Ewentualnie możesz jeszcze przed zreparsowaniem usunać z z katalogu _Work\Data\Scripts\_compiled pliki GOTHIC.DAT, OUINFO.
 

JackRzeznikk

JackRzeznikk

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Przy reprasowaniu program po prostu wylacza sie i wychodzi blad ogolny od windowsa. Jezeli juz sie uda przy wczytywaniu gry wychodzi blad "bla lbla bla lbla - chaotyczny uklad liter) po czym gra sie zamyka...


Opisz mi jakim sposobym ty to pakujesz
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry