błąd Unknown Identifier : Wld_InsetrNpc
Oraz mam jeszcze jedno pytanko.
Co jest źle w tym dialogu?
Ponieważ gdy osiągam 70 siły w dialogu jest dalej, że nie jestem zbyt silny? O co chodzi?
Oto dialog:
//========================================
//-----------------> OrcDecision
//========================================
INSTANCE DIA_Lee_OrcDecision (C_INFO)
{
npc = SLD_700_Lee;
nr = 1;
condition = DIA_Lee_OrcDecision_Condition;
information = DIA_Lee_OrcDecision_Info;
permanent = TRUE;
description = "Czy jestem już gotowy by wyruszyć na ziemie orków?";
};
FUNC INT DIA_Lee_OrcDecision_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lee_OrcLand))
{
return TRUE;
};
};
func VOID DIA_Lee_OrcDecision_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Lee_OrcDecision_15_01"); //Czy jestem już gotowy by wyruszyć na ziemie orków?
if (hero.attribute[ATR_STRENGTH] == 70)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Lee_OrcDecision_03_02"); //Tak. Wydaje mi się, że jesteś wystarczająco silny!
AI_Output (self, other ,"DIA_Lee_OrcDecision_03_03"); //Teraz gdy masz już dosyć siły by wyruszyć na ziemie orków, przydziele ci kogoś do pomocy.
Log_SetTopicStatus (CH1_SoldierTrening,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (CH1_SoldierTrening,"Mój trening się zakończył. Teraz Lee wybierze kogoś dla mnie do pomocy.");
Info_ClearChoices (DIA_Lee_OrcDecision);
B_GiveXP (3500);
misja_ukonczona = 1;
}
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Lee_OrcDecision_03_04"); //Nie! Nie jesteś wystarczająco silny! Trenuj więcej i wróć gdu uznasz że jesteś silniejszy!
};
};
Oczywiście dodałem zmienną do Story_Global oraz dodałem po zakończeniu zadania...
Pozdrawiam
EDIT
Acha i jeszcze coś funkcja AI_Teleport nie działa również. Nie pokazuję błędu w spacerze ale nie teleportuje tych zebaczy...