jeleń -> podświetlenie ->naciśęcie->wykonanie animacji 1487 3

O temacie

Autor fifka

Zaczęty 7.03.2010 roku

Wyświetleń 1487

Odpowiedzi 3

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
witam jak w tytule mam wyanimowanego jeleńa ale nie znam funkcji po nciśnięciu jest wykonana animacja i zmiana szkieletu dla npc. potem co zrobić aby koleś wrócił do swego pierworodnego szkieletu bo funkcja z dialogiem z npc i zmianą szkieletu  jest tandetna.(potrzebuje do niewolników do moda "Begins" ale daje na to 20%)
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Będziesz jeździł na jeleniu?  :D
 Spróbuj z czymś monster assestalk, analogicznie do rutyny przyzwanych potworków, gdy umierają po naciśnięciu.

EDIT:
Znalazłem - zrób rutynę na podstawie AI\Monster\RTN_Monster\ZS_MM_RTN_SUMMONED.d i w funkcji B_SummonedAssessTalk() zmień
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);na zmianę modelu człowieka i usunięcie "jelenia".
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
witam jak w tytule mam wyanimowanego jeleńa ale nie znam funkcji po nciśnięciu jest wykonana animacja i zmiana szkieletu dla npc. potem co zrobić aby koleś wrócił do swego pierworodnego szkieletu bo funkcja z dialogiem z npc i zmianą szkieletu  jest tandetna.(potrzebuje do niewolników do moda "Begins"

Przyznałbyś się chociaż że chcesz zrobić jazdę konną :D
Są dwie metody: albo ten "jeleń" (:D ) będzie mobem, albo możesz załatwić interakcję przy próbie ataku na niego.
Nie wiem czy to podziała, ale można by ewentualnie pokombinować z funkcją podpiętą pod condition opcji dialogowej która od razy by wyłączała okno dialogowe i zmieniała ten szkielet.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
nie konną robię potem jeleń jest na niewolników.
@Avallach chodzi ci o dialog z jeleńem i zmiana funkcji hmm a co zrobić aby dialog się uaktywnił ponownie podczas zejściabo bym musiał zrobić że jeleń by musiał stać w miejscu a ja chcę żeby się poruszał z bohaterem i by można było normalnie zejść tym samym sposobem
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry