weapons to skrót animacji ukryty w silniku
Bzdura, to po prostu odniesienie do parametru klasy odpowiedzialnej za postać w grze, niestety nie jest to odpowiednik skryptowej C_focus, C_NPC ani oCnpc. Jeśli nie masz zielonego pojęcie o skryptach, to nie pisz.
I na 100% nie da się akurat tego wykorzystać skryptowo, można co prawda zmieniać flagi, ale to przeszkodzi w użyciu przedmiotu. Prawdziwe duale trzeba robić w mds#msgote author=fifka link=topic=8806.msg80582#msg80582 date=1264536807]weapons to skrót animacji ukryty w silniku[/quote]
Bzdura, to po prostu odniesienie do parametru klasy odpowiedzialnej za postać w grze, niestety nie jest to odpowiednik skryptowej C_focus, C_NPC ani oCnpc. Jeśli nie masz zielonego pojęcie o skryptach, to nie pisz.
I na 100% nie da się akurat tego wykorzystać skryptowo, można co prawda zmieniać flagi, ale to przeszkodzi w użyciu przedmiotu. Prawdziwe duale trzeba robić w mdsie, czyli jakby pliku konfiguracyjnym/skrypcie sterującym animkami. (inna sprawa że kiedy ja próbuję odpalić nawet "gotowe" choćby najprostsze duale to nie działa mi żaden eventTag, a jedynie dodane przezemnie pfx#msgote author=fifka link=topic=8806.msg80582#msg80582 date=1264536807]weapons to skrót animacji ukryty w silniku[/quote]
Bzdura, to po prostu odniesienie do parametru klasy odpowiedzialnej za postać w grze, niestety nie jest to odpowiednik skryptowej C_focus, C_NPC ani oCnpc. Jeśli nie masz zielonego pojęcie o skryptach, to nie pisz.
I na 100% nie da się akurat tego wykorzystać skryptowo, można co prawda zmieniać flagi, ale to przeszkodzi w użyciu przedmiotu. Prawdziwe duale trzeba robić w mdsy i dźwięki).