chciałem zrobić, żeby było jak w g3, kiedy to po walce słychąć głosy "zaopiekuję się twoją bronią.
fragment pliku b_assessbody, nierstety nie wiedzieć czemu - to nie działa. wie ktoś[codebox]func void ZS_AssessBody_RecoverWeapon ()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "ZS_AssessBody_RecoverWeapon");
B_SetPerception (self);
//-------- nach der evtl. fallengelassenen Waffe suchen --------
Npc_PerceiveAll (self);
if (( Wld_DetectItem (self,ITEM_KAT_NF) || Wld_DetectItem (self,ITEM_KAT_FF) )
&& Npc_GetDistToItem(self,item) < 300 )
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_CHECK, "...Nah- oder Fernkampfwaffe gefunden!" );
B_SayOverlay (self, NULL, "$ITakeYourWeapon");
AI_TakeItem (self, item);
AI_EquipBestMeleeWeapon(self);
AI_EquipBestRangedWeapon(self);
};
//-------- Heilen ! --------
AI_StartState (self, ZS_HealSelf, 1, "");
};
[/codebox] , czemu?