Latarnie miejskie w Khorinis 6647 25

O temacie

Autor Kino

Zaczęty 29.12.2009 roku

Wyświetleń 6647

Odpowiedzi 25

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Witam,
Jak wszyscy wiemy, nocą w Khorinis zapalają się latarnie miejskie na uliczkach, a świece w domach.
Na pewno istnieje "jakieś coś" za to odpowiedzialne. Chodzi mi o to, aby to WYŁĄCZYĆ. Żeby nocą nie zapalały się ani jedne, ani drugie. Słowem - by było ciemno jak w lesie nocą :P

Czy da radę tak zrobić? I jeśli już, to w jaki sposób?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Wydaje mi się, że jest to rozwiązane za pomocą czegoś w stylu:
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"latarnia",1);
Wld_SetObjectRoutine (08,00,"latarnia",0);
tylko nie wiem w jakim pliku.
 
Spoiler

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
A w jakim najprawdopodobniej?
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
W gothicu 1 jest w startupie.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Latarnie miejskie w Khorinis
#4 2009-12-29, 18:10(Ostatnia zmiana: 2009-12-29, 18:19)
Spróbuję, poszukam :D
Odpiszę za kilka dni, bo teraz jestem w trasie i korzystam z laptopa :(  Napisałem wcześniej, bo nie wiedziałem jak szybkiej odpowiedzi oczekiwać :D

Ach, jeszcze jedno. Czy po tej zmianie w skryptach będę musiał otwierać grę GothicStarterem?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Latarnie miejskie w Khorinis
#7 2009-12-30, 09:53(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 09:58)
W taki razie dziękuję.
Jak już mówiłem, po powrocie do domu zobaczę co z tego wyszło i dam znać czy temat zamykać, czy też nie ;)

Rozumiem, że jeśli będzie kod:
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"latarnia",1);
Wld_SetObjectRoutine (08,00,"latarnia",0);
To po prostu zmienić w pierwszej linii na:
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"latarnia",0);
Czy tak?
 


Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Latarnie miejskie w Khorinis
#9 2009-12-30, 11:22(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 11:32)
A będzie to osobny plik, czy dzielony np. z zapalaniem się świec w domach?
Bo prawdę mówiąc, nigdy nie robiłem nic w skryptach. Właściwie nigdy nie robiłem nic związanego z moddingiem (oprócz instalowania modów i zabawy z GoManem wraz z przerabianiem tekstur), a bardzo mi zależy na tej sprawie z latarniami i świecami ;)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Odpowiedź jest banalnie prosta: nie wiadomo. Być może mógłbyś sobie ułatwić sprawę sprawdzając nazwę takiego jednego przykładowego moba spacerem a następnie wyszukiwać taki ciąg znaków wśród skryptów.
Sprawdź w startupie może?

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Mam całe G2MDK więc i Spacer, ale ni cholery nie umiem się nim posługiwać.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Latarnie miejskie w Khorinis
#12 2009-12-30, 12:51(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 12:53)
Mam całe G2MDK więc i Spacer, ale ni cholery nie umiem się nim posługiwać.
Więc za cholerę tego nie zrobisz  :D

(No chyba że ktoś poda ci gotową instrukcje bądź wręcz zmodyfikowane pliki, ale tego nie liczę jako samodzielne "zrobienie" czegoś)

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
W domach świece się nie zapalają, tylko to animacje 2d i trzeba je wykasować Spacerem. W skryptach nic nie ma, a mob latarni to FIREPLACE_NW_LAMP_01.ASC. Nie wiem, czy jako parametr funkcji SetObjectRoutine ostawić tą nazwę, bo latarnie nie mają jako takiego identyfikatora.
 
Spoiler

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Latarnie miejskie w Khorinis
#14 2009-12-30, 17:02(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 17:03)
Dobra, świece w domach można wyczernić Photoshopem, czy tam GIMPem.
Chodzi głównie o te nieszczęsne latarnie, bo nie da rady tego wyczernić, jeśli są w ich świetle postacie :[
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
No dobrze, jestem już w domu.
Odnalazłem w jednym miejscu w startup'ie następujący kod:
func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01()
{
//---Laternen---
Wld_SetMobRoutine (00,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (20,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (05,00, "FIREPLACE", 0);

Domyślam się, iż o to mi chodziło. Co teraz?
Bo gdy próbowałem zmienić jedynki na zera i zapisać - wyskakiwał mi błąd o odmowie dostępu.
 


Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Latarnie miejskie w Khorinis
#17 2010-01-01, 17:08(Ostatnia zmiana: 2010-01-01, 17:12)
Usunąć? To nie było w ogóle zaznaczone.
A to ciekawe, bo kiedy zmieniłem to na Pulpicie, to dało radę zapisać. To może zamienić te pliki?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Latarnie miejskie w Khorinis
#19 2010-01-01, 17:17(Ostatnia zmiana: 2010-01-01, 17:20)
Ano zamieniłem. Z pulpitu skopiowałem do tamtego folderu, odpaliłem grę... Ale latarnie nocą nadal się paliły.
A czy to normalne, że po zainstalowaniu G2MDK w głównym menu zamiast magów wody mam obrazek z Gothica 2 bez NK i nie można z nikim pogadać (znaczy rzekomo gadam, ale ani nie słyszę dialogów, ani nie są napisane - a mam napisy włączone).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry