Miecz z nowym dzwiękiem. 3874 6

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 27.12.2009 roku

Wyświetleń 3874

Odpowiedzi 6

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Miecz z nowym dzwiękiem.
2009-12-27, 17:52(Ostatnia zmiana: 2009-12-27, 17:52)
Witam mam taki problem otóż zrobiłem sobie nowy miecz i chciałbym dodać do niego nowe dźwięki. Wie ktoś jak to zrobić? Tylko jak już będzie odpowiedź to proszę o konkretne wytłumaczenie. :P

Albo pisać na Gadu Gadu
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Zależy jakie chcesz te dźwięki,
możesz dodać
Snd_Play ("nazwa_dźwięku");
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zależy jakie chcesz te dźwięki,
możesz dodać
Snd_Play ("nazwa_dźwięku");


Nie, chodzi mi o np : mam nowy dźwięk ataku i obrony i chce se go dodać do G2. Ale nie wiem gdzie go wkleić i jak zrobić żeby wydawał nowy dźwięk.
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Instalujesz G2MDK z opcją Sound-Effekte  i szukasz sobie w  folderze dźwięków jakich tam chcesz i podmieniasz na swoje(muszą się tak samo nazywać jak te które usuwasz)
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Instalujesz G2MDK z opcją Sound-Effekte  i szukasz sobie w  folderze dźwięków jakich tam chcesz i podmieniasz na swoje(muszą się tak samo nazywać jak te które usuwasz)


Ale ja chcem żeby stare miecze miały ten dzwięk co był a tylko ten mój nowy miał nowy dżwięk.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Chyba trzeba by zrobić MDS-a z dźwiękami przy animacjach, nie jestem pewny:
*eventSFX (4  "WHOOSH2"        EMPTY_SLOT)
 
Spoiler



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry