Wpis po dotarciu do WP 3501 6

O temacie

Autor Ferno

Zaczęty 26.12.2009 roku

Wyświetleń 3501

Odpowiedzi 6

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Mam pytanie jak ma wyglądać skrypt i gdzie go umieścić, jeśli chcę aby po dotarciu na jakąś odległość do danego WP wyskoczył jakiś napis na środku ekranu.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musisz użyć tick tocka który co jakiś czas będzie sprawdzał tą odległość. Wymaga to modyfikacji pliku świata Spacerem. Jest na to tutorial na forum, znajdź go sobie. Dział Spacer, końcowe strony.

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Dzieki, biorę się za szukanie o_o
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
tak z ciekawości Avallach zapytam.

czy taki tick_tock może się odnosić również do zawartości ekwipunku, przejścia danej misji etc.?

czyli w taki sposób tworzone sa np, dialogi/monologi po dojściu do danego waypontu, jak to miało miejsce w diccuricu czy wielka wojna, czyż tak??

czy jest iny rodzaj trigger scripta?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tak z ciekawości Avallach zapytam.

czy taki tick_tock może się odnosić również do zawartości ekwipunku, przejścia danej misji etc.?

czyli w taki sposób tworzone sa np, dialogi/monologi po dojściu do danego waypontu, jak to miało miejsce w diccuricu czy wielka wojna, czyż tak??

czy jest iny rodzaj trigger scripta?

Są różne rodzaje tiggerów :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wpis po dotarciu do WP
#5 2009-12-26, 21:59(Ostatnia zmiana: 2009-12-26, 22:01)
Tak, jest to trigger który akurat ma za zadanie wywoływać jakiś skrypt co podany okres czasu. Zależnie od ustawień, trigger może też się aktywować np. kiedy w niego wejdziemy albo zaatakujemy. To co on wywoła, zależy już tylko od naszego skryptu, więc wszystko jest możliwe.

W ten właśnie sposób są tworzone te wszystkie eventy w modach.
Aha, jeśli chodzi o triggery które aktywują skrypt co część sekundy, radziłbym oszczędnie ich używać, mogą źle wpływać na wydajność gry (zależy to od funkcji jaką wywołują).

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak na razie podpinam wszystko pod jeden trigger, będzie OK.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry