Rozmowa -> Walka -> Śmierć Bohatera -> Napisy końcowe (creditsy) 2318 3

O temacie

Autor GneX

Zaczęty 23.12.2009 roku

Wyświetleń 2318

Odpowiedzi 3

GneX

GneX

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
A więc chodzi mi o to, że idziemy głównym bohaterem np. do Loren'a i rozmawiamy z nim. Pod koniec rozmowy on wyzywa nas na pojedynek i rzuca się na nas. I teraz 2 wyjścia:
-bohater umiera - koniec gry
-bohater przeżywa - gra dalej się toczy.
Głównie interesuje mnie jak po śmierci od razu zakończyć grę creditsami. I gdzieś widziałem tutki odnośnie walki po dialogu itp. ale nie mogę ich odnaleźć . Za pomoc dziękuję ;p
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Ja bym zrobił tak:
po rozmowie uruchamiamy ticktocka, który sprawdza co sekundę, czy nie żyje bohater lub jego przeciwnik. Jeżeli umiera któryś z nich to:
1. Bohater - Puszczenie filmu creditsów i funkcja endsession (czy jakoś tak).
2. Umiera przeciwnik - przerwanie ticktocka, dalsza gra.

   EDIT:
funkcje:
PlayVideo ( "Credits.BIK");   
ExitSession ();
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie trzeba bawić się w Spacera i ticktocki, dużo roboty i rozwiązanie jest źle zoptymalizowane, wystarczy w funkcjach aktywowanych przy trafieniu (lista jest w tutkach i dyskusjach o mieczach runicznych) dać warunek czy już trwa bitwa finałowa i czy bohater jest martwy. Jeśli tak, uruchamiana jest funkcja playVideo i exitSession.

@down: no tak zapomniałem o niej, tak jest jeszcze lepiej

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
jeśli ktoś umiera, wliczając gracza, to wywoływana jest funkcja ZS_Dead
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry