A nie trzeba przypadkiem pogrzebać jeszcze w skryptach menu?
Adanosie, sprawa ta jest naprawdę wyjątkowo trudna. wprawdzie wiem jak zrobić, aby nazwa sie wyświetlała, ale nie wiem jak powiazac to z addonowym skillem.[codebox]CONST STRING TXT_TALENTS_SKILLS [NPC_TALENT_MAX] =
{
"",
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_1H
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_2H
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_BOW
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_CROSSBOW
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_PICKLOCK
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_PICKPOCKET
"brak|Krąg 1|Krąg 2|Krąg 3|Krąg 4|Krąg 5|Krąg 6", //NPC_TALENT_MAGE
"Nie|Tak", //NPC_TALENT_SNEAK
"Tak|Nie", //NPC_TALENT_REGENERATE
"Nie|Tak", //NPC_TALENT_FIREMASTER
"Nie|Tak" //NPC_TALENT_ACROBAT
};[/codebox]fragment pliku text.d w ten sposób widać, że wyświetlają sioe dane umiejętności, ale nie wiem jak je powiazac ze skilem.