Dwa miecze 4661 10

O temacie

Autor Ferno

Zaczęty 20.12.2009 roku

Wyświetleń 4661

Odpowiedzi 10

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Jak zrobić tak żeby można było nosić jednocześnie dwa miecze. Nie chodzi mi o duale, tylko zeby nosić jeden jedno ręczny przy pasie i drugi dwuręczny na plecach. I jeszcze broń dystansową tj. łuk bądź kusze. Czyli 3 bronie i każdą wyciągać innym klawiszem. dało by się coś takiego zrobić?
 

WonderiuS
  • Gość
To chyba nowe animacje trzeba robić? Ale mogę się mylić!
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Dwa miecze
#2 2009-12-20, 18:50(Ostatnia zmiana: 2009-12-20, 18:50)
Z 3 brońmi (2 miecze i łuk/kusza) może być problem , ale 2 miecze (1. przy pasie 2. na plecach) dało by się zrobić i wyciąganie tego 1 miecza np normalnie , a tego 2 miecza tym klawiszem co łuk/kusze. Czyli teoretycznie wystarczyło by zrobić ten miecz 1 normalnie , a 2 jako łuk/kusze ale z animacją walki, chodzenia i wyciągania taką samą jak ma miecz dwuręczny. Napewno jest to robota w mdsach , ale jestem pewien że  nie trzeba robić nowych animacji
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Może ma ktoś inny pomysł?
 

ShadowR

ShadowR

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
w mds chyba nic ni trzeba robic

tylko napisać ze może miec na raz w miecze: jeden jednoręczny, a drugi dwuręczny
jednoręczne wyciagalo by sie na 1
dwuręczne na 2
a kusze na 3  ;]
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dwa miecze
#5 2009-12-20, 20:28(Ostatnia zmiana: 2009-12-20, 20:48)
w mds chyba nic ni trzeba robic

tylko napisać ze może miec na raz w miecze: jeden jednoręczny, a drugi dwuręczny
jednoręczne wyciagalo by sie na 1
dwuręczne na 2
a kusze na 3  ;]
Obawiam się że nie masz pojęcia o czym piszesz. MDS#msgote author=ShadowR link=topic=8108.msg74398#msg74398 date=1261337297]w mds chyba nic ni trzeba robic

tylko napisać ze może miec na raz w miecze: jeden jednoręczny, a drugi dwuręczny
jednoręczne wyciagalo by sie na 1
dwuręczne na 2
a kusze na 3  ;] [/quote]
Obawiam się że nie masz pojęcia o czym piszesz. MDSy nie mają nic wspólnego z przypisywaniem przycisków na klawiaturze do slotów broni. W ogóle nie ma na to sposobu, można co najwyżej zmieniać przeznaczenie już zaprogramowanych klawiszy.

@down: o tym nie pomyślałem, jednak to byłaby już bardzo zaawansowana zabawa z mds#msgote author=ShadowR link=topic=8108.msg74398#msg74398 date=1261337297]w mds chyba nic ni trzeba robic

tylko napisać ze może miec na raz w miecze: jeden jednoręczny, a drugi dwuręczny
jednoręczne wyciagalo by sie na 1
dwuręczne na 2
a kusze na 3  ;] [/quote]
Obawiam się że nie masz pojęcia o czym piszesz. MDSami prawdopodobnie związana z nakładaniem w locie specyficznych overlay#msgote author=ShadowR link=topic=8108.msg74398#msg74398 date=1261337297]w mds chyba nic ni trzeba robic

tylko napisać ze może miec na raz w miecze: jeden jednoręczny, a drugi dwuręczny
jednoręczne wyciagalo by sie na 1
dwuręczne na 2
a kusze na 3  ;] [/quote]
Obawiam się że nie masz pojęcia o czym piszesz. MDSek.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Od biedy można pokombinować z runami, napisać dla jakiejś skrypt przerzucania przedmiotu z miejsca na miejsce.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ale to czekavi pomysl ja nad tym juz myszlalem ale jezeli da sie kdziesz ustavicz jakim numerem co sie vyczionga to TEORETYCZNE dalo by sie zrobicz dolne szybke menu z g3 a tam bysz vlozil miecz na numer jaki chcesz a przes zmienne by pomienilo numerki  i moglo dzialacz :/  , jezeli to ktosz vymyszli to dam mu aj milon koron ( no chyba zie korony u nas nieplatne :D  )
 


Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Jakoś zrobili "Hotkey'e" dla run nie ? W pliku GothiGame.ini jest takie coś:
[KEYS]

; *
; * keyboard-Settings
; * the values won't tell you anything interesting
; *

keyShowMap=3200
keyEnd=0100
keyUp=1100c800
keyDown=1f00d000
keyLeft=1e00cb00
keyRight=2000cd00
keyStrafeLeft=d3001000
keyStrafeRight=d1001200
keyAction=1d00
keySlow=2a00
keySMove=3800b800
[b]keyWeapon=3900[/b]
keySneak=1e003700
keyLook=52001300
keyLookFP=53002100
keyInventory=0f000e00
keyShowStatus=39003000
keyShowLog=26003100
Cokolwiek to znaczy...
Pogrubiłem "Weapon" bo to chyba przcisk odpowiedzialny, za wyciągnięcie broni.

W kazdym razie wydaje mi sie, że żeby to zrobić trzeba:
- pogrzebać w engine gry
- albo w pliku .ini

Albo może poprsotu spytamy sie Piranha Bytes ? ;p  Złożymy kilka pytań np. jeszcze o podzielność pancerza i pare innych i wyślemy maila. O, a może napiszemy petycję by pozowlili na edycję silnika na zasadzie takiej, że nie można go sprzedawać. Ułatwiłoby to modding, wyobraźcie sobie Gothica z Directx'em 9 :D  i to za darmo.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dwa miecze
#9 2009-12-22, 13:46(Ostatnia zmiana: 2009-12-22, 13:48)
Może jeszcze napisz że gdyby udzielono formalnej zgody to w ogóle wiedziałbyś na czym to polega i jak się za to zabrać... Przecież to tylko czysto akademickie gdybanie, nie wiem czy wiecie, ale istnieje o dawna projekt mający na celu edycję silnika G2:NK, oto oficjalna strona: http://g2ext.blogspot.com . Jestem pewien, że nawet gdyby Piranha wręcz udostępniła pliki źródłowe, to i tak tylko kilka osób z forum potrafiła by to w ogóle skompilować, więc nie pisz mi tu o dodawaniu obsługi DX9 czy ułatwieniu moddingu.

Co do pliku Gothicgame.ini, to można w nim zmieniać jedynie jakimi klawiszami aktywuje się gotowe funkcje, nie dodawać nowe.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Postprogressing można dodać i bez rzucania się w źródło, po prostu napisać inny program, który uruchamia g1. Nie, żebym wiedział, jak - ale jestem niemal pewien, że można.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry