Dodanie Wear-a 4154 8

O temacie

Autor jamokiolE

Zaczęty 8.11.2009 roku

Wyświetleń 4154

Odpowiedzi 8

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
O tuż zdefiniowałem w contstansc.d nowy wear napisałem tam że Wear_Shield (Jest taki ZS :P  )
I rzecz w tym że wiadomo że gra się włącza ale po nałożeniu pokazu je się error właśnie o wearze  ^_^  
Pytanie:Jak dodać poprawnie tego weara??
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Próbowałem też coś zrobić i problem jest taki:
Przy WEAR = jest cyferka (1 dla pancerza, 2 dla hełmu), a te cyferki chyba są wpisane w engine gry.
Ale nie mam pewności.
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Ale 1,2 I 3 itd się powtarzają dużo razy.Więc raczej nie.A po za tym nie można edytować enginu??
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Dodanie Wear-a
#3 2009-11-17, 13:55(Ostatnia zmiana: 2009-11-27, 18:36)
Ale 1,2 I 3 itd się powtarzają dużo razy.Więc raczej nie.A po za tym nie można edytować enginu??

Po 1 Nie zedytujesz enginu
Po 2 Nie masz pozwolenia :D


@Wowoz
Nie wiesz to nie gadaj :D  W 99 % (czyli prawie zawsze) mam rację.
 

Woozi

Woozi

Użytkownicy
posty19
Propsy8
  • Użytkownicy
wydaje mi się że trzeba gdzieś zapisac WEAR_SHILED = ZS_SHILED czy coś takiego tylko jest problem gdzie, najprawdopodobniej to silnik(nie do ruszenia) ale można też poszukać w MDSach
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Po 1 Nie zedytujesz enginu
Po 2 Nie masz pozolenia :P

Po 1 gdyby nie wolno było edytować enginu to nie powstawałyby multiplayery do gothic...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Po 1 gdyby nie wolno było edytować enginu to nie powstawałyby multiplayery do gothic...
Multiplayer wcale nie musi edytować engine#msgote author=Wowoz link=topic=7728.msg71890#msg71890 date=1259165274]Po 1 gdyby nie wolno było edytować enginu to nie powstawałyby multiplayery do gothic...[/quote]
Multiplayer wcale nie musi edytować engineu, ten dostępny na GS korzysta z Cheat Engine i poprostu z zewnątrz wpływa na zachowanie gry, jednak odbiegamy tu nieco od tematu. Uważam że być może problem da się rozwiązać bez edycji silnika albo korzystania z takich obejść.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Ale pytanie brzmi jak? :huh:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
wydaje mi się że trzeba gdzieś zapisac WEAR_SHILED = ZS_SHILED czy coś takiego tylko jest problem gdzie, najprawdopodobniej to silnik(nie do ruszenia) ale można też poszukać w MDSach
to trzeba vpysacz v constans.d tam jest  vienksosc ale niedziala - ja tak chcialem zrobicz  duale i tarcze ale niepokazuje tarczi  na clovieku mozesz ja nalozicz ale nievydacz
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry