U:PAR: Redefined identifier:RTN_START_1311( line 36 ) 5241 6

O temacie

Autor Okrutny

Zaczęty 11.10.2009 roku

Wyświetleń 5241

Odpowiedzi 6

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Chciałem zrobić  nową szatę do Gothica 2 NK.  I nagle wyskakuje taki dziwaczny błąd
U:    PAR: Redefined identifier : RTN_START_1311 ( line 36 ) .... <zParser.cpp,#599>
 
Mój skrypt wygląda tak:
INSTANCE ITAR_Cycek (C_Item)
{
name = "Mroczny płaszcz";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 130;
protection [PROT_BLUNT] = 130;
protection [PROT_POINT] = 130;
protection [PROT_FIRE] = 65;
protection [PROT_MAGIC] = 65;

value = VALUE_ITAR_Dementor;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ItAr_Xardas.3ds";
visual_change = "Armor_Dementor.asc";
visual_skin = 5;
material = MAT_LEATHER;

description = name;

TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

};
//

I oczywiście na początku dopisałem:

[code]// ------ Besondere ------
const int VALUE_ITAR_XARDAS      = 15000;
const int VALUE_ITAR_LESTER      = 300;
const int VALUE_ITAR_DIEGO      = 450;
const int VALUE_ITAR_CorAngar   = 600;
const int VALUE_ITAR_Dementor   = 500;
const int VALUE_ITAR_KDW_H      = 450;
const int VALUE_ITAR_Prisoner   = 10;
const int VALUE_ITAR_Cycek   = 500;

Pomóżcie plis! Jestem kompletnym noobem cokolwiek robię to błędy same błędy xd. Ktoś może wie co tu się nie zgadza?

EDIT: w opisie tematu zamiast Pomysli miało być pomyłki. Sorry...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nazwa tematu zmieniona, na przyszłość staraj się umieszczać skrypty w tagach [ code ], jest przejrzyściej.

Ten błąd nie ma nic wspólnego ze skryptem szaty, musiałeś próbować tworzyć jakąś nową rutyną kopiując już istniejącą ale nie zmieniłeś jej instance. Nazwę tematu poprawiam.

To dodanie nowej zmiennej zawierającej cenę szaty było kompletnie bezsensowne skoro w jej skrypcie nadal jest value = VALUE_ITAR_Dementor, tym bardziej że nawet w tej zmiennej cena wynosi też 500.

Tak ogólnie to ta szata będzie kompletnie nieodróżnialna od Mrocznego Płaszcza poza tym że kiedy będzie leżała na ziemi lub w ekwipunku będzie bardziej przypominała szatę Xardasa (chyba i tak tylko malutka różnica tylko w kolorze, no chyba że użyłeś własnej tekstury)

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
A teraz mam kolejny problem xd. Chodzi o teksture armora. Pojawia się taka dziwna  ja ustawiłem 4. a tym czasem uruchamia sie 5. (visual) i teraz usnułem 5 i nadal nic co tym razem spartaczyłem xD

EDIT: A już nic 5 z 4 mi sie pomyliły xD
EDIT 2: jednak nie xd co jest nie tak? a można w visual wpisać litere?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jeśli chcesz zrobić inną wersję tekstury do istniejącej już zbroi, skopiuj ją, a nazwę daj taką jak w oryginale, tylko na końcu dodaj _V1. W skrypcie tej nowej zbroi w linijce visual_skin umieść ten numerek który był na końcu nazwy, czyli jak w tym przypadku 1.

Ze skryptu tej twojej Mhrocznej szaty wynika że tekstura powinna nazywać się HUM_DMC_ARMOR_V5-C.TEX. Jeśli tak nie jest, popraw to i będzie działać.

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Już  działa    Ja mam pytanie z innej beczki, wiem że offtop ale ktoś wie jak się robi skrypt miecza runnicznego?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
:P  

http://themodders.org/index.php?showtopic=7214
http://themodders.org/index.php?showtopic=315
http://themodders.org/index.php?showtopic=5359

Ludzie! Ogarnijcie się! Poszukajcie, czy na forum nie ma jakiś tematów dotyczących waszych problemów. To wam bardzo pomoże, nie tylko zaoszczędzicie czas na odpowiedź, a także nauczycie się samodzielności.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dwa twoje problemy już rozwiązałem, nawet one nie miały nic wspólnego z tematem który pierwotnie założyłeś (wyjaśniłem ci to w pierwszym poście), a ten miecz runiczny to już przesada. Jak napisał Adanos, najlepiej skorzystaj z tutoriali albo pooglądaj gotowe skrypty choćby spośród tych dołączonych do Mrocznych Tajemnic. temat zamykam.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry