// ************************************************************
// LOS
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Diego_LOS (C_INFO)
{
npc = PC_Thief;
nr = 898;
condition = DIA_Diego_LOS_Condition;
information = DIA_Diego_LOS_Info;
permanent = 1;
description = "Loteria";
};
FUNC INT DIA_Diego_LOS_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Diego_LOS_Info()
{
AI_Output (hero, self,"DIA_Diego_LOS_15_00"); //Loteria.
if (Npc_HasItems (hero, ItMiNugget) >=5)
{
AI_Output (self, hero,"DIA_Diego_LOS_13_01"); //Losowanie się rozpoczęło.
BONUS = Hlp_Random (4);
if (Zmienna == 1)
{
AI_Output (self, hero,"DIA_Mud_Dialog_01"); //JEDEN!
AI_Output (self, hero, "DIA_Diego_LOS_22"); //Wygrałeś 10 bryłek rudy.
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 10);
B_GiveInvItems (self, hero, ItMiNugget, 10);
};
if (Zmienna == 2)
{
AI_Output (self, hero,"DIA_Mud_Dialog_01"); //DWA!
AI_Output (self, hero, "DIA_Diego_LOS_22"); //Wygrałeś 10 piw.
CreateInvItems (self, ItFoBeer, 10);
B_GiveInvItems (self, hero, ItFoBeer, 10);
};
if (Zmienna == 3)
{
AI_Output (self, hero,"DIA_Mud_Dialog_01"); //TRZY!
AI_Output (self, hero, "DIA_Diego_LOS_22"); //Wygrałeś 2 Rozgrzane Pręty i 10 Jagód.
CreateInvItems (self, ItMiSwordrawhot, 2);
CreateInvItems (self, ItFo_Plants_Berrys_01, 10);
B_GiveInvItems (self, hero, ItMiSwordrawhot, 2);
B_GiveInvItems (self, hero, ItFo_Plants_Berrys_01, 10);
if (Zmienna == 4)
{
AI_Output (self, hero,"DIA_Mud_Dialog_02"); //CZTERY!
AI_Output (self, hero,"DIA_Mud_Dialog_03"); //Dawaj mi 10 jednostek Magicznej Rudy.
B_GiveInvItems (hero, self, ItMiNugget, 10);
};
};
};
else
{
AI_Output (self, hero,"DIA_Diego_LOS_15_01"); //Nie masz 5 Bryłek Rudy.
};
AI_StopProcessInfos (self);
};
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie w tym skrypcie jest błąd?
Może czegoś zapomniałem dopisać, w tym, albo innym pliku?