Mds'y 3326 7

O temacie

Autor Gruben

Zaczęty 31.08.2009 roku

Wyświetleń 3326

Odpowiedzi 7

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Mam nadzieje że temat jest w dobrym dziale. Jeśli nie to proszę o przeniesienie.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na jakiej podstawie działają MDS'y? Chodzi mi o zrobienie nowej animacji walki. Animacje umiem zrobić ale jestem zielony w MDS'ach.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Mam nadzieje że temat jest w dobrym dziale. Jeśli nie to proszę o przeniesienie.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na jakiej podstawie działają MDS#msgote author=Gruben link=topic=7122.msg63872#msg63872 date=1251753257]Mam nadzieje że temat jest w dobrym dziale. Jeśli nie to proszę o przeniesienie.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na jakiej podstawie działają MDSy? Chodzi mi o zrobienie nowej animacji walki. Animacje umiem zrobić ale jestem zielony w MDS#msgote author=Gruben link=topic=7122.msg63872#msg63872 date=1251753257]Mam nadzieje że temat jest w dobrym dziale. Jeśli nie to proszę o przeniesienie.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na jakiej podstawie działają MDSach.
Co do animacji walki-ktoś już napisał tutorial, który Ci w tym pomoże, chyba orc.
 

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Tak. Ale szczerze mówiąc nic z tego nie rozumiem. Nawet nie wiem czym edytować MDS'y.
 

MRGreg

MRGreg

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy

MRGreg

Mds'y
#3 2009-09-01, 00:12(Ostatnia zmiana: 2009-09-01, 00:12)
Mds-y otworzysz nawet w notatniku, ale polecam Notepad++
 

Gruben

Gruben

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Dziekówa :] . To teraz mi ktoś wytłumaczy co jest od czego? Bo słowo Sekwencja niewiele mi mówi, więc tutek orca moge sobie darowac.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob