Tekstura pentagramu 8553 35

O temacie

Autor Rudy

Zaczęty 22.08.2009 roku

Wyświetleń 8553

Odpowiedzi 35

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
W textures.vdf masz to w formacie tex ...
 

Rudy

Rudy

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Przykro mi, ale w textures.vdf jedyne co kryje się pod nazwą MODICARPET02.TEX to takie coś, nie przypominające w ogóle pentagramu, a MODICARPET01.TEX to skóra wilka. Ja już nie wiem. ^^
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
qrde, człowieku, to zostało tak nałożone, że tylko czerwoną część widać.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Tekstura pentagramu
#23 2009-08-22, 22:46(Ostatnia zmiana: 2009-08-22, 22:47)
Mimo że ten pentagram jest płaski, gra wyjątkowo traktuje go jako trójwymiarowy obiekt składający się z mesha ("kształtu") i tekstury (obrazka).
Jeśli chcesz zmienić sam kolor pentagramu, zedytuj plik MODICARPET02.TEX, kolor który sobie wybierzesz daj tam, gdzie wcześniej było czerwone, uwierz, zadziała choć może ci się wydawać to dość niewiarygodne.
Jeśli chcesz zmienić kształt figury geometrycznej na inną, niestety musisz edytować odpowiedni obiekt 3D (dt_2nd_floor_bannkreis.3DS) w programie 3D Studio Max lub podobnym, ale to już nieco trudniejsze.

Rudy

Rudy

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Dobra, edytowałem to, przemalowałem, zrobiłem wszystko tj. robiłem kiedyś z pancerzami. Pancerze działały, a pentagram ani trochę się nie zmienił. W czym problem?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Tekstura pentagramu
#25 2009-08-23, 12:34(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 12:35)
Przez chwilę mnie przekonałeś że jednak ci źle radzimy. Postanowiłem sam sprawdzić i zrobiłem wszystko dokładnie tak jak wszyscy tłumaczyli. Oto efekt:

Postępuj zgodnie ze wskazówkami, tam gdzie były czerwone fragmenty dywanu masz dać wybrany przez siebie kolor.

Rudy

Rudy

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Robię wszystko tak jak mówicie, dla pewności zamieszczę jeszcze teksturę, którą przemalowuję, gdybym jakimś cudem pomylił ją z inną:
Właśnie przemalowałem, czerwone miejsca na kolor zielony, zapisałem w gomanie, włączyłem Gothica a pentagram dalej taki jaki był.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Tekstura pentagramu
#27 2009-08-23, 14:04(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 14:05)
[attachment=278:MODICARPET02_C.tex.txt]
Tu masz w załączniku zmodyfikowaną i skonwertowaną przeze mnie teksturę której użyłem do zrobienia screena. Jeśli po wgraniu jej nadal się nic nie zmieni to będzie oznaczało że źle obsługujesz GoMana. Dla pewności zamalowałem ją na zielono całą.

PS
Nie wiecie po co te dziwne ograniczenia w typie plików do załącznika? Jak tylko próbują coś wysłać to pojawia się że nie mam uprawinień wysyłać takiego typu pliku więc muszę dodawać końcówkę .txt . Po co to skoro i tak każdy może obejść? No rozumiem, skrypty i pliki wykonywalne mogą być niebezpieczne, ale 3ds czy teX??

Rudy

Rudy

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
Jak ja mam tego użyć, skoro to jest w notatniku?  :|
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
zapisz na dysku i usuń rozszerzenie .txt
 

Rudy

Rudy

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy

Rudy

Tekstura pentagramu
#30 2009-08-23, 16:10(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 16:11)
Dobra, problem rozwiązany. Załatwiłem to na GG z Avallachem. Postaram się teraz wytłumaczyć o co chodziło, gdyby ktoś inny miał z tym problem. Zainstalowałem Freddy's TexturePatch i przez to zmieniła mi się tekstura pentagramu. Napiszę mały poradnik jak powrócić do pierwotnego wyglądu tej tekstury (oczywiście, nie ja na to wpadłem, tylko Avallach ^^ ).

1. Otwórz Goman'em plik Textures_Patch_Freddy.vdf znajdujący się w ...Gothic\Data.
2. Zmień nazwę tekstury MODICARPET02-C.TEX na jakąkolwiek inną, ale nie może ona być taka sama jak innych tekstur.
3. Możesz grać i cieszyć się normalną teksturą pentagramu, lub zmienić ją na inną, ale do tego są już tutoriale. :|
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,

Stary temat ale się podczepię bo mnie też intryguje ta tekstura oraz model.

 Dziwna sprawa bo model pentagramu w starym świecie faktycznie nazywa się "DT_2nd_Floor_Bannkreis" jest jeszcze "DT_2nd_Floor_Bannkreis_02", tekstura to
"MODICARPET02.TEX". Jednak jest to model tylko kaplicy magów na zamku GD.
Modele z wieży xardasa-nowej (i starej chyba też) mają inną nazwę i nie ma ich również w wykazie modeli. Interesował się ktoś tym bliżej?

Chyba nie ma możliwości również w spacerze zaznaczenia tego modelu jak i innych stałych elementów świata (np muru) żeby odczytać lokalizacje modelu. Czy tak?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Jak to nie możesz jej znaleźć? :D W textures.vdf jest MODICARPET02.TEX jak byk :)
Jeśli nadal masz problem ze znalezieniem to TUTAJ jest tekstura

EDIT: Sorry tutaj jest też druga strona, mój błąd :p
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No jest :) tylko to nie jest tekstura i ten model.

Pentagram z wieży xara używa jakiegoś innego modelu. Tak mi się przynajmniej wydaje bo zmiany tamtych nic nie wnoszą. Dziwna sprawa.

A da się w spacerze odczytać lokalizację modeli obiektów typu mur, wieża i ten pent?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Z tego co widzę to w wieży xardasa pentagramu się nie da ruszyć, pewnie nie jest vobem :P
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jest wbudowany w mesh świata, tak jak domy, budynki itd.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry