[3dsmax 5] - Kerrax ASC/3DS Imp/Exp - problem 3908 10

O temacie

Autor sopran

Zaczęty 14.08.2009 roku

Wyświetleń 3908

Odpowiedzi 10

sopran

sopran

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam! przysięgam że szukałem na forum takiego problemu ale nie znalazłem(jeżeli podobny temat istnieje to przepraszam), a więc mój problem jest następujący:

Gdy próbuję zaimportować plik asc. zbroi do 3dsmaxa 5 (File>Import>Kerrax ASC Import (*.ASC) wszystko wygląda pięknie



jednak gdy nacisnę przycisk OK pojawia się taki komunikat:



Kerrax raczej jest dobrze zainstalowany ponieważ bez problemu importuje i eksportuje pliki 3ds. Komunikat pojawia się tylko przy wszystkich plikach asc.  :P  

Trochę myślałem nad tym problemem zanim zwróciłem się z prośbą o pomoc, jednak dalej nie wiem w czym leży problem. Być może przez swoją głupotę mam coś źle ustawione po prostu?  :(  

Serdecznie dziękuje za pomoc i jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam   ;p
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Musisz najpierw importować HUM_BODY_NAKED0.ASC
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz najpierw importować HUM_BODY_NAKED0.ASC
Skoro już temat o animacji to mam pytanie jak potem zapisać swój efekt pracy
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
naciśnij na File, a potem nie na Save as tylko Export. Tutaj wybierz format .asc i po problemie.
 


sopran

sopran

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Musisz najpierw importować HUM_BODY_NAKED0.ASC

Niestety, zaimportowałem ten plik i to nie rozwiązało problemu ;/
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogrodnik ale mi chodzi jak przekonwertować animacje czyli czy z modelem ?Bo chyba powinno być żeby otworzyć mieć otwarty hum_body _naked_01 a tak to mi sie wczytujom 2 hum body naked jeden działa drugi nie i czy da sie zapisywać jakoś klatki animacji?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Szczerze mówiąc to Cię nie rozumiem, Gamer. Popraw składnię to może będę w stanie Ci pomóc.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi mi oto iż jak np. wyciąganie broni potrzeba hum_body_naked_0 ,a więc ja mam już animacje tylko że z hum body naked i nie wiem czy zapisać z tym Hum_body_naked_0 czy bez.I moje pytanie brzmi jak jak zrobić tak jak było w zwykłych gothicowych animacjach i sory że tu w grafice 3d.
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
No tak, zapisujesz razem z hum_body_naked0....
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry