Postulaty 1812757 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1812757

Odpowiedzi 5186

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dodam jeszcze, że według mrdragothica zapierdolenie z innego moda to zło, ale z gry można.
Zajebista logika  :pokerface:

Ciekawe czy chociaż kupił takiego wiedźmina, albo skyrima.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, miesiąc bana za to co dostałem. Później zobaczymy.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przypominam, że ten temat służy do postulatów, a nie do spamu, żali i czego tam chcecie. Tak trudno wam założyć odpowiedni temat?

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Proszę o zamknięcie tego tematu.
http://themodders.org/index.php?topic=23946.0
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta, proszę o zamknięcie/usunięcie: http://themodders.org/index.php?topic=24307.0

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Proszę o to samo odnośnie tego tematu:
http://themodders.org/index.php?topic=24188.0
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o skasowanie lub przeniesienie do archiwum działu Dzieło Księcia. Werewolf upiera się że to nie marne prowo, a materiały przedstawił już jakiś czas temu. Niech w takim razie założy temat jak w "Zapowiedziach modyfikacji". 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Postuluje o jakąś zrzute forumową na mózg dla Sawika.

Synek, tamci dostają pół roku na pokazanie materiałów, wiec sie nie sraj żarem. Powiedzialem, że pokaże - tak zrobie. I tak dużo pokazalem - ale to tylko mała cząstka. Wciąż czekam na efekty od animatora.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale, mam nadzieje, zostanie przeniesiony do normalnych po okazaniu wiekszej ilosci NORMALNYCH screenow/innych dowodów prac?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale, mam nadzieje, zostanie przeniesiony do normalnych po okazaniu wiekszej ilosci NORMALNYCH screenow/innych dowodów prac?
Jeśli nas przekonasz, to tak.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluje o jakąś zrzute forumową na mózg dla Sawika.
To ty tu nie zrozumiałeś...
1. Dzieło księcia nie zasługuje na dział.
2. Ale nie zasługuje na bycie w "Pseudo modyfikacjach", skoro to nie jest prowo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ale po kij on ma mieć dział?  Większość modderów pokazała znacznie więcej w zapowiedziach, a działu nie mają, natomiast on pokazał kilka teksturek i kilka vobków na krzyż i już dział?:pokerface:
Jeśli już będzie temat w zapowiedziach to niech będzie bez działu.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie lubię w ten sposób zaśmiecać takich tematów jak postulaty, ale kurwa, ile można?
Zapowiedź twojego moda pojawiła się w wyniku ostatniego masowego bólu dupy o Dzieje Khorinis, w wyniku następnego moda o tytanach i 911 gildiach powstał dział o pseudo zapowiedziach, ty stworzyłeś swoją o nieprzypadkowych inicjałach DK i wstawiając dosłownie screeny z paroma vobkami na krzyż i widać było, że to prowo, a teraz zaczynasz się zaklinać, że to jest na poważnie. No kurwa jak to wygląda? O chuj chodzi? Skoro ta zapowiedź jest prawdziwa, to po co dawałeś takie screeny, tak zaprezentowałeś ją i, co najważniejsze, dlaczego wstawiłeś ją do pseudo zapowiedzi? Nie rozumiem tego, co ty odwalasz z tym "modem".
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#3434 2015-04-26, 20:25(Ostatnia zmiana: 2015-04-26, 20:30)
Sawik, argumenty Werewolfa że to nie prowo nie są traktowane ani trochę na poważnie - tak więc nie ma powodu żeby rozważać usuwanie działu.

Werewolf, ty chyba zapominasz że to forum nie jest kierowane przez boty (Z.Y.S.K. i takie tam), tylko ludzi obdarzonych jakąśtam dawką wyczucia i rozsądku. I którzy, na dobre czy na złe, mają osteteczną decyzję co do tego jakie działy będą na forum.

Zucklov - on nie chciał tego w pseudozapowiedziach, po prostu tylko taką możliwość dostał.
To nie jest ważne że sam pokazał że to prowo. Gdyby tego nie zrobił, efekt byłby ten sam.
To która grupa dostanie subforum wynika z wielu czynników - chodzi nie tylko o ilość pokazanych materiałów, ale też postrzeganą przez nas jej rzetelność i zainteresowanie daną produkcją. Cokolwiek złego by nie mówić o SoulFire, we wszystkich tych kryteriach bije Werewolfa na głowę. Nawet to że od roku nic nie pokazuje JESZCZE nie przeważyło tego, że przez tyle lat efekty prac pokazywali - i to na bardzo wysokim poziomie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Wczoraj o 19:20Ale, mam nadzieje, zostanie przeniesiony do normalnych po okazaniu wiekszej ilosci NORMALNYCH screenow/innych dowodów prac?Jeśli nas przekonasz, to tak.

Trzymam za słowo, dajcie mi jeszcze troche czasu, aktualnie pracujemy nad nowymi animacjami bo to najprostsze do roboty.


CO do reszty - pokazuje to samo co wymienione mody - MODELE, TEKSTURY, KILKA VOBOW NA KRZYZ (chociaż ich jest troche wiecej, ale chuj, nie bede sie spieral) które W OGOLE NIE SĄ ROBIONE TYLKO POD SCREENY :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#3436 2015-04-27, 13:30(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 13:37)
Ok, ok, pokazuj. Pamiętaj tylko że warunek nie brzmi "kiedy pokażesz więcej", tylko "kiedy nas przekonasz". A jedno jest od drugiego bardzo daleko.

Tak nieoficjalnie po przyjacielsku mówiąc, to mamy głęboko w dupie to czy piszesz że robisz to na pokaz czy że nie. Nie ma co zużywać sobie klawiatury. Możesz spożytkować ten czas i energię przyjemniej - np waląc w worek (edit: albo naprawdę robiąc moda).

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
A jedno jest od drugiego bardzo daleko. 
Dam rade!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio



0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry