Dobre do moddowania są też gry paradoxu, seria europa universalis, hearts of iron czy inne, duże community się utworzyło wokól tego. Dlatego też nie rozumiem, dlaczego tutaj tak cicho, skoro potencjał większy a potrzebny skill to poziom mniej więcej gothica a może nawet mniejszy. Są oficjalne toole i dzesiątki oficjalnych jak i fanowskich filmików pokazujących co i jak.
Nawet nie trudno byłoby taką grę zrobić od podstaw, voronoi diagram, tesselacja, jakieś shadery i oskryptować to w unrealu.
Raczej w tym kierunku to teraz idzie, modding to nie tylko grafika. Jest unreal, który jest kombajnem, setki darmowych jak i płatnych (nawet pirackich) assetów, kompletnych systemów z których mozna złożyć kompletną grę.
Co do gothica to jedyne co się wydaje ciekawe do moddowania to silnik, choć to technologia mająca tyle lat co ja xd I nie wiem czy są otwarte źródła (jakby ktoś miał to prosiłbym, fajnie byłoby pogrzebać
)