Postulaty 1803541 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1803541

Odpowiedzi 5186

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
@Wowoz
Troluję tylko obu
(Brat Xardasa to stary nick głowy jednej z dwóch dużych grup w których czasem działam)
Sentarion :D
no shit?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
no shit
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Postuluję o zrobienie czegoś z użytkownikiem Kaco99. Nie widać u niego jakichkolwiek oznak myślenia. Jego tematy mają co najmniej 3 strony, na których dyskusje tyczą się jednego problemu. Następny problem zajmuje kolejne 3 strony. Temat dotyczący tego samego problemu założony przez osobę myślącą zająłby góra jedną stronę. Czy potrzeba nam takich użytkowników?

Szkielet czyli szablon skryptu. Nie tworzysz nowego tylko robisz własny zmieniając w starym wartości. Czego dokładnie nie rozumiesz w skrypcie?
Kurwa ale ja wiem co to jest szkielet to jak jest zbroja i szkielet jest w niej odpowiedzialny za to by się ruszała jak postać się rusza.

Niech się chłopak wyciszy na jakiś czas i poczyta sobie tematy by spróbował zacząć cokolwiek rozumieć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
W Dniu Screena wszystkie projekty poza Catch a Box, Angels Downfall oraz Reloaded Mod mają wystawione po dwie jedynki, do których nikt sie nie przyznaje. Wyjatkiem jest Zapomniana Krucjata ktora ma 5 jedynek, ale to nic dziwnego. Moze ktos cos sprawdzic, czy to nie znów jakiś Orc? :F
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Postuluje o stworzenie na górze strony głównej(pod menu) linku do działu Dnia Screena. Niech będzie widoczne, że cokolwiek się dzieje. Nawet na fanpage'u theModders nie ma info.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Najprościej?
http://themodders.org/index.php?action=admin;area=manageboards;sa=newboard;cat=13
Wybierasz "Przekieruj na adres w sieci:" i podajesz link do http://themodders.org/index.php?board=522.0\

Możesz też włączyć w ustawieniach stylu wyświetlanie wiadomości: http://themodders.org/index.php?action=admin;area=theme;sa=settings;th=6
A potem napisać info o Dniu Screena tutaj(ogarnia BBC): http://themodders.org/index.php?action=admin;area=news;sa=editnews
Przy drugiej opcji(IMO lepszej) dodałbym do CSSa  #newsfader {background-color: #141414;}
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pierwszy sposób nie robi tego o co prosiłeś ("stworzenie na górze strony głównej(pod menu) linku do działu Dnia Screena"). 
Zrobiłem to drugie, ale bez graficznego bannera będzie to wyglądało mega biednie i żaden css tego nie zmieni. Poprzednie DSy miały swoje logo / banner / plakat. Tutaj trochę organizatorzy się nie popisali.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Męczyłem kaczkę już jakiś czas, żeby je zrobił :v
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Męczyłem kaczkę już jakiś czas, żeby je zrobił :v
A ja ci powiedziałem do kogo się zgłosić, bo sam potrafię tyle co nic.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Męczyłem kaczkę już jakiś czas, żeby je zrobił :v
A ja ci powiedziałem do kogo się zgłosić, bo sam potrafię tyle co nic.
Czemu inni mają latać i załatwiać coś związanego z wydarzeniem przez Ciebie organizowanym?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wydaje mi się, że tylko Outlander naprawdę zajął się organizacją, a Kaczka jest tak tylko, by się dopisać :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Chciałbym wam przypomnieć, że to wy daliście dupy z organizacją DS mając na to notabene więcej czasu. Simen pierdolił o tryliardach projektów, które na benk będą brać udział, gdzie na końcu wyszło chyba, że są 4 ekipy XD
Wydaje mi się, że tylko Outlander naprawdę zajął się organizacją, a Kaczka jest tak tylko, by się dopisać :D
Źle ci się wydaje. Marny troll.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
ds się odbył, były błędy, ale ogólnie jest sukces, nie młotkujcie organizatorów 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Są błędy i należy o nich mówić, ale nie w celu napierdalania na organizatorów, ale żeby tego następnym razem uniknąć. Propsy za fakt, że wskrzesili ideę po dwóch latach nieobecności. IMO jednak promocja leżała, nawet logo sensownego nie znalazłem nigdzie, tylko jakieś naprawdę tragiczne przy regulaminie DSa.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zauważcie tylko jeden fakt. Mieliśmy na to defakto chyba dwa ok 3 tygodni, przy czym ja w tygodniu cały czas pracuje, Outlander uczy się do prawie wieczora, więc dośc ciężko było nam zrobić cokolwiek.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?board=450.0

czy można wyciągnąć subforum 'Dzien screena 2015'  na strone główną? najlepiej nad problematyką
każdy wtedy zobaczy!
oczywiście na czas konkursu, bo teraz jest to tak schowane że w życiu bym nie znalazł.
Napis na stronie głównej jest zdecydowanie zbyt mało widoczny, nawet go nie zauważyłem

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Są błędy i należy o nich mówić
Skoro tak uważasz...
Zauważcie tylko jeden fakt. Mieliśmy na to defakto chyba dwa ok 3 tygodni, przy czym ja w tygodniu cały czas pracuje, Outlander uczy się do prawie wieczora, więc dośc ciężko było nam zrobić cokolwiek.
Mimo wszystko to Wasza wina. Wy ustaliliście termin, nie było konsultacji z grupami, po prostu narzuciliście termin, który jak można by pomyśleć, Wam odpowiadał.
My z Simenem z kolei zrobiliśmy w drugą stronę - daliśmy sobie tego czasu zbyt dużo. Świeżo po naszej nieudanej próbie napisałem że przedkładam zarobek nad organizowanie Dnia Screena, jednak jakby nie było nawał pracy miałem w ostatnich tygodniach przed planowanym wydarzeniem - gdybym materiały przygotował już wcześniej, czytaj od razu po ogłoszeniu - wyglądałoby to całkiem inaczej.

Dodatkowym problemem jest to że z powodu nieobecności jednego z organizatorów (Kaczki) część projektów została przedstawiona później, a głosowanie odbywa się inaczej niż zapowiedziano. Funfact - istnieje tajny dział "Dzień Screena 2015" do którego żaden z organizatorów nie ma dostępu, gdyby screeny i informacje były tam przygotowane można by tego uniknąć.

Mamy też osobę która w miarę chętnie bawi się w skryptach forum, pozdro Rybek, można się zastanowić jak w miarę subtelny jednak nadal zwracający uwagę sposób promować wydarzenie w przyszłości. Teraz jest to zrobione prowizorycznie na zasadzie "przydałoby się coś takiego, zróbmy tak na ile czas pozwala". Temu też można było zaradzić po prostu myśląc o tym wcześniej, nie jestem pewien czy było to na ipb, a jeśli nawet to była potem zmiana skryptu - sama idea promocji tego na głównej jest na propsie :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Są błędy i należy o nich mówić
Skoro tak uważasz...
Zauważcie tylko jeden fakt. Mieliśmy na to defakto chyba dwa ok 3 tygodni, przy czym ja w tygodniu cały czas pracuje, Outlander uczy się do prawie wieczora, więc dośc ciężko było nam zrobić cokolwiek.
Mimo wszystko to Wasza wina. Wy ustaliliście termin, nie było konsultacji z grupami, po prostu narzuciliście termin, który jak można by pomyśleć, Wam odpowiadał.
Jesteś pewny tego co mówisz, czy to znowu mądrości Simena, który wie wszystko, albo coś tobie się w głowie uroiło :F
Z tego co wiem to żadna z grup nie miała nic przeciwko dacie a i odpowiednią ilość czasu na wszystko dostali. Amen. Nie mam sobie nic do zarzucenia
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Nie mam sobie nic do zarzucenia
A to, że część projektów przedstawiono później to nie jest Twoja wina? Chyba jednak możesz coś śmiało sobie zarzucić :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry