Postulaty 1803585 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1803585

Odpowiedzi 5186

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kaczka, bronienie się że mieliście mało czasu, podczas gdy wy ustalaliście termin, jest po prostu słabe. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Simen i jego myślenie xD

Post połączony: 2015-12-13, 18:41
Cytuj
Nie mam sobie nic do zarzucenia
A to, że część projektów przedstawiono później to nie jest Twoja wina? Chyba jednak możesz coś śmiało sobie zarzucić :)
Btw jesteś jak Tusk. Obiecujesz złote góry, miliardy fajnychwchujrzeczyiekip (DS15) a potem zmieniasz zdanie i rezygnujesz XD
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Sorry, ale podobnie jak Tusk (chyba dobrze zresztą), nie kontroluję ludzi. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
za karę proponuje kaczke zjeść a outlandera wysłać za granicę xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
outlandera wysłać za granicę xD
No, w sumie on się starał, pisał do mnie czy mam kontakt z kaczką na parę godzin przed północą bo chciał go złapać i wrzucić od razu wszystkie projekty. Nagroda mu się należy :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No do niego zastrzeżeń też nie mam, bo on faktycznie umieścił projekty, które miał :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Znaczy, nie odbierzcie tego źle - nie obwiniam ani kaczki, ani outlandera za cokolwiek. Tak samo jak ja z Simenem, tak i oni nie mieli w tej kwestii doświadczenia, spoko. Jedynie czepiam się "nie mogę sobie nic zarzucić". 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?board=450.0

czy można wyciągnąć subforum 'Dzien screena 2015'  na strone główną? najlepiej nad problematyką
każdy wtedy zobaczy!
oczywiście na czas konkursu, bo teraz jest to tak schowane że w życiu bym nie znalazł.
Napis na stronie głównej jest zdecydowanie zbyt mało widoczny, nawet go nie zauważyłem

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
no wyciągnijcie to ktoś. odszukiwanie ds'a jest trudne
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak biadoliliście mi, że w końcu wam wyciągnąłem. :D

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Super,
strefa rpg, tawerna rpg, gameexe, insimilion, gamezilla - musimy tu wszędzie zdobyć teraz newsy. Na razie napisałem do Orisha (insimilion) i Medivha (gameexe)

Czy jakiś grafik przerobiłby to logo, ale z 2010 na 2015?

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Podbijam, od razu też zrobić ikonkę DSa w stylu pozostałych i ustawić dla działu, coś na wzór:

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
generalnie proponowałbym zrobić na to wydarzenie konkretne terminy/ regulaminy/ chujemuje, żeby potem nikt nie dopierdalał się do tego. Później co roku po prostu przejmować się tym, kto będzie startował lel.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Czy w związku z przedłużeniem trwania Dnia Screena tematy nie powinny być otwarte?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Logicznym wydawało mi się je otworzyć, ale jeśli zrobiłem źle to możecie zamknąć jeszcze raz - dla sportu i zdrowia :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
W ogóle dobrze wiedzieć o tajnym DS. :ayfkm:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W ogóle dobrze wiedzieć o tajnym DS. :ayfkm:
Najwyraźniej nie był wam potrzebny, skoro nie macie do niego dostępu.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Postulaty
#3837 2015-12-15, 13:13(Ostatnia zmiana: 2015-12-15, 13:59)
Właśnie widać.
https://www.youtube.com/watch?v=hB_AP_azrxw
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
plebsu na imprezy nie zapraszają, adanos jest chyba prawnikiem z wykształcenia bo kuwa co chwila to interpretacja xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Po prostu wkurza mnie takie podejście kaczki "nie wiedziałem". Jest już kilka lat na tym forum. Jak komuś jest potrzebny dział, to trzeba napisać w tym temacie o tym. Wyszedłem z przekonania, że skoro nie postulowaliście o dział, to nie jest wam potrzebny, bo się w inny sposób zorganizowaliście.


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry