Postulaty 1403192 5182

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1403192

Odpowiedzi 5182


Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Cytuj
. Jak nie będziecie odpierdalać, bana nie dostaniecie niezależnie od procentów, a jak będziecie odpierdalać to bana dostaniecie choćbyście wskaźnik na minusie mieli.
Podbijam.

Postuluje o nie cofanie ostrzeżeń. W mniejszych ilościach (procentach) nie powodują jakichś sankcji wobec użytkownika, a ci którzy osiągną krytyczną ilość muszą być kompletnymi bezmózgami i w pełni zasługują na bana.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Albo faktycznie ustawić na automatyczne usuwanie pewnego procenta ostrzeżeń po kilku miechach. Na smf chyba można, co?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
@Aszronto
No w sumie xD
Komu się podoba niech go spropsuje, jak będzie tego dużo to możemy przyjąć takie założenie.
Obawiam się że tu jednak i tak każda ogarnięta osoba ma immunitet na bany. Banujemy tylko tak jak napisałeś - kompletnych bezmózgów.

@Kaczka
Nie widziałem nigdzie takiej funkcji. Trzeba by napisać samemu albo znaleźć w repozytorium modów do smf.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Postulaty
#2844 2014-07-27, 17:37(Ostatnia zmiana: 2014-09-28, 14:05)
xxx
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Każdemu należy się druga szansa  :ok:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ogrodnikowi.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@Aszronto
No w sumie xD
Komu się podoba niech go spropsuje, jak będzie tego dużo to możemy przyjąć takie założenie.
Obawiam się że tu jednak i tak każda ogarnięta osoba ma immunitet na bany. Banujemy tylko tak jak napisałeś - kompletnych bezmózgów.

@Kaczka
Nie widziałem nigdzie takiej funkcji. Trzeba by napisać samemu albo znaleźć w repozytorium modów do smf.


Póki co, zero propsow. Wcale sie nie dziwie, pomysl poroniony.

Za to pomysł kaczora bardzo dobry i chyba lepiej dla kazdego byloby się w tę strone uchylić.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam dwa postulaty, jeden, dodajcie z powrotem mellow'a, wiem że ikonka jest, ale teraz jest to : |, zamiast jak było ":mellow:" w wielu tematach gdzie była użyta stara wersja źle to wygląda, a no i kwestia przyzwyczajenia. Drugi postulat: dział o modyfikacjach chyba potrzebuje podkategorii "Modyfikacje zagraniczne", ostatnio szumnie się zrobiło, głównie o tych rosyjskich, a warto by oddzielić te spolszczone od tych w oryginalnym języku. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ikonka przywrócona :/
:/
Co do działu to nie wiem.

Fabiosek, jeszcze kilka godzin :P

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Postuluję o zdjęcie moich skromnych 10%,  dziś termin miesiąca mija :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Postulaty
#2851 2014-07-28, 14:47(Ostatnia zmiana: 2014-07-28, 16:37)
@Kaczka
Nie widziałem nigdzie takiej funkcji. Trzeba by napisać samemu albo znaleźć w repozytorium modów do smf.
Popieprzyło mi się z MyBB. Ale poszukać można.

EDIT:
W SMF jest opcja automatycznego usuwania co 24 godziny, więc zapewne da radę przerobić to na większy okres czasu. Pogrzebię w pliczkach i w razie czego udostępnie.

EDIT2:
Chyba znalazłem odpowiedni plik.

forum/Sources/ManageStettings.php i przed połową zawartości pliku jest linia
$_POST['warning_settings'] = '1,' . min(100, (int) $_POST['user_limit']) . ',' . min(100, (int) $_POST['warning_decrement']);Od tego miejsca zacząć :D
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ludzie po miesiącu płaczą o zdjęcie 10% zasłużonego warna. Ja przez rok-dwa miałem 50% warnów wbitych przez Darka dla beki :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dark to wariat xD
Allah, u siebie na smf 2.0.8 sprawdzę te warny
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zdecydowanie nie widzę powodu do dzielenia modyfikacji dopóki wszystkie są po polsku. Autorzy nie mają znaczenia. Przy tych które nie są po polsku, wypada po prostu dodać o tym tag na początku tematu (np "[EN]").

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ikonka przywrócona :/
:/
Co do działu to nie wiem.
Mówiłem o :| czyli melow :D


Avallach, ale ja mówię o modyfikacjach niespolszczonych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Postuluję zakaz wrzucania obrazków na imageshack, ponieważ ten hosting jest spierdolony i gorszego nie ma. Obrazki usuwają/gasną po 24h -.-

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Znów przy:

http:/
Tworzy sie ta zjebana emotka :/

Postulowalem o to, Avallach zmienil ten szajs. Czemu znów jest tak samo?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio



0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry