przebudzenie do g1 18913 42

O temacie

Autor

Zaczęty 24.09.2008 roku

Wyświetleń 18913

Odpowiedzi 42

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

przebudzenie do g1
#20 2008-09-27, 13:01(Ostatnia zmiana: 2008-09-27, 13:23)
Cytuj
w tym oryginalny głos Bezimiennego zaczerpnięty z Gothic 3 i Gothic 2 NK;

Nie do końca rozumiem....

Dexter ty tego nie rozumiesz? dziwne każdy inny by mógł nie zrozumieć ale przecież nie taka osobowość jak ty.

Chodzi mi tu o dubbing oryginalny potocznie głos.
 

Addonald
  • Gość
Spoko ale gdy chce oddac zbroje krolewskim straznikom to mnie wywala z gry.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ciekawe czemu mi sie wylacza gdy dochodze do mostu z zolnierzami.Ma ktos na to sposob?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

archanixex

archanixex

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
nie jest źle ale ten mod to tylko parę szczegółów na cały G1 gdyby takie opcje pojawiły się w jakimś większym modzie byłbym pod wrażeniem. Ogólnie rzecz biorąc żeby naprawdę przykuć gracza do fotela przydałoby się 9 nowych Questów po 3 dla każdego obozu albo parę nowych ważnych Npc .
 

DarkHunterPL

DarkHunterPL

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Mi nie dziala zawsze jak daje im zbroje straznikow krolewskich to mi sie wylacza nie wiem czemu :lol2:  (HELP!)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie do g1
#25 2009-08-08, 14:17(Ostatnia zmiana: 2009-08-08, 14:18)
Mi nie dziala zawsze jak daje im zbroje straznikow krolewskich to mi sie wylacza nie wiem czemu ;)  (HELP!)
zainstalować gmdk, ewentualnie rozpakować moda i wkleić skrypty moda w miejsce instalowanych skryptów gmdk. działa na 100%.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
niedługo pojawi się nowa wersja przebudzenia z tego rokujest troche zmian, a dokładnie wstawiłem je w tagach:POLECAM PRZECZYTAĆ[codebox]
Mod Przebudzenie               


Dostępne questy:


„Szansa na wolność”
Grupa żołnierzy Króla pod dowództwem jednego z zaufanych rycerzy (byłego Krzyżowca) przybywa do Górniczej Doliny. Zostają zrzuceni jak zwykli skazańcy, nie mają zbroi. Za to mają cel: odbić szybko Stary Obóz z rąk Gomeza. Nasz bohater może ich spotkać na wyżynie niedaleko mostu gdzie stoi 2 strażników Gomeza.
Aby „skazańcy” zaatakowali Stary Obóz bezimienny musi:
- przyrzec wierność Królowi’
- odnaleźć i przynieść pięć zbroi Straży Królewskiej ukrytej pod wodospadem niedaleko Kopalni rudy należącej do Gomeza;
- pomóc jednemu ze skazańców zabić strażników mostu;

dodatkowo może pomóc:
- rozmowa z Grimem jako przedstawicielem kopaczy w Starym Obozie i zabicie Thorusa po niej (kopacze na widok śmierci Thorusa zwiększą morale i zaatakują resztę obozu);
- zabicie strażnika zamykającego główną bramę w SO;
- zostanie mistrzem areny w SO (Kirgo, Kharim, GorHanis poprą rebelię i będą zabijać ludzi Gomeza);

Zabicie Gomeza podczas rebelii jest pomyślnym zakończeniem misji.

Uzbrojeni skazańcy
Po zostaniu cieniem, Kruk posyła po Guy’a, aby ten zaprowadził nas do kryjówki skazańców. Musimy ich zabić i poinformować Kruka o zlikwidowaniu niebezpieczeństwa.

Reputacja w Starym Obozie:
(przyjęcie do SO od 22 punktów reputacji

Walki na arenie (zleceniodawca Scatty):
- wygrana z Kingo +4
- porażka z Kingo  -2 ( wtym 25% szansy na dobicie)
- wygrana z Kharimem +7
- porażka z Kharimem +2 (szansa na dobicie nas 40%)
- wygrana z Gorhanisem +15 (tytuł mistrza areny, siła +5, GorHanis może być naszym przyjacielem)
- porażka z GorHanisem ?

Miecz Świstaka (zleceniodawca Świstak)

- porażka przy zakupie miecza Świstaka -2;
- ucieczka z rudą Świstaka -3;
- wykonanie zakupu miecza dla Świstaka +3;

- likwidacja uzbrojonych skazańców +16 (zleceniodawca Kruk wymagania: przynależność do SO i p.r.>30);
 
- nauka u Rączki +2 (zleceniodawca Diego);

Likwidacja Mordraga (zleceniodawca Thorus);
- zabicie Mordraga +7;
- Mordrag wynosi się do NC +2;
- porazka -8;

Zaginiony strażnik (zleca Zły);
- oddanie amuletu Necka +4;

Nowy handlarz dla Fiska
- wypędzenie Mordraga -3;
- zastraszeni Fiska -1;
- wulgarna odpowiedź do Fiska -1;
- znalezienie zastępcy za Mordraga +4;

Wejście do zamku
- za 1000 bryłek wpuszcza Thorus +6;
- jeżeli nie mamy tej sumy, a zaproponowaliśmy już kwotę to -2;

Lista dla Iana (+8), za oddanie dla Lasera -20

Poboczne:
- przepis Snafa +1;

Dodatkowe informacje i bonusy:

- przy założeniu zbroi wyświetla nam się poziom reputacji dla danego obozu;
- w każdego rodzaju zbroi rośnie nam poziom reputacji w obozie i tak:
spodnie kopacza +1; strój cienia +2; zbroja cienia +3;
- przy wejściu do SO, możemy zakończyć grę za pyskówki do strażnika bramy SO lub najgorzej dostać  -3.
- niedaleko mostu w podziemnej jaskini jest pierścień regeneracji (dodaje 1 punkt HP/sec.)
- bramy w SO zamykane na noc, otwierane na dzień.
- ulepszona zbroja Straży Królewskiej powodująca, że żołnierze ze SO atakują nas, gdy nas w niej zobaczą;
- aktywowana brama w miejscu, gdzie stoi Thorus (patrz pkt 1)
- dubbing polski dla każdego nowego NPC, w tym oryginalny głos Bezimiennego zaczerpnięty z Gothic 3 i Gothic 2 NK;
- dodanie nowych obiektów tj. strażnica z południowej bramy SO oraz                                                                                               pochodnie przy wejściach do obozu
- trening u Scattego (nowy design treningu z kamerką )
[/codebox]
 

Fiolek

Fiolek

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

Fiolek

przebudzenie do g1
#27 2009-10-07, 15:46(Ostatnia zmiana: 2009-10-07, 16:31)
A mi mod nie działa, włączam go w playerkicie i zamiast moda włącza mi sie normalny Gothic, a dodam, że wszystko dobrze wkleiłem, chodz mi oczywiście o nową wersje, bo stara mi normalnie działa.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zrób tak, uruchom go przez gothic startera z reparse scripts i vdf psychical first. w ostateczności otwórz go i foldery scripts i worlds przenieś do folderu , gdzie są skrypty gmdk - musi działać.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
te błedy zostały poprawione w nowszej wersji moda v2.1:

http://www.sendspace.pl/file/fbf39b8fbeec4e09f1cbf64

błędy, z którymi borykaliście się wcześniej, w tej wersji ich ni będzie.

w wolnym czasie pracuję nad dalszym rozwojem moda
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

przebudzenie do g1
#30 2009-12-24, 11:58(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 11:58)
Cytat: pawbuj link=topic=3852.msg74937#msg74937 date=Dec 24 2009, 10:03 AM\'
te błedy zostały poprawione w nowszej wersji moda v2.1:

http://www.sendspace.pl/file/fbf39b8fbeec4e09f1cbf64

błędy, z którymi borykaliście się wcześniej, w tej wersji ich ni będzie.

w wolnym czasie pracuję nad dalszym rozwojem moda
Wrzuc na inny serv bo na tym strasznie muli mam tylko 32 kb/s a normalnie 200 kb/s jest ;[
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
sendspace na razie zostaje. 30 kb/s przy tej wadze to nie jest tak strasznie duzo. mozna zasysać ze  sendspace i w międzyczasie obejrzeć.... "Modę na sukces". ;p  

obiecuje poprawić to w kolejnym wydaniu do moda.

pozdrawiam
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

przebudzenie do g1
#32 2009-12-25, 16:16(Ostatnia zmiana: 2009-12-25, 18:30)
sendspace na razie zostaje. 30 kb/s przy tej wadze to nie jest tak strasznie duzo. mozna zasysać ze  sendspace i w międzyczasie obejrzeć.... "Modę na sukces". :D  

obiecuje poprawić to w kolejnym wydaniu do moda.

pozdrawiam

Dobra już pobrałem :D  Nawet mi się ten modzik podoba    :D
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
w kolejnej części zaproponuję:

- rozbudowane kowalstwo, (być może powiązane z górnictwem);

- reputacja determinująca dodatkowe bonusy bądż kary;

- możliwość budowy własnego obozu, zatrudnianie alchemików , kowali etc.

Aha, przy okazji chcę podziękować Avallachowi - za obecność na forum i za to , że przyczynił się w jakimś stopniu  do powstania wersji v2.1 o_o
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
- rozbudowane kowalstwo, (być może powiązane z górnictwem);
Chyba trudno nie powiązać kowalstwa z górnictwem (żelazo, ruda...).
 
Spoiler

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
kowalstwo szeroko rozumiane, tj.

ostrzenie mieczy jednoręcznych   
ostrzenie mieczy 2-ręcznych   
przetapanie mieczy (z 1h na 2h lub na odwrót)   
ostrzenie bełtów   
ostrzenie strzał   
zatruwanie mieczy i strzał ew. bełtów   
skuwanie krzyształów w broń   
tworzenie wybuchowych strzał ew. bełtów   
wyważanie mieczy   
poświęcanie mieczy
 

Hodir

Hodir

Użytkownicy
posty59
Propsy3
  • Użytkownicy
wyważanie mieczy   
poświęcanie mieczy

bardziej by pasowało zaklęcie ostrza miecza magią, poświęcenie kojarzy się z paladynami z g2 tam chyba można było "poświęcić" swój miecz i dawało mu tam staty. Wyważanie hmm... bardziej pasowało by oliwienie klingi ale wyważanie też może być.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
przetapanie mieczy (z 1h na 2h lub na odwrót)
Czy ty wiesz co w ogóle znaczy "przetapianie"? Przecież to równoznaczne z przerobieniem tego miecza na stalowy pręt a potem wykucie z niego od podstaw innego miecza :lol2:  Nie oszczędniej było by już wziąć wolny pręt a stary miecz sprzedać?
Ewentualnie proces ten można by nazwać przekuciem, to zmienia postać rzeczy :huh:

ostrzenie bełtów   
ostrzenie strzał
O ile nie planujecie pocisków wielokrotnego użytku, to przecież nie będą miały w ogóle okazji żeby się stępić, powinny być od początku "fabrycznie" ostre.

tworzenie wybuchowych strzał ew. bełtów
Zastanawialiście się jak miałby działać mechanizm zapalający? Wyobrażacie to sobie jako strzałę z przyczepionym pojemnikiem z prochem a do tego lont (i to taki który nie zgaśnie w trakcie lotu, na dodatek będzie tak wymierzony żeby się spalił akurat od wystrzelenia do trafienia w cel?

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

przebudzenie do g1
#38 2009-12-27, 20:21(Ostatnia zmiana: 2009-12-27, 20:23)
Mi się poświęcenie kojarzy z wepchnięciem miecza w zęby trola - miecz poświęca się za nas.
A te wszystkie ostrzenia robią sztuczny tłok.
Co do ostrzenia bełtów i wybuchowych strzał: Za dużo G3.
 
Spoiler

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

przebudzenie do g1
#39 2009-12-27, 20:28(Ostatnia zmiana: 2009-12-27, 20:40)
Szkoda że nie napisał że bendą duale i tarcze albo totalna konwersja na Gothic 3 to bym się nie zdziwił.
@Lepiej zrób normalne kowalstwo (wykuwanie mieczy) bo wypisujesz rzeczy których nie umiałbyś stworzyc.
Błąd w składni xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry