G2 Przyspieszenie upływającego czasu 5394 3

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 10.12.2017 roku

Wyświetleń 5394

Odpowiedzi 3

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Yo
Da się to zrobić bez ikarusa i bez Lego ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dałoby się to zrobić sprawdzając czas funkcją Wld_IsTime i zmieniając go co chwilę funkcją Wld_SetTime.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
@Splash to by sprawiło resetowanie rutyn npc.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
https://themodders.org/index.php?topic=17406
Zdefiniuj i aktywuj nowy obiekt CFx_Base (w silniku: oCVisualFX) ustawiając visName_S na "avallach.slw" ;)
Pola userString[0] i userString[1] zdefiniuj jako liczbę oznaczającą współczynnik szybkości upływu czasu - na przykład "2.0" oznacza dwukrotne przyspieszenie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry