Certyfikacja dla programisty C/C++ Python 220 16

O temacie

Autor Sztywny

Zaczęty 11.09.2017 roku

Wyświetleń 220

Odpowiedzi 16

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev

Sztywny
Gry (themodders@telegram)

Certyfikacja dla programisty C/C++ Python
2017-09-11, 21:59(Ostatnia zmiana: 2017-09-11, 22:05)
Cześć,
Mam pytanie odnośnie certyfikacji dla programistów znających języki wymienione w tytule posta.
Jakieś opinie czy to wgl jest potrzebne, czy samo to , że mam doświadczenie zawodowe w pełni powinno zadowolić potencjalnego pracodawcę?
Ogólnie rady na to jak podnieść swoją wartość na rynku pracy i czy certyfikacja jak np.:
https://cppinstitute.org/
jest warta pieniędzy?

Chciałem bardziej sformalizować swoją wiedzę. Mam pracę w zawodzie, idę na studia (zaoczne), ale czuję, że to za mało.

Mam pytanie też do bardziej zaawansowanych (@Adanos, avallach), na ile mogę liczyć za dwa lata pracy w Nokii? Tzn teraz mam 19 lat, przypuśćmy, że za dwa lata ciężkiej pracy i nauki, będę chciał iść gdzieś dalej, ale nie mając jeszcze ukończonych studiów. Ile mogę wołać?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7389
Propsy4733
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?
Niepotrzebne, nie warte pieniędzy, dużo więcej warte są lata doświadczenia w CV w rozpoznawalnej firmie pracującej w danej technologii. Powinno to w pełni zadowolić potencjalnego pracodawcę.

To ile możesz wołać zależy od miasta. We Wrocławiu, będąc 21 letnim studentem z doświadczeniem zawodowym w C++ powiedziałbym że 5k brutto, ale jak lubisz ryzyko i czujesz się naprawdę zajebisty to możesz i 8.

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
5k brutto po dwóch latach doświadczenia?
Nawet teraz mam więcej.
No chyba, że miałeś na myśli netto :D
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty578
Propsy469
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
5k brutto po dwóch latach doświadczenia?
Nawet teraz mam więcej.
No chyba, że miałeś na myśli netto :D
Lord Kruszwil ? To ty ?
Mówiąc serio, wielki szacun ,że w tym wieku tyle osiągnąłeś, mógłbyś napisać co w tej Noki robisz? (mniej więcej zakres czynności).
 

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
Mniej więcej to taski związane z siecią 5G. Dalej, wolę nie mówić/nie wiem czy mogę mówić.
Na początek dostałem taska z pythonem, któy był dla mnie czarną magią i zupełnie nowym światem jeśli idzie o programowanie. Teraz, po miesiącu nauki tego języka to moja prawie ulubiona technologia (ale i tak forever c++ <3)
Ogólnie nie jestem working student czy stażysta. Normalny programista, inżynier bez inżyniera na umowie o pracę :D

Lord Kruszwil? Powienien chociaż kojarzyć? :D
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4713
Propsy3074
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
5k brutto po dwóch latach doświadczenia?
Nawet teraz mam więcej.
No chyba, że miałeś na myśli netto :D
Pomijajac mozliwosc umowy tymczasowej, nie wiem dlaczego w ogole w takim wypadku rozwazasz zmiane pracy. Osobiscie gdyby mi tyle zaoferowano wrocilbym do kraju bez zawachania.
A pytanie czysto teroetyczne jest bezsensu biorac pod uwage to ze za dwa lata bedziesz mial inne doswiadczenia i umiejetnosci nabyte z pracy i studiow, co jest podstawa w negocjowaniu wyplaty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
Planuję długofalowo, gdzie na plan długofalowy składa się seria planów krótkofalowych.
Przecież nie będę siedział we Wrocku całe życie.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3568
Propsy4505
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
5k brutto po dwóch latach doświadczenia?
Nawet teraz mam więcej.
No chyba, że miałeś na myśli netto :D
Pomijajac mozliwosc umowy tymczasowej, nie wiem dlaczego w ogole w takim wypadku rozwazasz zmiane pracy. Osobiscie gdyby mi tyle zaoferowano wrocilbym do kraju bez zawachania.
Zostan ze mno Ukasz
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty578
Propsy469
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Mniej więcej to taski związane z siecią 5G.
Lord Kruszwil? Powienien chociaż kojarzyć? :D
To coś z modelami OSI , TCP/IP związane (warstwę aplikacji projektujesz ?).
Co do Kruszwila to taka nowa wersja Testovirona i w sumie dobrze ,że nie kojarzysz.
 

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
Absolutnie nic nie projektuję
od tego są goście z w chuj większym doświadczeniem
Na meetingu rozdają taski, potem spotkania w zespołach i tak to sie toczy. To są tzw sprinty scrumowe
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7389
Propsy4733
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?
5k brutto po dwóch latach doświadczenia?
Nawet teraz mam więcej.
No chyba, że miałeś na myśli netto :D
No to zgaduję że albo jesteś na umowie-zleceniu, albo w 5G płacą studentom dużo lepiej niż płacili w LTE. Oczywiście w ramach zdobywania kolejnych lat doświadczenia to idzie kolejne tysiące w górę, ale w moim odczuciu Nokia była jednak znacząco (30-50%) w tyle za tym co oferowały mi inne firmy w mieście. Gdyby nie to, bardzo chętnie bym został. Swoją drogą, pracujesz pewnie w West Gate?

Ekstrapolując kolejne lata do przodu, chyba mogę napisać że po studiach jak jesteś naprawdę bardzo ogarnięty możesz liczyć na 5 cyfrowe kwoty.

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
GTA
tylko, że zanim podpisałem umowę to nie przedstawałem żadnych kwitków, że studiuję czy wgl chodzę do szkoły.
Pisałem, że umowa o pracę
 


Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
jutro o 18 w klubie Proza jest jakiś kurwa meeting o cpp.
https://www.meetup.com/pl-PL/Wro-cpp/events/242642347/
Ja będę na 100%
 


Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4713
Propsy3074
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
5k brutto po dwóch latach doświadczenia?
Nawet teraz mam więcej.
No chyba, że miałeś na myśli netto :D
Pomijajac mozliwosc umowy tymczasowej, nie wiem dlaczego w ogole w takim wypadku rozwazasz zmiane pracy. Osobiscie gdyby mi tyle zaoferowano wrocilbym do kraju bez zawachania.
Zostan ze mno Ukasz
Troche spoznione, jak bedziesz w polszy daj znac skoczymy na jedno piwo :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sztywny

Sztywny

Gry (themodders@telegram)
Nokia C++ Dev
posty217
Propsy57
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
  • Nokia C++ Dev
jak mieszkasz w okolicach gtb to kiepsko... tzn mam na myśli okolice parku i te bloki co tam są
Ostatnio jak wracałem wieczorem to myślałem, że wrócę bez telefonu, laptopa i dokumentów XD
Codziennie robię przerwę półgodziny na kiepa i coś do jedzenia w borowiku, więc nie ma problemu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry