Continuous Integration/Delivery 1479 5

O temacie

Autor Jurigag

Zaczęty 1.03.2017 roku

Wyświetleń 1479

Odpowiedzi 5

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ogarnął ktoś kiedyś może jakiś skrypt Continuous Integration/Delivery do któregoś z systemu Continuos Delivery(np Appveyor) wraz ze skryptami gothica aby chociaż sparsowało je i sprawdziło czy nie było żadnych błędów? Czy takie systemy to czarna magia dla wszelkich skrypterów? Może @Bogdan Zwei albo @inż. Avallach coś próbowaliście kiedyś?

Jest to w ogóle wykonalne? Da się w jakiś sposób sparsować skrypty za pomocą linii komend defacto?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie jestem programistą (moje umiejętności to tylko grzebanie w skryptach Gothic, Cultures oraz troszkę C++) oraz nie wiem, o czym mówisz. Avallach raczej będzie wiedział coś na ten temat.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A no okej. A to w takim razie to może chociaż kojarzysz czy jest jakoś możliwe parsowanie skryptów za pomocą jakiegoś oddzielnego programu z linii komend po prostu?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.