Diablo 3 3590 10

O temacie

Autor

Zaczęty 12.07.2008 roku

Wyświetleń 3590

Odpowiedzi 10

Szkodnik
  • Gość
Zapewne kto grał w poprzednie części tej gry wie, że Bizzard ogłosił prace na Diablo 3.
Jak myślicie czy nie zawiodą fanów?
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
Widziałem trailer i gameplay video (dla zainteresowanych zapraszam na diablo3.com), i uważam że będzie godnym następcą poprzednich 2 części, choć grafika 3D w diablo budzi we mnie kontorwersje. Co nie zmienia faktu, że animacje czarów szamana są świetne <_<
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Diablo 3
#2 2008-07-12, 19:35(Ostatnia zmiana: 2008-07-12, 20:45)
Cóż, teraz grafika 3d to przymus. A gra zapowiada się co najmniej równie dobrze, jak wyszły części poprzednie.

Swoją drogą, Hellgate London wyszedł... No, duuużo poniżej moich oczekiwań. Wielu innych graczy też. Oby tu się to samo nie stało.
 

Dr House

Dr House

Użytkownicy
Everybody Lies
posty139
Propsy1
  • Użytkownicy
  • Everybody Lies
Bardziej oczekiwałem, że będą mieli zamiar zrobić kontynuacje warcrafta ale diablo też dobre, chociaż znając zycie na moim sprzecie nie pojdzie
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
E tam - to będzie coś jak Gothic 3 do serii Gothic. Taki Titan Quest z tego wyjdzie. Nie, nie dla mnie. Ja jestem na NIE. Diablo to Diablo 1 i ewentualnie 2.
 

Szkodnik
  • Gość
Wszystko o Diablo 3 w jednym artykule:
http://www.gram.pl/news_8gveH,i5_Wszystko_...Diablo_III.html

Tutaj macie sporo fajnych obrazków z gry:
http://www.gram.pl/galeria.asp?id=948&...86&pid=2829

...Pozdro
 

erifbar

erifbar

Użytkownicy
posty44
  • Użytkownicy
Miejmy nadzieję że nie skończy się tak, jak z G3 :)
 


no comment -_-

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
nie mogę się doczekać rzeby w to zagrać. Ktoś ma info kiedy premiera?
 

gothic1210
  • Gość
nie mogę się doczekać rzeby w to zagrać. Ktoś ma info kiedy premiera?
Cytuj
15 maja 2012 ( data wydania w Polsce )
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=11775
Chyba już zrobili.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ma ktoś? Ja wydałem cztery dychy doszedłem do drugiego aktu i nie wiem czemu przestałem grać. W sumie myślę o powrocie, więc jak ktoś gra to w grupie zawsze raźniej.

Cytat: Sawik - wieku temu na innym forum

System skilli, nie jestem pewien czy go nie ogarniam czy jest on tak uproszczony że nic nie możemy sami wybrać (co przeczy zapowiedziom i gameplayom) w każdym razie, jest to kompletnie zmienione, ogólnie jestem na poziomie 14 i tu nie ma czegoś takiego jak w D2/D1 że możesz maksować jedną umiejętność lub inwestować w nową, tutaj dajesz po jednym punkcie w każdą i potem po jednym w ulepszenia (zazwyczaj jest ich parę, odblokowują się z poziomami). Każda umiejętność/ulepszenie można ulepszyć jednorazowo i jeszcze się nie spotkałem z sytuacją w której musiałem wybierać pomiędzy jedną, a drugą, punktów starcza na wszystkie - ogólnie jak dla mnie to minus.

System leczenia - Tutaj powiem trochę za łatwo (na początku), kule życia dropią trochę za często przez co ciężko jest zginąć, szczególnie jeśli się raz w czas poratujemy miksturą. A właśnie, mikstury... teraz pomiędzy jednym użyciem mikstury, a drugim musimy czekać około minuty (a może dwóch?), co jest bolesne gdy jednak wpadamy w tarapaty i pomimo posiadania 20 mikstur nie możemy ich użyć.

Ekwipunek, no tutaj jest w miarę dobrze zrobione. Ikona ekwipunku świeci się gdy podniesiemy przedmiot lepszy od obecnie noszonego, ekwipunek jest dość duży (może nawet ździebko za duży), mikstury się łączą w grupy do 10, a przedmioty których nie możemy założyć z powodu za małego poziomu/ nieodpowiedniej klasy, mają bardzo wyraźny krzyżyk na nich. Ciekawością jest też że możemy sami identyfikować przedmioty, zajmuje to około pięciu/dziesięciu sekund i nie musimy prosić Decarda Caina ani nikogo takiego o zrobienie tego za nas.

Teleportacja - Wielki plus.
Portale mamy nieograniczone, jest to chyba zaklęcie (uwaga, zarówno ta informacja jak i identyfikowanie sprawdzane tylko na Which Doctorze), oraz w trakcie gry multiplayer możemy teleportować się bezpośrednio do nich dzięki totemom, które są przy waypoincie w nowym Tristram.
Pamiętacie expienie w jakiejś jaskini? Wytłuczesz wszystkie potwory na wszystkich 4 piętrach i potem musisz się wracać przez ten labirynt zawiłych ścieżek... koszmar prawda? Dlatego też w Diablo III na końcu takich właśnie jaskiń znajdziemy kamień teleportujący nas przed wejście, ogólnie fajny bajer.


Fabuła - Nie będę za wiele pisał o fabule, zazwyczaj spoileruję jak cholera (wcześniej też wwaliłem spoilera i to takiego że głowa wysiada, dobrze że zauważyłem), powiem krótko, jest bardzo dobrze, pod względem fabuły z całą pewnością bije poprzedniczki na głowę.

Gameplay - W sumie to chodzi o walkę, w końcu to Hack&Slash, sprawia przyjemność i czasem wymaga byśmy przemyśleli jak użyjemy naszych umiejętności. Walka jest tym bardziej ciekawa że dzięki piciu rekordów takich jak zabijanie jak największej ilości przeciwników jednym ciosem, czy za jednym ciągiem (nie rozgryzłem jeszcze czy chodzi o czas pomiędzy zabójstwami, czy o przyjęcie zerowych obrażeń) możemy zdobyć więcej doświadczenia, oraz oczywiście planować nasze posunięcia o kilka kroków do przodu. No i jak mógłbym zapomnieć o pewnym smaczku... Do walki nie używamy tylko, magii, rąk, broni dystansowej czy w zwarciu, na przeciwników możemy również zwalić kłody drzewa, ściąć na nich żyrandol czy też zawalić stertą kamieni.

A jeszcze jedno, ogólnie panuje opinia że Diablo III to gra wyłącznie multiplayer, jest to błąd. Co prawda musimy być stale połączeni z serwerem, jednak istnieje opcja która pozwala nam grać samym, a gdy jakaś misja sprawia nam trudność, możemy po prostu iść po pomoc kilku kolegów z multi, ponieważ save single i multi są w 100% kompatybilne, właściwie to przełączyć się z trybu single do multi możemy w trakcie gry.

Cena, w Polsce najnowszą część diabełka kupimy już za 170 zł, w Anglii zapłaciłem 40 funtów, jak dla mnie, jest to gra warta tej ceny, naprawdę wciąga i czuć że nie jest to gra dla casual gamerów.
Moja ocena 9/10

Jak ktoś chce spróbować, posiadam dwa quest passy (co prawda teraz są zbędne, bo można grać i bez nich) (mam też quest passa na WoW'a) więc możecie pograć na demku, ciekawostka, po pobraniu dema... macie pełna wersję gry! Tak naprawdę demo jest pełnym clientem z tym że wasze konto ma blokadę do pierwszego bossa lub 13 (14?) levelu.

Jest też screen z gry :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry