Dodam od siebie ze jestem w 100% ze to albo animacja albo asc
Eeee co ?
W pewnym sensie jest to to samo.
Powiem tak, nie jest to nic inne jak zmieniona animacja stania w miejscu.
Sam nie grałem ale są dwa sposoby jak to zrobić ale nie przypuszczam ze ktoś by wybrał ten drugi.
1. Bardzo długą animacja (w sensie ma wiele klatek i zawiera wszystkie odruchy "bezczynności"), taka animacja zawsze wykonuje się od początku i gracz po jakimś czasie dostrzega ze odruchy nie są losowe
2. Gothic 2 pozwala na wybieranie losowej animacji z grupy animacji które są oznaczone suffixem z numerem, i zadeklarowane odpowiednio w mds. Tutaj wystarczyły by pojedyncze krótkie animacje. Gothic wybiera losowa animacje, efekt raczej nie ma minus naprzeciwko pierwszej metodzie. Animacje powinny zaczynać i kończyć w tej samej pozycji by uniknąć "skoków" w odruchach postaci przy zmianie animacji. Wymaga zrozumiałość mds