Nowy folder, przed itemami i dajesz tam to:
func void MEM_InsertNpc (var c_npc inst, var int fX, var int fY, var int fZ) {
var zCWaynet wayNet; wayNet = MEM_PtrToInst(MEM_World.wayNet);
var zCWaypoint wp; wp = MEM_PtrToInst(MEM_ReadInt(wayNet.wplist_next+4));
var int x; x = wp.pos[0];
var int y; y = wp.pos[1];
var int z; z = wp.pos[2];
wp.pos[0] = fX;
wp.pos[1] = fY;
wp.pos[2] = fZ;
Wld_InsertNpc (Hlp_GetInstanceID(inst), wp.name);
wp.pos[0] = x;
wp.pos[1] = y;
wp.pos[2] = z;
};
w itemie on_Equip:
MEM_InsertNpc (InstanceNpc, mkf(PozycjaX), mkf(PozycjaY), mkf(PozycjaZ));
FUNC VOID Equip_ItAm_Prot_Fire_011()
{
MEM_InsertNpc (InstancjaNPC, mkf (pozycja X), mkf (pozycja Y), mkf (pozycja Z));
};
Przykład:
FUNC VOID Equip_ItAm_Prot_Fire_011()
{
MEM_InsertNpc (Xardas, mkf (1999), mkf (1000), mkf (5937));
};